Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 augustus 2007, 12:53   #41
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
zo te zien zit jij nog in het stadium dat je moet léren lezen....
ik kan al lezen, dank je, nu zit ik in het stadium waarin ik probeer nonsens te begrijpen.

Maar je hebt gelijk. We zijn zo stom geweest om die negerkes te leren lezen en schrijven (want dat zouden ze niet zelf kunnen ontwikkeld hebben, dat er geschreven taal was voor wij daar kwamen is een fabeltje dat de linksen u proberen wijsmaken), en nu kunnen ze lezen wat wij allemaal over hen schrijven en gaan ze een beetje klagen. Ondankbare nesten!
Oud 7 augustus 2007, 13:19   #42
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
In dat geval moeten ook een hele reeks Nero-verhalen uit de jaren vijftig verboden worden, want hoe de Kongolezen daarin worden afgeschilderd is dan toch ook racistisch.

Marc Sleen, hou je vast maat!

Heeft Marc Sleen zich ook door veroordeelde racisten laten aanprijzen zoals Moulisart dat heeft laten doen door Vanhecke? Dat is toch een fundamenteel verschil. Moulisart heeft duidelijk kant gekozen en moet dat nu maar bekopen. En Vanhecke zelf ook trouwens. Kärcher wist wel beter dan Sarkozy zijn gang te laten gaan.
DannyS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2007, 13:26   #43
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Ik vergelijk het met het federalisme en de communautaire problemen: totaal belachelijk en absurd en toch besteden "onze" politici er aandacht aan. Ongelooflijk eigenlijk. België unitair en buiten die federale rommel !
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2007, 13:28   #44
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

tiens...

is er in Afrika niks te doen of zo?????
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2007, 13:32   #45
Jos Verhulst
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht

Een uitzondering daarop is misschien (misschien) oproepen tot geweld. Zie bijv. dat boek waarin opgeroepen wordt homo's van de daken te smijten. Mijn emotionele reactie is dan: verbieden die handel. Mijn rationele reactie weet ik nog steeds niet goed eigenlijk. Moet het verboden zijn aan te zetten en op te roepen tot geweld? Of is het enkel diegene die zich daardoor laat beïnvloeden en dat geweld ook uitvoert die strafbaar is? .
Oproepen tot geweld verbieden zou impliceren dat om te beginnen al de koran zou moeten verboden worden. Maar nee: het is integendeel 'islamofobie' waartegen van politiek-correcte zijde wordt gewaarschuwd. Je mag meteen allerlei leninistische teksten, over de dictatuur van het proletariaat en zo, op de index plaatsen. Maar nee: met de aanhangers van dat soort theorieën zet je juist samenwerkingsverbanden op poten, zoals in Hoboken bijvoorbeeld.

Er is maar één consequente houding: strikte scheiding tussen woord en daad, volstrekt vrij spreekrecht wat de inhoud betreft, maar niet wat de plaats betreft; vrij spreekrecht dient te worden uitgeoefend op forums, die voor iedereen zowel vrij toegankelijk als kosteloos ontwijkbaar zijn.

http://www.secessie.nu/pdf/18-3.pdf
Oud 7 augustus 2007, 13:33   #46
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dycore Bekijk bericht
Waar wij allemaal belastingen voor betalen? Een overbelast parket neemt Kuifje als prioriteit.

Als ik morgen een klacht indien dat ik Asterix een belediging vind voor alle Romeinen, zal mijn klacht dan ook onderzocht worden op ontvankelijkheid of zullen ze mij verwijzen naar de psychiatrie?
Het begint me ook te verbazen dat er nog geen enkele Italiaanse migrant daarvoor klacht heeft neergelegd! Doen zou ik zeggen!

Wat kunnen we zo nog aanpakken? Wanneer klacht tegen de Leeuw van Vlaanderen door de Fransen? (of voor mijn part "franstaligen"....) Maar ja dan moeten die dat eerst kunnen lézen natuurlijk!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2007, 13:37   #47
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik kan al lezen, dank je, nu zit ik in het stadium waarin ik probeer nonsens te begrijpen.

Maar je hebt gelijk. We zijn zo stom geweest om die negerkes te leren lezen en schrijven (want dat zouden ze niet zelf kunnen ontwikkeld hebben, dat er geschreven taal was voor wij daar kwamen is een fabeltje dat de linksen u proberen wijsmaken), en nu kunnen ze lezen wat wij allemaal over hen schrijven en gaan ze een beetje klagen. Ondankbare nesten!
Maar nee meiske toch! Hopen boeken zijn er teruggevonden in die geschreven taal, hopen stenen tafelen en hopen monumenten! Wist je dat niet?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 7 augustus 2007, 13:38   #48
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

kinds zeg ik u,ze worden allemaal kinds.
Gaan ze zich al druk maken over een strip.
Wat gaat het volgende zijn,begrijpen ze nu niet dat ze met zulke regeltjes de neergang van de maatschappij in de hand werken?
Hebben wij eigenlijk nog iets te zeggen?
Oud 7 augustus 2007, 13:42   #49
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
euhm...
En? Ze kunnen nog zoveel "waarschuwen" als ze willen.
Het bestaan op zich lokt dat soort onnozelheden uit.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2007, 13:44   #50
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat er weinig maatschappelijk draagvlak is om dit werk te laten 'verdwijnen'. Er zullen altijd wel individuen zijn die klagen, en daar hebben ze ook het recht toe.
Ik denk niet dat dit werk zal verboden worden.
Het CGKR is niet democratisch, maar een staat in de staat, en hoeft zich van een "draagvlak" zoals u dat zo mooi noemt geen fluit aan te trekken.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 7 augustus 2007 om 13:44.
Oud 7 augustus 2007, 13:45   #51
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Het lijkt wel een titel voor een nieuw avontuur, "De jacht op Kuifje".

Stel nu dat de rechter het boek uit de handel laat nemen want racistisch, ja dan mogen de mensen dat thuis ook niet meer hebben. Een beetje zoals wapens, er zal dan een periode komen waarin u uw Kuifjes op het politiebureau kan gaan afgeven zonder dat u gestraft wordt.

Als u dan daarna nog betrapt wordt met een Kuifje riskeert u een boete en gevangenisstraf.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2007, 13:46   #52
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Ik vind dit ook belachelijk, maar wat was weer uw mening over Koning Leopold II?
Was dat ook een zwarte?

wacht nee dat was den III zeker.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 7 augustus 2007 om 13:46.
Oud 7 augustus 2007, 13:53   #53
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
tiens...

is er in Afrika niks te doen of zo?????
Ik begrijp ook niet dat de klacht niet gezamelijk met de andere slachtoffers is ingediend. Een groep racistische politici (Vanhecke in dit geval) zijn de reputatie van België op de exportmarkten nu toch wel zodanig aan het kelderen dat de handel eronder begint te lijden. In Nederland hadden ze dat al dadelijk gemerkt, toen ze die zwarte politiica buitengooienden: "Belgen? Dat zijn toch dezelfde die onschuldige kinderen opsluiten, onder gejuig van de bevolking, en ondanks eerdere veroordeling door het Hof van de Rechten van de Mens."
DannyS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2007, 13:56   #54
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Wat heeft stoute Vanhecke nu weer gedaan? Heb ik iets gemist?

Heeft Vanhecke ons Angeliqueske in die kerker gestopt op water en brood? o de stouterik!

Oud 7 augustus 2007, 13:59   #55
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Maar nee meiske toch! Hopen boeken zijn er teruggevonden in die geschreven taal, hopen stenen tafelen en hopen monumenten! Wist je dat niet?
Ge laat u weer dingen wijsmaken eh circe.
Negers zijn gewoon te dom om geschreven taal te ontwikkelen. Net als die stomme indianen.
Oud 7 augustus 2007, 14:01   #56
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Het lijkt wel een titel voor een nieuw avontuur, "De jacht op Kuifje".

Stel nu dat de rechter het boek uit de handel laat nemen want racistisch, ja dan mogen de mensen dat thuis ook niet meer hebben. Een beetje zoals wapens, er zal dan een periode komen waarin u uw Kuifjes op het politiebureau kan gaan afgeven zonder dat u gestraft wordt.

Als u dan daarna nog betrapt wordt met een Kuifje riskeert u een boete en gevangenisstraf.
Ik lig bijna onder mijn bureau van het lachen. Maar pas op. Het zou mij zelfs niet meer verbazen.
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2007, 14:03   #57
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Ge laat u weer dingen wijsmaken eh circe.
Negers zijn gewoon te dom om geschreven taal te ontwikkelen. Net als die stomme indianen.
Jongen toch. Stop aub met uw pogingen om mensen tot belachelijke uitspraken te dwingen.
Mensen eerst? Wright...

Laatst gewijzigd door Dycore : 7 augustus 2007 om 14:04.
Oud 7 augustus 2007, 14:05   #58
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DannyS Bekijk bericht
Ik begrijp ook niet dat de klacht niet gezamelijk met de andere slachtoffers is ingediend. Een groep racistische politici (Vanhecke in dit geval) zijn de reputatie van België op de exportmarkten nu toch wel zodanig aan het kelderen dat de handel eronder begint te lijden. In Nederland hadden ze dat al dadelijk gemerkt, toen ze die zwarte politiica buitengooienden: "Belgen? Dat zijn toch dezelfde die onschuldige kinderen opsluiten, onder gejuig van de bevolking, en ondanks eerdere veroordeling door het Hof van de Rechten van de Mens."
Ja, en dezelfden die kinderen verkrachten en iedere dag friet eten.
Oud 7 augustus 2007, 14:06   #59
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Jongen toch. Stop aub met uw pogingen om mensen tot belachelijke uitspraken te dwingen.
Mensen eerst? Wright...
't is een bizarre poging tot humor denken wij.
Oud 7 augustus 2007, 14:07   #60
Banneling

Standaard

Citaat:
...
Typisch uiting van dwangneurose bij poco's ...
Online is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be