![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1881 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En gelijk hebben ze. Het "belang" van het kind blijkt onderhevig aan een overdosis dichterlijke vrijheden. En zoals het op die andere draad bewezen werd, hoog tijd om dat homo adoptiegeval eens serieus te scrutinizen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 11 augustus 2007 om 09:45. |
|
|
|
|
|
|
#1882 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1883 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Precies. Maar dan ook helemaal niks. Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#1884 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#1885 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Raf.
|
|
|
|
|
|
#1886 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Wees concreet in je antwoord (en beschuldigingen; geen bochten maar wees rechtuit). Ik wil je kritiek eens horen zie... |
|
|
|
|
|
|
#1887 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1888 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Raf.
|
|
|
|
|
|
#1889 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Omdat die machtsgeile mannen ook dingen voorspellen die procedureel niet wettelijk zijn en toch gebeuren. Toeval op toeval op toeval...
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 augustus 2007 om 09:58. |
|
|
|
|
|
|
#1890 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1562 Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#1891 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1892 | |
|
|
Citaat:
M.a.w. geef namen, waar je die perso(o)n(en) van beschuldigt, waarom,... Dit is dus meer dan belachelijke metaforen en one liners. Wees concreet Paulus! Ik weet het zal moeilijk zijn voor jou omdat je graag zo een beetje rond de pot draait en iedereen die even scheef loopt (meestal omdat ze u gewoon niet snappen) uitmaakt, maar kom probeer het toch. Of als je niet concreet durft te gaan zwijg best... Maar vergeet niet dat beschuldigingen onderbouwd moeten zijn! |
|
|
|
|
|
|
#1893 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1882
Ik dacht dat jouw niveau van discuteren zo verheven was boven dat van een gemiddeld forummer? Tjah?! Als zelfkennis het begin der wijsheid is, zal ik maar in het midden laten waarvan jouw postings getuigen... Paulus. |
|
|
|
|
|
#1894 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Raf.
|
|
|
|
|
|
#1895 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik wijs alleen op een aantal toevalligheden bij toevalligheden op toevalligheden die allemaal nodig waren om tot een veroordeling te kunnen komen... Ik niet alleen overigens. Blij te zien dat ook jij dat als een soort van beschuldiging interpreteert. Hoe kan het ook anders? Men zou willicht meer kans maken om door de bliksem getroffen te worden in een onweer, dan door al deze toevalligheden niet veroordeeld te raken. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#1896 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Raf.
|
|
|
|
|
|
#1897 | |
|
|
Citaat:
Concreet gaat onze Paulus liever niet (zie maar z'n antwoord hier boven) en gelijk heeft... Maar sta mij dan toe deze discussie even toe te lachen! |
|
|
|
|
|
|
#1898 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Pater Leman heeft duidelijk gezegd wel een rechter te zullen vinden die het Vlaams Blok wel zou veroordelen. Hij zou blijven zoeken remember? Uiteraard is dat niet wettelijk. Het is niet pater Leman die rechters mag aanduiden. Toevallig is er bij de eerstvolgende rechtszaak weldegelijk een rechter aanwezig die tot veroordelen overgaat. Geen gewone rechter, maar een rechter die duidelijk banden heeft met het Franssprekend België die toevallig door het Vlaams Belang op de korrel wordt genomen... Toevallig is het zo dat de maffia op exact dezelfde wijze te werk gaat en ook dingen voorspellen die procedureel niet wettelijk zijn en toch gebeuren. Toevallig blijkt Pater Leman perfect op de hoogte te zijn van dergelijke praktijken, want wat blijkt? Zijn eindthesis ging precies over de maffia... Allemaal heel toevallig uiteraard. Een andere verklaring is er niet, tenminste toch niet één die te bewijzen valt. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#1899 | |
|
|
Citaat:
Nog een klein beetje meer en we kunnen je serieus opnemen- want wees eerlijk "wat zijn we in godsnaam met deze uitleg?". |
|
|
|
|
|
|
#1900 |
|
|
|
|