![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#742 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens dit verzorgen van onze bejaarden zal dan wel door Polen moeten geschieden. Zie nog niet teveel allochtonen (voor alle duidelijkheid, hier Marokanen en Turken) in onze rvt's rondlopen. In de werkloosheid zie ik deze des temeer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#743 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bye!! ![]()
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 3 augustus 2007 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#744 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Das ook een oordeel he... geïntegreerd? Mijn botten.. En vooral de moeder NIET aan het woord laten omdat het niet zou opvallen dat die NIKS kent van de taal... Steeds weer hetzelfde toneeltje : de kinderen moeten bewijs leveren van de integratie van de ouders: niet echt eerlijke voorstelling van de feiten, nietwaar? BTW, ik ben voor een beleid waar ze meer kansen krijgen en mogen blijven. Momenteel echter: sorry: gaan. De wet is de wet tot ze veranderd is.
![]() |
![]() |
#745 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn vrouw moet 5 jaar wachten voor de aanvraag tot nationaliteit.
![]() |
#746 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wij komen hier met FEITEN en wetten, en jij? Hoe oud ben je? 12?
![]() |
![]() |
#747 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 4 augustus 2007 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#748 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij gaan niet voor onze oudjes zorgen, het zal weer omgekeerd zijn: zonder dat ze er een euro in stoppen of ooit gestopt hebben zullen deze heren en dames het weer over "hun rechten" hebben en wij gaan weer kunnen betalen en elke dag in de media vernemen hoe ze daar "racistisch" behandeld worden en hun "godsdienstvrijheid" met de voeten wordt getreden... Laatst gewijzigd door andev : 4 augustus 2007 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#749 |
Staatssecretaris
|
![]() Jouw feit is dat je vrouw vijf jaar moet wachten ? Ik zeg dat er in mijn concreet geval geen sprake was van wachten, eerder van jarenlang pesten, insinueren, ondervragingen, dossiers laten verdwijnen. Verder blijf ik ook bij wat ik die de Man van het blok heb verweten toen die in dit eigenste forum ook beweerde dat het in zijn tijd allemaal maar om een simpele formaliteit ging. Als ik hier niet vaak in detail uitleg is dat omdat ik mijn hart een beetje moet ontzien, en mijn bloeddruk, en dat na meer dan 12 jaar na de feiten.
Laatst gewijzigd door DannyS : 4 augustus 2007 om 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#750 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DannyS : 4 augustus 2007 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#751 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het gaat hier over opsluiten en uitwijzen van minderjarigen. Dat gaat gewoon door, terwijl de gepreken aanslepen. Zie bijvoorbeeld http://www.politics.be/persmededelingen/15564/ Ik vroeg dus of je wilde verwijzen naar het opsluiten van minderjaringen, een misdaad die gewoon doorgaat tijdens de onderhandelingen hierover. Niet, dus, dat bedoelde je niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#752 |
Staatssecretaris
|
![]() Dit?
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DannyS ![]() Net zoals andere rijke huwelijken? Geloof ik niks van: de vreemdeling moet veel geld in België investeren, of de overheid gaat zonder meer aannemen dat het om een schijnhuwelijk gaat, zelfs indien, zoals het geval van mijn vrouw, ze daar financieel niet zeker op vooruit gaat. Waarom? Je weet toch dat je geen problemen krijgt als je met vage beloftes van rijkdom komt uit het land dat de grootste bedreiging voor de wereldvreemde vormt. In Polen en Roemenië mag je dan zelfs de raketten gaan zetten die Putin bedreigen en geheel Europa in gevaar brengen. Waarom is wat ik zeg dan zo vreemd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#753 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BTW hoe staat het eigenlijk met het Antwerpse hoofdoekenverbod voor loketdames ? Heeft de media hierover spreekverbod gekregen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#754 |
Staatssecretaris
|
![]() En ondertussen krijgen de vreemdelingen die hier geboren zijn pas in het rusthuis, waar ze ondanks hun recht niet naartoe gaan, ondertussen krijgen die daar een schok als ze iemand zonder burka zien. En ik die in België nog nooit een burka heeft gezien, zolang ik ondertussen al leef met degene die er in geval van een Ecuadoriaanse naar verwijzen.
Laatst gewijzigd door DannyS : 4 augustus 2007 om 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#755 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Daar waar het nuchtere mensen betreft, is de zaak nog veel minder "romantisch": daar word er gehuwd in ruil voor een aantal bankbiljetten...Het klassieke schijn-huwelijk... En tot slot, zoals ik reeds vertelde, blijven er de zeldzame , oprechte inter-raciale huwelijken, waar beiden verliefd zijn en besluiten om de rest van hun leven samen door te brengen...Maar ook d�*�*r loopt het dikwijls (maar niet altijd inderdaad) slecht af, als ze na een paar jaar moe-gepoept zijn , en merken dat ze verder eigenlijk niets gemeen hebben...Dan blijven er enkel de kindjes over, halfbloedjes, die niet weten waar ze thuishoren, en daar heel hun leven van afzien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#756 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn die illegalen ondertussen al uitgezet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#757 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vader Kats stelde al dat "wie een mooi wijf trouwt om haar lijf, het wijf houdt en het lijf verliest". In landen waar de bruid de bruidegom te zien krijgt op het trouwfeest (of nadien!) en waar de ouders de "zaken" regelen zijn er minder echtscheidingen dan hier. Hoeveel van de huwelijken met vreemdelingen lopen af op een echtscheiding? Zijn DAAR cijfers over? Want al je speculatie drijft op zever en baadt in achterdocht en vooroordelen. Daar zijn we geen snars mee. Ik heb gewoon geen idee of die huwelijken beter slagen dan die tussen autochtonen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#758 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De realiteit is anders: - halfbloeden blijken aantrekkelijk te zijn in de ogen van quasi iedereen. Ze wekken de nieuwsgierigheid op en hebben veel succes bij het vinden van partners. - mensen beoordelen inderdaad mekaar bij een eerste kennismaking op het uitzicht. Geborneerden zullen natuurlijk anders reageren bij het zien van iemand van een ander uitzicht. Ik heb echter nog nooit een VB fanaat oerwoudgeluiden horen maken achter de rug van een Pakistaans, Congolees, Algerijns chirurg in een groot ziekenhuis. Vooroordelen vallen weg van zodra men iemand kent. Alhoewel: Ik herinner me de anecdote van een hevig racistische blokker, die merkte dat hij ging worden geopereerd door een Indiase chirurg heftig protesteerde en een "Belgische doktoor" wou om hem te opereren. De uit India afkomstige, Vlaamse chirurg, een geadopteerde antwoordde: "Komt in orde schat: we hebben hier nog in het gasthuis ne goeien beenhouwer: die is gewoon van varkens te versnijden". De Blokker deed zijn ogen dicht, zij dedoeme en prevelde zachtjes: "'t is al goed, k'heb zeer, vooruit dan maar ..." ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 5 augustus 2007 om 08:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#759 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DannyS : 5 augustus 2007 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |