![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dunno...
![]() |
#262 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
wij moesten dan vaak een rijmpje improviseren. Dan zei de senior volgens welk schema het moest gaan, en ook nog zoiets als: en het woord kruisboogschieten moet er in voorkomen ![]() jaja: Io vivat, io vivat, nostrorum sanitas, hoc est amoris poculum, doloris est antidotum. Waar en wanneer heb je gestudeerd, als ik mag vragen?
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vergeef me mijn afwezigheid bij 't kruisboogschieten Want ik moet dringend mijn pattaten afgieten. Ooit geobserveerd in het secretariaat van het depertement psychologie van de K.U. Leuven: Een student is daar blijkbaar aanwezig om een of andere paper in te dienen en vraagt de man achter de balie of hij "de paper aan de hoogeleerde professor doctor Alfons Marcoen wil bezorgen"... Ondertussen was een andere prof het lokaal binnenkomen en vroeg aan de bediende of de student in kwestie altijd zo voornaam over zijn collega's sprak. Hierop draaide de student zich om en gaf de prof een schouderklopje met de woorden "maar natuurlijk Eddy, dat weet jij toch!". ![]()
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn schooltijd was erg, maar mijn diensttijd was een ramp. Het begon al de eerste dag toen ik pertinent weigerde om mijn halve meter lange haren te knippen. Meteen een tientje boete aan mijn broek.
Een week later was ik mijn Uzi vergeten op bivak en ik ben diverse malen op rapport geweest ivm "nachtelijke wettelijke afwezigheid", het niet poetsen van de versterkte dienstschoenen en het niet groeten van de vlag. Een mop was een keer toen ik per abuis het "drie sterren" jasje van de ritmeester aantrok. Iedereen sprong in de houding voor mij.
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 9 augustus 2007 om 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |||
Minister
|
![]() Dan maar een bekertje onder de tafel
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Van 2000 tot 2004 trouwens. Wanneer is die politics.be cantus? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | ||||
|
![]() ja man, daar zeg je zoiets, één kerel had zo op een cantus van mijn kring gepresteerd om vijf ( ! ) keer onder tafel te pissen, en die avond was mijn trui op de vloer gevallen....
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 9 augustus 2007 om 23:25. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
|
![]() Citaat:
![]() mijn streken gade pas te horen krijgen NA mijn studententijd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet Nederland zijn... Tevreden met een geldboete voor soldaten in plaats van laten opdrukken etc...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
|
![]() Citaat:
tijdens uw studententijd -moet ge in uw oren knopen- kan en mag ALLES ![]() daarna moogt ge uw eens beginnen te bezinnen over gezondheid etc. Zolang ge der elk jaar maar door zijt éh. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
|
![]() Ik zit niet zo echt in met mijn gezondheid hoor.
![]() |
#272 |
Minister
|
![]() Pff, veel strafstudies en één keer uitgesloten. Roken, spijbelen, ambras met leerkrachten en medeleerlingen, et cetera
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat durfde wel eens een probleem vormen...
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Excercitieterrein schoonmaken met een tandenborstel, strafmars van 50 km, schoenenpoetsen, maar vooral blanco-en. En als je het echt bont maakte kon je naar de militaire strafgevangenis Nieuwersluis. Ik heb dat in mijn ploeg maar een keer gezien, iemand die moedwillig poetskatoen in de loop van het kanon achterliet. Die jongen kon 2 jaar brommen. ![]() Hier werd ook nog de laatste deserteur in 1940 geexecuteerd.
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 10 augustus 2007 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
|
![]() Om ter eerst dood... de hype van het moment! En ik doe mee!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
|
![]() Als ik smerig speel op leeftijd maar omda jij het bent...
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |