![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() over het paard getild, mierenneukerij, muggenzifterij... niets anders te doen.
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Iedereen dient vrij te kunnen stigmatiseren en vrij te kunnen discrimineren, behalve de staat. Die laatste moet als publiek instituut neutraal zijn. Individuele mensen moeten hun eigen leven kunnen leiden, en vrij de overeenkomsten kunnen sluiten die ze willen sluiten, en ze moeten kunnen zeggen wat ze willen zeggen.
![]() |
![]() |
#443 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is inderdaad... zielig. In het Engels krijgt het een nog treffender uitstraling: pathetic...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terug naar af dus, als ik u goed begrijp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees liever nog een keer of tien wat je niet in het blauw hebt gezet en reageer d�*�*rop.
![]() |
#447 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, wanneer men zegt dat iedereen moet vrij zijn te andere de discrimineren, dan zijn de stoppen doorgeslagen. Zeer juist.
Laatst gewijzigd door system : 10 augustus 2007 om 15:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen zijn de rollen omgekeerd en discrimineert de STAAT, maar is het recht op eigen keuze volledig aan banden gelegd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enne, geef mij aub geen gelijk. Niet jij. Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 augustus 2007 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De wet van 25 februari 2003 breidt het toepassingsgebied van de wet van 30 juli 1981 aanzienlijk uit. Voortaan zijn alle motieven voor discriminatie wettelijk verboden. Nu gaat het niet alleen meer over discriminatie op basis van ras, huidskleur, afstamming, nationale of etnische herkomst, maar ook over discriminatie op basis van geslacht, seksuele geaardheid, burgerlijke staat, geboorte, vermogen, leeftijd, godsdienstige of filosofische overtuiging, huidige of toekomstige gezondheidstoestand, handicap of fysieke eigenschap. De wet beschouwt het ontbreken van redelijke aanpassingen voor gehandicapten ook als een discriminatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Banneling
|
![]() Dat zal wel.
Je moet enkel centen hebben zeker. Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 augustus 2007 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Banneling
|
![]() af en toe eens ontwaken uit de dromen is ook goed hoor.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 augustus 2007 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Banneling
|
![]() Mijn geest ik glashelder. Ik hoop uw geest ook. Alhoewel...
Laatst gewijzigd door system : 10 augustus 2007 om 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
don't worry, helder genoeg om mijn centjes te verdienen Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 augustus 2007 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Banneling
|
![]() Neen, ik stel me soms vragen nopens uw geestesgesteldheid. Maar geen zorg, ik stel me vaker vragen. U ook?
Laatst gewijzigd door system : 10 augustus 2007 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |