![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allez, toch niet als ik dat vergelijk met de peren die HAMC gekregen heeft van zijn vader... Ik kan dat ook niet zo grafisch navertellen. Het werkt véél subtieler. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 augustus 2007 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Banneling
|
![]() Het is trouwens opvallend dat je nergens terecht kunt voor psychische mishandeling. Niet als kind en niet als volwassene. De campagne tegen pesten is nog héél recent.
In dat licht is het verbieden van billenkoek een beetje futiel... Laatst gewijzigd door eno2 : 8 augustus 2007 om 11:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het enige wat kinderen, naast duidelijke grenzen, echt nodig hebben is onvoorwaardelijke liefde, veel aandacht en veel geduld. Als de RvE zich per sé met de opvoeding in de gezinnen wil moeien middels campagnes, dan zou het hierom moeten gaan. Daarin is het gedoe over een draai rond de oren of een tik op de poep futiel, en het is stuitend dat een supranationale instelling als de RvE zich permitteert de essentie links te liggen terwijl ze veel lawaai maakt over futiliteiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik wou hem erop wijzen dat dat relatief is, om te beginnen moet je dan al uitgaan van een normale situatie. Een groot aantal gezinnen leven niet in wat men dan noemt een normale situatie. Voor ik het wist kwam er dan een deeltje van mijn eigen verhaal uit, dat was waarschijnlijk niet de bedoeling als ik begon aan die post. Ik had zeer tevreden geweest als ik genegeerd was geweest in mijn jeugd. =) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Minister
|
![]() klets op de poep is een pedagogisch verantwoord, of hebben ze liever dat er direct in mekander getimmerd word ?
en trouwens, lijfelijke straffen zullen altijd bestaan, dikke zever dus van dat te verbieden. de eerste die nooit een klets op de poep heeft gehad moet ik nog tegenkomen en de eerste die daar trauma's van heeft, eveneens. erge mishandeling is trouwens al verboden, dus ik vind dit verbod eigenlijk overbodig.
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 8 augustus 2007 om 11:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
|
![]() Citaat:
Als je het ze ziet doen, neem je ze er van weg, en wijs je hen er op aan dat dat gevaarlijk is. Trouwens, wat gaat gij u kleine van 1 jaar laten rondkruipen door huis zonder in het oog te houden? ![]()
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 8 augustus 2007 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
|
![]() Citaat:
en ik ben de gevaarlijke? dus jij zou iemand vermoorden zomaar?? want de wet, pfffff, das voor aanhangers van dictaturen ze.. ![]()
![]() |
![]() |
#328 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#329 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe ga jij een kind van 2 of 3 jaar erop wijzen dat dat gevaarlijk is, zodat dat kind dat snapt? Een gewone tik is veruit het duidelijkste voor dat kind en het meest effectief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Meent u nu dat u niets beter weet dan hem een mot te geve???
![]() |
![]() |
#333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
|
![]() een pedagogische tik is een eufinisme voor een mot.
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een klein kind met zijn vingers een strijkijzer of een stopcontact probeert aan te raken, waarop de vader/moeder dat kind dan een tik geeft is geen agressie. Dat is puur uit bezorgdheid voor de veiligheid van dat kind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig zijn mijn kinderen ondertussen volwassen! Een babysit zoals jij zou er niet inkomen: JIJ bent een regelrecht GEVAAR voor hen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 augustus 2007 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je had beter af en toe eens een tik gehad. Dan wist je vandaag tenminste het verschil tussen een tik en kindermishandeling. Nu gooi je beide begrippen maar op één hoopje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |