![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder vind ik wel dat men niet iedere school over dezelfde kam mag scheren. Ik heb in de twee uitersten gezeten en ik moet zeggen dat ik een vrije school veel beter vind voor de sociale ontplooiing dan een jeugdgevangenis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ik in het eerste middelbaar zat (Katholieke school) werd ik door de godsdienstleraar op het matje geroepen. Reden: ik droeg zwarte Dr. Martens (die waren toen héél erg bekend en bijna iedereen droeg ze).
Resultaat: ik mocht die schoenen niet meer dragen en een jaar later ging ik naar een andere school.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 9 augustus 2007 om 16:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() *Knip*
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 9 augustus 2007 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
|
![]() Citaat:
Maar geen geflikflooi op school, geen gerook,... dat is toch allemaal goed? Er heerst tegenwoordig het idee dat als je kinderen maar genoeg gerust laat, dat het wel in orde komt. ![]()
![]() |
![]() |
#205 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus: waarom? Voordelen? Reden? Buiten leedvermaak, geil-gevoel van macht en sarcasme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar heeft iedereen wel last gehad met godsdienstleraars...
![]() Soit, ik heb zo ooit eens een fikse discussie gehad met de lerares moraal in m'n laatste jaar. Mevrouw vond het belangrijk dat heel de klas een brief schreef om een illegaal schoolgenootje in België te houden. Het illegale schoolgenootje in kwestie was echter een pokkewicht, versleet iedereen voor racist, gebruikte geweld tegen de eerste beste die ze tegenkwam (haar taalgebruik ging niet veel verder dan "Belgen zijn vuile honden" en "whoela, wacht maar tot na school, ik maak u kapot in een vingerknip" en bla bla bla...). No way dat ik even een brief ging schrijven voor dat wicht. En ja, dat vond mijn leerkracht moraal dus "ongehoord". Maar goed, nu zie je pas in dat ze enorm links was (als je terugkijkt op al haar discussie-onderwerpen) en ons ook die visie wilde "opdringen". Zoiets hoor je niet te doen als leerkracht.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 9 augustus 2007 om 16:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
|
![]() Citaat:
Vinger opsteken moest wel om iets te vragen, en dat moet trouwens ook nog als je 22 bent aan de universiteit, gewoon om de orde te bewaren. Met "geen geflikflooi" bedoel ik dat je het een beetje moet leren hoe je je gedraagt in het openbaar, sommige pubers overdrijven soms...
![]() |
![]() |
#209 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik heb ook eens een heel nijdig verwaand mannetje als leraar godsdienst gehad. ![]() Met een andere leerling had hij het ook het hele jaar aan de stok wegens problemen met die zijn vader, en in de laatste les vroeg die "vind jij nu eigenlijk nog altijd dat ik jou oneerlijk behandel", en toen die heel eerlijk zei "ja!", begon die zich op te jagen en moest die mee naar de directeur. Heel stoer. ![]()
![]() |
![]() |
#210 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() Strafste, met men zatte kop slapen naast de directeur in de cinema (was de nacht ervoor goed op stap gegaan wegens erdoor).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En wat uiterlijk betreft, lang haar voor jongens mocht, oorbellen voor jongens dan weer niet.
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Staatssecretaris
|