![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Langs de kant staan roepen, op alles kritiek hebben en boven alles zelf geen oplossingen bieden, dat is de VB mentaliteit.
![]() |
![]() |
#402 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wij doen een aanbod aan Brussel dat vrij kan kiezen Eerlijk verdelen zonder speciale 'verdeelsleutel'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is inderdaad één van de mogelijkheden, waarschijnlijk ook de beste.
![]() |
![]() |
#405 | |
|
![]() Citaat:
Ik was niet zo maar een reiziger wel een werker! Mijn leuze is NIET: Warum es einfach machen wenn es compliziert auch geht? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat is voor u eerlijk verdelen ? Alle kunstschatten in Brussel worden eigendom van het Brussels gewest ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hebt u geijverd voor de mensheid of voor uw eigen portefeuille Luc ?
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
|
![]() Citaat:
Maar geen euforie! laten we nog een beetje wachten en zien hoe het evolueert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 7 augustus 2007 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
|
![]() Citaat:
Als VB-er hoop ik dat BDW alleen meer doet dan heel het VB. Als het zover is ga ik hem persoonlijk gelukwensen. Op de receptie van het laatste Zangfeest stond hij met echtgenote als een paria alleen. Ik heb hem gegroet en wat moed ingesproken. Belgisch fossiel Mark Eyskens schreef in NRC-handelsblad over de treurige ontwikkelingen in belgië waar alle Vlaamse partijen het Vlaams belang achterna lopen. Laatst gewijzigd door luc broes : 7 augustus 2007 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
|
![]() Citaat:
Maar wij houden VLD goed in 't oog en zullen, indien nodig, ze herinneren aan hun dappere woorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Europees Commissaris
|
![]() Integendeel. Het zal Vlaanderen een goede en betrouwbare naam geven, omdat het van zijn remmen verlost is. Aan Wallonie om hetzelfde waar te maken... Maar veel geblaat en weinig wol, dat is wat we daar zien...
![]() |
#414 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
dan hebt ge toch niet goed geluisterd...wat de CD&V voorzitter zei........ Identiek hetzelfde...maar ja ge had maar één pijl om te schieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb veel gestudeerd en gewerkt omdat ik het zo graag deed, steeds getracht een goed collega te zijn, nooit getracht carrière te maken omdat wat ik deed ruim tegemoet kwam aan mijn wensen, steeds getracht om mijn werk zo goed mogelijk te doen en zo onze klanten te helpen. Ik had een behoorlijk salaris en heb toch vrij eenvoudig geleefd zodat ik ook anderen daar ruim kon laten van genieten. Ik ben mij ervan bewust dat ik een gelukzak ben en zeker niet kan klagen. Zeg mij nu eens eerlijk labyrinth, viel het een beetje mee, en hebt u geijverd voor de mensheid of voor uw eigen portefeulle? Laatst gewijzigd door luc broes : 7 augustus 2007 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
|
![]() Met de corrupte PS kan onze reputatie niet meer stuk, wereldwijd!
Laatst gewijzigd door luc broes : 7 augustus 2007 om 23:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Parlementslid
|
![]() Onze VLD vrienden in actie
![]() Rik Van Cauwelaert over de sms-onderhandelingen in Knack: ...De deelnemers aan het formatieberaad zijn vaak niet te beroerd om de waarheid wat bij te kleuren of zelfs vragen te suggereren die de journalist aan de poort zou kunnen stellen aan een al te weerspannige medeonderhandelaar. De verwarring enige tijd geleden rond het al dan niet bestaan van een principieakkoord over een belastingvermindering - wat door CDH-voorzitter Joëlle Milquet prompt werd ontkend - was het gevolg van zo'n liberaal sms-spervuur. Het NMBS-incident van afgelopen maandag was van dezelfde orde. ... ...Tussen de Franstalige liberalen van MR en de vertegenwoordigers van Open VLD wordt continu gecommuniceerd, want zowel de enen als de anderen geloven nog dat de Vlaamse christendemocraten kunnen worden losgeweekt van hun Vlaams-nationalistische kartelpartner N-VA. ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Kortaf : 8 augustus 2007 om 07:06. |
|
![]() |
![]() |