![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#2581 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Bedankt, hier is geen argumentatie voor nodig
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn Laatst gewijzigd door godisanidiot : 5 augustus 2007 om 20:08. |
|
|
|
|
|
#2582 |
|
Minister
|
Dat de evolutietheorie ,waaronder de geleidelijke zeer trage evolutie van zogenaamde 'holbewoner' naar onze moderne mens en beschaving onzin is, is al lang aangetoond door Baalbek , een pre-historische site in Libanon.Word eens wakker.
http:// www.sacredsites.com/middle_east/lebanon/baalbek.htm En dit word dan ook grandioos genegeerd door de fantastische 'onbevooroordeelde' wetenschap . Laatst gewijzigd door Argusx43 : 9 augustus 2007 om 20:02. |
|
|
|
|
|
#2583 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Geen echte bewijzen helaas. Wel vele onbeantwoorde vragen. Vragen die men zich vroeger niet altijd wilde stellen omdat ze niet in een bepaald denkpatroon pastten. Dat is ongetwijfeld een verdienste van Von Däniken. Maar we mogen niets uitsluiten, zoveel is zeker. En de man maakte zich flink rijk aan zijn theorieën, maar daar heb ik geen problemen mee. Laatst gewijzigd door system : 9 augustus 2007 om 20:38. |
|
|
|
|
|
|
#2584 | |||||||||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
De vergelijking met het opstandingsverhaal van Jezus gaat niet op. Gewoon al om het feit dat je een zich copiërend molecule niet kunt vergelijken met een mens. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Doki : 9 augustus 2007 om 21:16. |
|||||||||
|
|
|
|
|
#2585 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini |
|
|
|
|
|
|
#2586 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2587 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Dat we daar zo lang hebben op moeten wachten... Het is gewoon ziekelijk hoe sommige mensen perse naar de domste der domme nietzeggende oplossingen willen grijpen en daarbij nog 0,0 fantasie hebben en hun uitleg halen uit een boek geschreven door epileptische zotten. Wetenschap stelt zichzelf in vraag, geloof niet.
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn Laatst gewijzigd door godisanidiot : 10 augustus 2007 om 12:06. |
|
|
|
|
|
|
#2588 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#2589 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ja want met een wichelroede is duidelijk aan te tonen dat deze bouwwerken minstens 7 miljoen jaar oud zijn en volgens de evolutietheorie had de mens toen een nek waarmee hij niet omhoog kon kijken, daarom is het erg onwaarschijnlijk dat zij stenen op elkaar zijn gaan stapelen.
|
|
|
|
#2590 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#2591 | |
|
Minister
|
Citaat:
Waar het mij om gaat is, er zijn gewoon archeologische sites die duidelijk aantonen dat de mens een technologische beschaving heeft gekend op wereldschaal die helemaal in tegenstrijd is met de evolutietheorie. En dat juist DAAROM ook word genegeerd door de gevestigde wetenschap. http://www.eridu.co.uk/Author/Myster.../baalbek6.html Baalbek is maar een voorbeeld, maar het zegt al genoeg vind ik. Het is gewoon niet mogelijk zonder een hoogstaande technologie deze stenen te verzetten. Met onze huidige technologie is het zelfs bijna niet te doen omwille van de grote van deze 800 tonners. Ze verplaatsen is een ding, maar ze in één stuk zover krijgen is praktisch onmogelijk. Zelf heb ik een boek gelezen "Dead Men's Secret" wat gaat over de 'sofisticated caveman' , al is er meer een tiende van waar , het laat geen spaander heel van de evolutietheorie. Laatst gewijzigd door Argusx43 : 10 augustus 2007 om 19:24. |
|
|
|
|
|
|
#2592 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Van Jonathan Gray, die ook "The Arc of the Convenant" op zijn palmares staan heeft, een plezierig boekje over de Ark van het Verbond, zonder vervelende bewijzen en feiten.
Laatst gewijzigd door Doki : 10 augustus 2007 om 20:36. |
|
|
|
|
|
#2593 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dus jij vindt het geloofwaardiger dat God die stenen daar zo gelegd heeft? |
|
|
|
|
|
|
#2594 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#2595 |
|
Banneling
|
Wat is in godsnaam het probleem als mensen in bepaalde dingen een betekenis vinden of zoeken (naargelang)
Zolang ze maar geen 747 door mijn living boren zou ik zeggen fine. En anders nuken. (ik veronderstel dat ze weten waar ze aan beginnen) Laatst gewijzigd door born2bewild : 11 augustus 2007 om 07:19. |
|
|
|
|
|
#2596 |
|
Burger
|
|
|
|
|
|
|
#2597 | |
|
Burger
|
Citaat:
Evolutie gaat over miljarden jaren sinds het ontstaan van het heelal... waar heb jij het in Geloof jij enkel dat de mens niet geëvolueerd is? Of ben je er echt van overtuigd dat (door de mens gefantaseerde) "goden" alles hebben gecreëerd: planten, dieren, oceanen, bergen, ... het heelal? Waar komen die goden trouwens vandaan... ik weet dat mensen het concept "(god)en" hebben gecrëeerd, maar wat geloven "gelovigen" zijn die uit het niets onstaan... hadden, hebben die een papa en een mama, zusjes, broertjes??? Hoe zien ze er uit, zijn ze even groot als ons, welke haarkleur en huidskleur hebben de goden...schoenmaat? Ik zou hier echt graag een antwoord op krijgen van iemand die in god(en) gelooft... Laatst gewijzigd door nero1 : 11 augustus 2007 om 13:54. |
|
|
|
|
|
|
#2598 |
|
Minister
|
[quote=nero1;2845958]Evolutie gaat over miljarden jaren sinds het ontstaan van het heelal... waar heb jij het in
Geloof jij enkel dat de mens niet geëvolueerd is? Of ben je er echt van overtuigd dat (door de mens gefantaseerde) "goden" alles hebben gecreëerd: planten, dieren, oceanen, bergen, ... het heelal? Waar komen die goden trouwens vandaan... ik weet dat mensen het concept "(god)en" hebben gecrëeerd, maar wat geloven "gelovigen" zijn die uit het niets onstaan... hadden, hebben die een papa en een mama, zusjes, broertjes??? Hoe zien ze er uit, zijn ze even groot als ons, welke haarkleur en huidskleur hebben de goden...schoenmaat? Ik zou hier echt graag een antwoord op krijgen van iemand die in god(en) gelooft...[/quote Wat een simplisme! Ik heb hier niet over goden, alleen over de onmogelijkheid van de evolutiemythe. |
|
|
|
|
|
#2599 | |
|
Minister
|
Citaat:
Maar ja dit interesseert weinigen of niemand, als we maar verder kunnen dromen in de grote evolutie die de mens nog voor zich heeft.....In feite degeneratie, maar kom , ik wil jullie niet storen in jullie dromen. |
|
|
|
|
|
|
#2600 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Voor sommigen inderdaad een degeneratie...
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn |
|
|
|