Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2007, 19:26   #121
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Allez, onze leraar grammatica beweert nu dat het woord salopris in de franse taal niet bestaat of wordt toegepast.

Le sachet plastique c'est une exelente facons de metre de la salopris du coté

Sadat is na z'n nazi-symathie periode, een beetje milder geworden. En de fundi's die nu talrijk aanwezig zijn wereldwijd hebben hem vermoord op het militair defilé.

Anwar Al Sadat doet op het einde van dit filmpje een fantastische uitspraak http://www.youtube.com/watch?v=3m2Oz...related&search=

En zo komen we terug op het Palestina topic.

In 640 verdreef kalief Omar de laatste Joden uit Arabië. Geen moslim kan de haat van Mohammed jegens de Joden vergeten. Ook al heeft de islam tijden gekend dat moslims en Joden redelijk vreedzaam tezamen leefden, daar waar Joden de islam weer in de weg staan, zoals thans in het Heilige Land, komt de oude haat weer boven. Als zelfs Mohammed het recht had Joden om het leven te brengen, hebben Kaddafi, Yasser Arafat en president Sadat (resp. president van Libië, van het Palestijns Gezag en van Egypte) dat ook.

ps:enjoy the zpelllingsfouten

In afwachting van uw antwoord ;

Verblijk ik.
Van u is het al gekend dat u maar aan provocatie mee doet meer niet, uw posts zijn niet om serieus te nemen !
Oud 31 juli 2007, 21:50   #122
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
"Salopris" bestaat niet, "saloperie" daarentegen... In alle talen maak je niets dan fouten. Erger zijn de fouten die je maakt tegen de logica.

PS: Het is ook "excellente façon", "mettre" en "de côté"
Non me ne frega un cazzo!

J'adore les crétins qui justifient les actes debile

aller reviser votre histoire avant de faire ces commentaires de merde

In 640 verdreef kalief Omar de laatste Joden uit Arabië. Geen moslim kan de haat van Mohammed jegens de Joden vergeten. Ook al heeft de islam tijden gekend dat moslims en Joden redelijk vreedzaam tezamen leefden, daar waar Joden de islam weer in de weg staan, zoals thans in het Heilige Land, komt de oude haat weer boven. Als zelfs Mohammed het recht had Joden om het leven te brengen, hebben Kaddafi, Yasser Arafat en president Sadat (resp. president van Libië, van het Palestijns Gezag en van Egypte) dat ook.

In afwachting van uw antwoord

Verblijf ik

Ajja het woord Racaille bestaat ook niet zekerssss, hopla naar z'n woordenboekje

Levati dalle palle

Laatst gewijzigd door colargo : 31 juli 2007 om 22:00.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2007, 22:05   #123
colargo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E Bekijk bericht
volgens mij gaat het varkensbeertje weer naar de moderatie lopen

You talkin' to me?

Nog maar één keer gebanned geweest...valt mee he.

Zeg, als je iets wil zeggen Eetje...stuur het privé want anders knippen ze het hier en ikke dan niet gezien want ikke ga werken.
Liefst zinnig commentaar en niet van die standaard zinnetjes, die niets zeggen zoals je vriendje hier klakkalak

Laatst gewijzigd door colargo : 31 juli 2007 om 22:12.
Oud 1 augustus 2007, 09:15   #124
E
Schepen

Standaard

mijn standaard zinnetjes kan je boven al vinden

ik vind trouwens je onnozele tekeningetje in je onderschrift behoorlijk aanmatigend...

E is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2007, 09:25   #125
colargo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E Bekijk bericht
mijn standaard zinnetjes kan je boven al vinden

ik vind trouwens je onnozele tekeningetje in je onderschrift behoorlijk aanmatigend...
Dat tekeningetje die eigenlijk niet echt een tekeningetje is maar over dergelijke futiliteiten val ik niet. Ik laat dit over aan enen ander bekrompen zieltje hier "soms" aanwezig.

Ajja het komt compleet tot z'n recht als je erop klik.

En die mooie uitspraak komt idd van een 'matige moslima'

Laatst gewijzigd door colargo : 1 augustus 2007 om 09:27.
Oud 1 augustus 2007, 09:32   #126
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat tekeningetje die eigenlijk niet echt een tekeningetje is maar over dergelijke futiliteiten val ik niet. Ik laat dit over aan enen ander bekrompen zieltje hier "soms" aanwezig.

Ajja het komt compleet tot z'n recht als je erop klik.

Dus je verwijt met je mooie "Islam" onderschrift de moslims dat ze nazi's zijn, en als ik erop klik zie ik iets van een legertje Arabieren in de Wehrmacht, zestig jaar geleden.
Sorry, ik ben het verband met de hedendaagse Islam even kwijt.

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2007, 09:47   #127
colargo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Dus je verwijt met je mooie "Islam" onderschrift de moslims dat ze nazi's zijn, en als ik erop klik zie ik iets van een legertje Arabieren in de Wehrmacht, zestig jaar geleden.

Er staat een SWASTIKA in islam, verwijzend naar het Fascisme.

En het filmpje toont idd aan hoe de moslims tezamen met nazi-Duitsland de joden hielpen kapot maken. En de uitspraak van Saddat als volwassen mens is toch ongelooflijk vind ik."The Enemy of Our Enemy is Our Friend"

Of denk je soms dat ik het gedrag v/d islam wereldwijd zal ophemelen.

En idd (filmpje) is +/- 60 jaar geleden en ook vandaag helaas nog dezelfde zever.
Maar zoals ik reeds aantoonde.... dit hieronder is nog een beetje later in tijd maar het gaat altijd over hetzelfde. Joden wilden Mo z'n boodschap niet aanvaarden dan maar een volkerenmoord(part one) .
In die tijd was het al 'Islam's way or the highway' vandaag is het nog steeds zo.

Islam en jodendom
De islamitische wereld zal altijd weer proberen de joodse staat te vernietigen. Laat niemand denken dat deze dreiging alleen van 'extreme' moslims uitgaat. Reeds Mohammed zelf begon, toen bleek dat de Joden zijn boodschap niet wilden aannemen, hen te haten met een brandende haat. In mei 627 liet hij nagenoeg alle joodse mannen van Medina afslachten; de vrouwen en kinderen werden als slaven verkocht. In een vierjarige oorlog (624-628) versloeg Mohammed alle in Arabië wonende joodse stammen. Vele Joden werden gedood of verdreven, en de overigen werden geplunderd en schatplichtig gemaakt en vele bezittingen verwoest. In 640 verdreef kalief Omar de laatste Joden uit Arabië. Geen moslim kan de haat van Mohammed jegens de Joden vergeten. Ook al heeft de islam tijden gekend dat moslims en Joden redelijk vreedzaam tezamen leefden, daar waar Joden de islam weer in de weg staan, zoals thans in het Heilige Land, komt de oude haat weer boven. Als zelfs Mohammed het recht had Joden om het leven te brengen, hebben Kaddafi, Yasser Arafat en president Sadat (resp. president van Libië, van het Palestijns Gezag en van Egypte) dat ook

Joden zijn voor eeuwig verdoemd omwille van wat er in die periode is gebeurd.

Is natuurlijk belachelijk maar voor hen is hun religie een obsessie en dat is wat ze gevaarlijk maakt.(lees :911,Pim Fortuyn, Theo Van Gogh, London, Madrid, enz...........)

Laatst gewijzigd door colargo : 1 augustus 2007 om 10:13.
Oud 1 augustus 2007, 11:46   #128
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is nochtans niet zo heel lang geleden dat Guy Verhofstadt de woorden "intolerante en totalitaire ideologie" gebruikte toen hij het over de "islam" had. En die ideologie is niet veranderd sinds pakweg 1000 jaar.
Oud 1 augustus 2007, 13:00   #129
Laya
Minister

Standaard

Citaat:

Mocht het je interesseren: het gaat heel goed met 'Samrah'
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2007, 22:27   #130
colargo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Het is nochtans niet zo heel lang geleden dat Guy Verhofstadt de woorden "intolerante en totalitaire ideologie" gebruikte toen hij het over de "islam" had. En die ideologie is niet veranderd sinds pakweg 1000 jaar.
En we leefden nog lang en gelukkig.......................helaas is de situatie anders.

totalitaire ideologie ! totalitaire utopie zou geloofwaardiger overkomen.

Idealist is iemand die merkt dat rozen beter ruiken dan kolen en concludeert dat het ook betere soep zal maken.

"een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen" maar de geschiedenis toont aan dat we al verscheidene keren dienen islam steen slecht verteerd hebben.

Laatst gewijzigd door colargo : 1 augustus 2007 om 22:29.
Oud 2 augustus 2007, 05:53   #131
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En we leefden nog lang en gelukkig.......................helaas is de situatie anders.

totalitaire ideologie ! totalitaire utopie zou geloofwaardiger overkomen.

Idealist is iemand die merkt dat rozen beter ruiken dan kolen en concludeert dat het ook betere soep zal maken.

"een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen" maar de geschiedenis toont aan dat we al verscheidene keren dienen islam steen slecht verteerd hebben.
inderdaad en jij bent een steenezel...
de geschiedenis leert dat idioten zoals jou tot alles in staat zijn....

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2007, 13:00   #132
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
Misschien zou grootmeester van de heropgerichte Spaanse inquisitie iets voor colargo zijn. De inquiitie is ook opgericht om de moslims te vervolgen.

Het lijkt er inderdaad op dat Vlaanderen zich nog eens aan de anti-Islam steen uit de Middeleeuwen en zestienden eeuw gaat stoten.

Laatst gewijzigd door Bolsjewiek : 2 augustus 2007 om 13:01.
Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2007, 22:18   #133
colargo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht

is hij simplistisch? of is hij simplistisch!
Oud 2 augustus 2007, 22:27   #134
colargo
Banneling

Standaard

Citaat:
Misschien zou grootmeester van de heropgerichte Spaanse inquisitie iets voor colargo zijn. De inquiitie is ook opgericht om de moslims te vervolgen.

Het lijkt er inderdaad op dat Vlaanderen zich nog eens aan de anti-Islam steen uit de Middeleeuwen en zestienden eeuw gaat stoten.
Wie praat nu in hemelsnaam over klein vlaanderen!!!

Wereldwijd van Soedan - Indonesië - europa - VS - Engeland -...

Moslims zijn doordrijvers(dankzij hun onvoorwaardelijk geloof) en de aanhouder wint!

Ik zou willen dat islam volledig 'carte blanche' krijgt bij ons.
Want een religie met goede intenties moet je toch niet vrezen!
Maar onthouw schatjes, "het hemd is nader dan de rok".

Laatst gewijzigd door colargo : 2 augustus 2007 om 22:47.
Oud 2 augustus 2007, 22:29   #135
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

mijn beste, de islam is bezig ons onderhuids uit te roeien, de westerse beschaving, en die kans hebben we hen gegeven door onze gastvrijhied, en laten we eerlijk zijn , ons naief geloof in het feit dat alle mensen het goed met een land en een maatschappij dat hen vriendelijk en open onvangt menen.

hun eisen die ze beginnen te stellen zegt genoeg over hun minachting tegen onze westerse beschaving.

ze spugen op de hand die hen voed.

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 02:41   #136
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn Bekijk bericht
mijn beste, de islam is bezig ons onderhuids uit te roeien, de westerse beschaving, en die kans hebben we hen gegeven door onze gastvrijhied, en laten we eerlijk zijn , ons naief geloof in het feit dat alle mensen het goed met een land en een maatschappij dat hen vriendelijk en open onvangt menen.

hun eisen die ze beginnen te stellen zegt genoeg over hun minachting tegen onze westerse beschaving.

Een gastvrijheid die onder andere ook in Libanon werd misbruikt:
Libanese christenen waren bekend om hun gastvrijheid en verdraagzaamheid. Zij maakten meestal geen bezwaar tegen een huwelijk van een van hun dochters met een moslim. Het omgekeerde kwam echter nooit voor: islamitische meisjes kregen van hun familie nooit de toelating met een christen te trouwen.

Zelfs in volle burgeroorlog, tussen '79 en '84 verschenen in Libanon meer boeken dan in alle andere Arabische landen samen. Het door de maronieten bestuurde Libanon was het enige Arabische land waar een bijna absolute persvrijheid heerste. Het was naast Israël ook de enige democratische staat in de regio. In Beiroet werden boeken gepubliceerd van christenen, communisten, fundamentalisten, alle soorten islamitische sekten en partijen die in de rest van Arabische wereld verboden waren. Heel veel Arabische literaire en politieke vernieuwingsbewegingen zijn in Beiroet ontstaan. Het was een oase van vrijheid en tolerantie in een woestijn van islamitische censuur en onverdraagzaamheid. Toen in 1948 honderdduizenden Palestijnse vluchtelingen in Libanon neerstreken werden zij door de christelijke gemeenschap met open armen ontvangen. Vele christenen boden hen onderdak. Christelijke scholen en kranten voerden acties ten gunste van de vluchtelingen. Caritatieve organisaties zamelden geld, kleren, tenten en voedsel voor hen in. Al deze humanitaire acties gingen uit van de maatschappelijke groepen die men later "rechtsen" zou noemen, "falangisten" of "conservatieve christenen". Hun handelwijze contrasteerde sterk met de volslagen onverschilligheid waarmee de Libanese moslims reageerden op de aankomst van de vluchtelingen. Slechts één typisch voorbeeld: vlak bij het vliegveld van Beiroet lag een enorm stuk braakland dat eigendom was van een soennitische grondbezitter. Aan de rand daarvan leefden tienduizenden Palestijnen opeengepakt in tenten en krotten. Maar de vluchtelingen waren gewaarschuwd: wie zich daar durfde vestigen zou prompt neergeschoten worden.

Palestijnen aan de macht

Vijfentwintig jaar later vormden de Palestijnen in Libanon een staat in de staat. Zij stonden boven de wet. Slechts weinige buitenstaanders kunnen zich een beeld vormen van de totale rechteloosheid die daar voor de Libanezen zelf uit volgde. Zij waren overgeleverd aan de willekeur van de fedayeen. Vanaf 1970 voelden de Palestijnen zich zo sterk dat zij op eigen houtje mensen begonnen te arresteren. Zij gedroegen zich als een bezettingsleger in vijandig gebied. Zij voerden willekeurige identiteitscontroles uit en zij konden ongestraft Libanese automobilisten tegenhouden en met de kalasjnikov in de hand hun auto opeisen. Nee, dat was geen diefstal, dat was in het belang van de klassestrijd en de bevrijding van Palestina. De auteur Nicolas Saudray vertelt hoe hij in 1974 in Libanon werd gearresteerd door Palestijnse fedayeen. Zij brachten hem naar een kapperszaak in de buurt, joegen de klanten weg en begonnen hem te ondervragen. Libanese politiemannen die toevallig in de buurt waren durfden niet ingrijpen. Saudray had geen fototoestel, dus de fedyaeen geloofden niet dat hij slechts een gewone toerist was. Ze drongen zelfs binnen in zijn hotel en doorzochten zijn kamer. Niemand waagde het hen iets in de weg te leggen. De schrijver PÈroncel-Hugoz maakte in 1972 ongeveer hetzelfde mee: de Palestijnse strijders vonden hem verdacht, want hij had wËl een fototoestel. Hij werd meegenomen en ondervraagd in een garage.

De journalist Antoine Sfeir steunde de beweging van Yasser Arafat en hij schreef herhaaldelijk pro-Palestijnse artikels in L'Orient-Le Jour. Hij werd in 1976 ontvoerd uit zijn hotel in Beiroet. Zijn kidnappers waren leden van de FPLP van George Habasj. Ze blinddoekten hem en brachten hem naar een gebouw in Sabra waar hij aan een nijptangverhoor werd onderworpen. Zijn ondervragers sloegen hem met geweerkolven in het gezicht waarbij hij verschillende tanden brak. Zij eisten niet alleen een volledige bekentenis, maar ze wilden hem ook dwingen zijn geloof af te zweren. Slechts drie staaltjes van Palestijnse willekeur. Drie uit de duizenden. Zo gedragen Palestijnen zich als ze een eigen staat hebben. De les daaruit is nog altijd actueel…
Oud 3 augustus 2007, 02:50   #137
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn Bekijk bericht

Je zou je juist denken dat de gemiddelde Bolsjewiek radicaal tegen godsdiensten is.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 14:40   #138
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Je zou je juist denken dat de gemiddelde Bolsjewiek radicaal tegen godsdiensten is.
Maar de "Bolsjewiek" die hier op het forum rondwaart is een volgeling van Mohammed die u probeert te misleiden met een valse naam en valse vlag.
Oud 3 augustus 2007, 20:13   #139
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard

t. a. v. Groot Lawijt :

Citaat:
The ruling on Mickey Mouse

Islam calls mice and rats fuwaysiqah (evil) and allows us to kill them even in Makkah, and that they are a means which the Shaytaan tried to use to burn down the house of the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him), and we know that they are one of the main reasons of damaging food and spreading the plague, we find it very strange that the foolish people in the west seek to make their children like mice and rats by propagating the character of Mickey Mouse in games, comics and funfairs. Go figure!!
And Allaah knows best.

Sheikh Muhammed Salih Al-Munajjid (www.islam-qa.com)

1. Ik heb de tekst maar in het engels gelaten. Deze tekst is o.a. terug te vinden door goochelen met : mickey mouse+islam. Die "islam-link" werkt ten andere ...

2. Op verder je te helpen NIET op je bek te gaan, moslim lover, roepen we de hulp in van een vertegenwoordiger van God, namelijk de Privésecretaris van de Paus. Deze stelde in een artikel in de "Süddeutsche Zeitung Magazin" dat :

... "de pogingen om het westen te islamiseren mogen we niet negeren" en deze heer wijst op een :

... "zekere naïviteit van islam lovers".

3. We kunnen inderdaad maar beter op onze tellen passen. In arabische atlassen, zijn de door de islam overheerste landen in 't groen getekend. Ik ben enkele keren gastprof in Egyptië geweest én daar stelde ik tot mijn grote verrasing vast dat Andalusia (Spanje dus) en ... belgië (belziek) al in 't groen getekend waren.

Beste Groeten.

Naschrift.

Tot in Bonn op 5/6 september op het beleggers "seminar" ?
Oud 3 augustus 2007, 21:07   #140
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator Bekijk bericht
... 3. We kunnen inderdaad maar beter op onze tellen passen. In arabische atlassen, zijn de door de islam overheerste landen in 't groen getekend. Ik ben enkele keren gastprof in Egyptië geweest én daar stelde ik tot mijn grote verrasing vast dat Andalusia (Spanje dus) en ... belgië (belziek) al in 't groen getekend waren. ...
Wachtebeke! Is dat dezelfde atlas waar Prof. Vermeulen het over had?

Cfr. http://forum.politics.be/showthread.php?t=92940

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be