![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#721 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou het nu op prijs stellen dat JIJ over MIJN ziekte zwijgt !!!! Ga Uw theorietjes nog maar wat verkondigen !!!
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 5 augustus 2007 om 21:03. |
|
|
|
|
|
|
#722 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Gelieve u te beperken tot discussiëren, en persoonlijke aanvallen achterwege te laten.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 5 augustus 2007 om 21:04. |
|
|
|
|
|
|
#723 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stop deze persoonlijke aanvallen AUB !!!!!!
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 5 augustus 2007 om 21:01. |
|
|
|
|
|
#724 |
|
|
er zijn trouwens ook alternatieve manieren om van kanker te genezen.
maar dan moet je wel zelf verantwoordelijkheid nemen en vooral heel hard op je (natuur)voeding letten in plaats van een docter te betalen om deze verantwoordelijkheid in jouw plaats te nemen. maar ja daar zullen de armen van cta die al janken als ze geen kabeltv hebben niet van willen weten.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
|
|
|
|
#725 |
|
|
stop eerst zelf
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
|
|
|
|
#726 |
|
Banneling
|
Tja, is dat nu allemaal echt nodig?
|
|
|
|
|
|
#727 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Larie. Neem nu wel aan dat iemand in het één of ander midden-afrikaanse land honger heeft. Maar hier ? Stap dan naar het ocmw.
|
|
|
|
|
|
#728 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#729 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat wilt ge nog meer. Een zwembad en ne Mercedes ? |
|
|
|
|
|
|
#730 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Beste BOB mag ik eens iets vragen,leef jij in België waar 15% van de mensen ONDER de armoede grens MOETEN leven,OCMW,ik begin spontaan te lachen nu !!!
|
|
|
#731 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alles hangt er natuurlijk vanaf hoe en waar men de armoedegrens definieert. De 15% Belgen die onder de armoedegrens levens, zullen het in vergelijking, nog altijd veel beter hebben dan de echte armen van Midden-Afrika. Maw leiden die 15% honger ?
|
|
|
|
|
|
#732 | |
|
Minister
|
Citaat:
Mijn loon is wel ietje meer dan het leefloon waardoor ik niet in aanmerking komt voor verder financieel hulp.
|
|
|
|
#733 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#734 |
|
Minister
|
ja,het zijn papieren euros
|
|
|
#735 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Idd hij moet er nog voor werken hé
|
|
|
#736 | |
|
Minister
|
Citaat:
In belgïe gaat het nu nog over het niet kunen betalen van huur,fakturen maar voor hoelang nog ?
|
|
|
|
#737 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ben ook niet welkom op het ocmw dermee dat ik hun jaarlijks schrijf zodat ze BEETJE meer socialer kunnen omgaan met hun geld verspil. Vermits ik tegen/ onder het leefloon zit tel ik ook al ni meer mee ...sociaal woning aanvragen is dus tijd verspil ...ocmw contacteren via HUN persoonlijk netwerk ( sociale kaart van ROT - Antwerpen) werkt ook al niet . Vrouwen in mijnen sector krijgen WEL voorang en een aanvraag voor sociale woning ingedient ...iets wa mij niet lukt en VELE anderen ook niet . Misschien dermee dat er nu momenteel zoveel haat dragende moslims rond huppelen on het St-Andries kwartier en VELE anderen gelijk WIJ van het VWS hunnen smoel open trekken ...sociale dialoogvoering is het niet echt . Eigenlijk zijn er totaal GEEN sociale opvangs netten voorzien in onze democratie diegene die er zijn ; zen bedoelt voor BEPAALDE groepen van mensen ...de rest is overschot en telt ni ...mag ni werken, praten, betogen...of wonen & eten . Zeg me nu niet dat ons sociaal systeem oké is hé ...tenzij ge mij MEER namen en ongenoegende groepen wilt laten opnoemen ...doetge maar . Ni vergeten dus Guerin is ni de enige die gepest / gekloot & gediscrimineert wordt door ocmw's en hun rijkere sponsers die media geil zijn gelijk onze huidige politiek |
|
|
|
|
|
|
#738 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als het aan die CORRUPT rijkere hiërchie ligt nog héééééél lang zodat ze MEER omzet bereiken & minder & minder volk.....enkel rijk telt de rest is overschot en wordt zo behandelt en benadert . Eigenlijk zouden der wa meer Palestijnse zelf knallende mensen hier is in het parlement komen zitten * Groeten van een zéér boze arme arbeider die niet mé kostuum neukers omkan ...da soort kan ook ni om met armen dus ik ni mé hun **Corrupt russische energie kost geld in en rond de "€" ! Laatst gewijzigd door duncan : 5 augustus 2007 om 15:48. |
|
|
|
|
|
|
#739 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wel mijn idee. De echte armen zijn in Belgie beter af dan degenen die er hard voor moeten werken.
|
|
|
|
|
|
#740 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
één arm,één been,gene kleine motoriek,ect Want in België kan je dan nog heel goed werken .....pfffffff..
|