Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 augustus 2007, 01:41   #15421
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Als je de tijd hebt, zeker mijn handtekeing bekijken (met dank aan Babylonia)
Heb de film bekeken en het is uiteraard een zeer goeie docu.
Het onderstreept nogmaals hoe makkelijk het is de meerderheid een rad voor de ogen te draaien. Dat komt uiteraard omdat de meerderheid van de bevolking voornamelijk bestaat uit parcifals en consoorten.
Toch komt bij mij weer dat dubbel gevoel boven.
Ik verklaar.
Je hebt gemerkt dat ik nog eens een 6-tal maanden afwezig ben geweest op het forum.
Bewust, want ik had het nodig om nog eens wat “afstand” te nemen van de hele 9/11 kwestie.
Ik wordt namelijk zo depri als de pest telkens ik geconfronteerd wordt met de onwetenheid van de meeste mensen.
Ik heb tijdens die periode zelfs bijna geen enkele nieuwsuitzending gezien.
Het enige wat ik heb gedaan is tijd doorgebracht met m’n Turkse vrienden en voor de rest niets anders gedaan dan gepokerd.
En ik moet bekennen dat ik me tijdens die periode veel “gelukkiger” voelde dan wanneer ik dagelijks bezig was met 9/11.
En weet je, dan komt ook weer het besef boven waarom de meerderheid totaal niet bezig is met wat de elite allemaal bekokstoofd boven onze hoofden.
Ze hebben hun eigen leventje, moeten zorgen dat ze hun rekeningen betaald krijgen, enz...
Ze hebben totaal geen clue over waar het heen gaat met de wereld.
En dan komt bij meer de vraag boven; Stel!!!
Stel dat vanaf morgen de overgrote meerderheid wéét dat Bush en Co de ware daders van 9/11 zijn. Wat dan?
Een wereldrevolutie?
En wat gaan daarvan de gevolgen zijn?
Dan denk ik bij mezelf, misschien is het wel beter dat de meerderheid in onwetendheid blijft.
Zo is het immers al altijd geweest.
Zie je, ik ben nu 42 en MIJN leventje is perfect.
Ik heb een mooi huisje op de buiten, een buitenverblijfje in Bodrum, een geweldig vrouwtje, een behoorlijke bankrekening, hoef niet meer te werken, heb de luxe me enkel nog te moeten bezighouden met de dingen die ik graag doe, .....
Dat alles is afgelopen als morgen de wereld “wakker wordt”, begrijp je?
Dus aan de ene kant is het mijn diepste wens dat de ware daders van 9/11 ontmaskerd en gestraft worden.
Aan de andere kant ben ik bevreesd voor wat de gevolgen daarvan zullen zijn.
En dat ik niet de enige ben die zo denkt, is mij al meer dan één keer bevestigd.
Een voorbeeld: Ik ken twee politici, (geen lokale prutsers maar internationale zwaargewichten) die heilig overtuigd zijn dat 9/11 een inside-job was.
Wel, zij redeneren hetzelfde als ik.
Als morgen de meerderheid zou weten wat er werkelijk is gebeurd die dag, dan zijn de gevolgen voor de internationale politiek niet te overzien.
En dus blijft alles voorlopig zoals het is en zoals het altijd al geweest is.
Ik weet het, ’t is triest maar zo is het nu eenmaal.
Oud 10 augustus 2007, 02:30   #15422
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Het onderstreept nogmaals hoe makkelijk het is de meerderheid een rad voor de ogen te draaien. Dat komt uiteraard omdat de meerderheid van de bevolking voornamelijk bestaat uit parcifals en consoorten.
Ik verklaar.
Je hebt gemerkt dat ik nog eens een 6-tal maanden afwezig ben geweest op het forum.
Bewust, want ik had het nodig om nog eens wat “afstand” te nemen van de hele 9/11 kwestie.
Ik wordt namelijk zo depri als de pest telkens ik geconfronteerd wordt met de onwetenheid van de meeste mensen.
Het enige wat ik heb gedaan is tijd doorgebracht met m’n Turkse vrienden en voor de rest niets anders gedaan dan gepokerd.
En ik moet bekennen dat ik me tijdens die periode veel “gelukkiger” voelde dan wanneer ik dagelijks bezig was met 9/11.
En weet je, dan komt ook weer het besef boven waarom de meerderheid totaal niet bezig is met wat de elite allemaal bekokstoofd boven onze hoofden.
Ze hebben hun eigen leventje, moeten zorgen dat ze hun rekeningen betaald krijgen, enz...
Stel dat vanaf morgen de overgrote meerderheid wéét dat Bush en Co de ware daders van 9/11 zijn. Wat dan?
Een wereldrevolutie?
Dan denk ik bij mezelf, misschien is het wel beter dat de meerderheid in onwetendheid blijft.
Ik heb een mooi huisje op de buiten, een buitenverblijfje in Bodrum, een geweldig vrouwtje, een behoorlijke bankrekening, hoef niet meer te werken, heb de luxe me enkel nog te moeten bezighouden met de dingen die ik graag doe, .....
Dus aan de ene kant is het mijn diepste wens dat de ware daders van 9/11 ontmaskerd en gestraft worden.
En dat ik niet de enige ben die zo denkt, is mij al meer dan één keer bevestigd.
Een voorbeeld: Ik ken twee politici, (geen lokale prutsers maar internationale zwaargewichten) die heilig overtuigd zijn dat 9/11 een inside-job was.
Als morgen de meerderheid zou weten wat er werkelijk is gebeurd die dag, dan zijn de gevolgen voor de internationale politiek niet te overzien.
Eigenlijk zeg je: het is al veel te laat aan het worden voor een revolutie!
Oud 10 augustus 2007, 12:05   #15423
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Big brother doet er goed aan door. Allemaal onder het mom van de strijd tegen terrorisme.... maar het echte doel is totale controle van de burger, de slaven voor de elite.

Als je een keer gespannen door een publieke plaats zal lopen of kwaad bent zal je kans maken om aangesproken worden omdat het systeem je detecteert. Het gaat net de rechting uit van het Orwelliaanse Big Brothers, waar elke natuurlijke expressieve menselijkheid ontnomen wordt en we robotisch het systeem moeten volgen.

Citaat:
Homeland Security To Covertly Scan Behaviour

Minority Report technology to analyze behaviour and physiology and determine Whether you are a terrorist or not Steve Watson
Infowars.net

Thursday, August 9, 2007

The United States Department of Homeland Security is to install a host of new technology to covertly scan the behaviour and emotions of American citizens in an effort to prevent terrorism according to an upcoming article in the New Scientist.
Scientists and engineers have been asked to devise ways of analysing people's behaviour and physiology from afar, in the hope they may reveal clues about their mental state and even their future intentions, reports the London Guardian.

A program named Project Hostile Intent (PHI) is aiming by 2010 to develop technology that can scan the bodily functions of citizens without them knowing and uncover any possible hostile intent or deception.
http://infowars.net/articles/august2007/090807PHI.htm

Laatst gewijzigd door exodus : 10 augustus 2007 om 12:09.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2007, 16:26   #15424
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik verklaar.
Een wereldrevolutie?

Ergens snap ik je wel, ergens ook niet.
Ik denk en hoop dat uiteindelijk de mensen wakker gaan worden.
Ik was afgelopen week op een verjaardag en ik kon het nwo-verhaal vertellen tegen een paar mensen die er voor open stonden, terwijl een jaar
eerder deze mensen er volgens mij niet voor open stonden.
Anyway, ik denk en hoop dat de hele klerezooi instort en we het opnieuw samen moeten opbouwen.
Als we onze eigen ziel en creativiteit weer terug hebben is dat geen enkel probleem. Daarom echter zijn de alternatieve (vrije energie etc) zo belangrijk, die zullen we straks, als het zooitje instort hard nodig hebben.
Mischien is het voor jou ook wel slim om het werk van Brian Desborough te lezen:

"Blueprint for a better world"

Daarin staat van alles en nog wat om je voor te bereiden op wat komen gaat. (zelf fruit verbouwen, vrije energie etc etc)

Mischien helpt je dat wat!

btw welcome back here!

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2007, 16:30   #15425
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Anyway, ik denk en hoop dat de hele klerezooi instort en we het opnieuw samen moeten opbouwen.
T?*s toch vreemd dat het altijd de minst capabelen zijn die oproepen om de boel af te breken en te herbeginnen vanaf 0, nietwaar.

Of misschien toch niet, want dat zijn wellicht diegenen die het minst begrijpen wat ze eigelijk vragen..

Gelukkig zijn er in het systeem voldoende buffers ingebouwd om ons tegen dergelijke mensen te beschermen.

Laatst gewijzigd door parcifal : 10 augustus 2007 om 16:31.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2007, 16:32   #15426
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
T?*s toch vreemd dat het altijd de minst capabelen zijn die oproepen om de boel af te breken en te herbeginnen vanaf 0, nietwaar.

Of misschien toch niet, want dat zijn wellicht diegenen die het minst begrijpen wat ze eigelijk vragen..

Gelukkig zijn er in het systeem voldoende buffers ingebouwd om ons tegen dergelijke mensen te beschermen.

probeer je je nog steeds 'slim' voor te doen? tr....

en erg 'capabel' lijk je me zeker niet, maar als je goed gelezen hebt
weet je dat ik je opmerkingen als projecties zie.
Ofwel: wat je zegt dat ben je zelf.

LOL

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 10 augustus 2007 om 16:35.
Oud 10 augustus 2007, 16:38   #15427
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
probeer je je nog steeds 'slim' voor te doen? tr....

en erg 'capabel' lijk je me zeker niet, maar als je goed gelezen hebt
weet je dat ik je opmerkingen als projecties zie.
Ofwel: wat je zegt dat ben je zelf.
Pin d'Ar

Bon, overtuig mij dan dat 'de mensheid' in zijn geheel het beter zal hebben na de afbraak en heropbouw waar jij voor pleit.

Begin eens met politieke en juridische systemen : hoe ga je dat (beter) aanpakken?

Geen projecties maar concrete voorstellen aub.
Oud 10 augustus 2007, 16:44   #15428
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Bon, overtuig mij dan dat 'de mensheid' in zijn geheel het beter zal hebben na de afbraak en heropbouw waar jij voor pleit.

Begin eens met politieke en juridische systemen : hoe ga je dat (beter) aanpakken?

Geen projecties maar concrete voorstellen aub.
jochie, dat kan dus niet!
Creativiteit is niet te voorspellen, maar als de mensen hun ziel, hun wezen en hun creativiteit terughebben zal de basis van alles LIEFDE zijn en zijn we in staat op liefdevolle en creatieve manieren samen te werken en elkaar te helpen. Voorspelling doen er over is zinloos en het feit dat je er naar vraagt betekent al dat je er niks van snapt. Maar DAT was me al duidelijke

Pin d'Ar
Oud 10 augustus 2007, 17:25   #15429
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De reportage in mijn handtekening al gezien? If yes, what's your feedback? Thanks
Oud 10 augustus 2007, 17:41   #15430
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
jochie, dat kan dus niet!
Creativiteit is niet te voorspellen, maar als de mensen hun ziel, hun wezen en hun creativiteit terughebben zal de basis van alles LIEFDE zijn en zijn we in staat op liefdevolle en creatieve manieren samen te werken en elkaar te helpen. Voorspelling doen er over is zinloos en het feit dat je er naar vraagt betekent al dat je er niks van snapt. Maar DAT was me al duidelijke

Pin d'Ar
Ah fantastisch, Pindar is een hippie.
Je ideeën zijn zeer tof maar komen 40 jaar te laat.

In deze moderne, globalizerende wereld zijn hippies een beetje euh, voorbijgestreefd, vrees ik.
Oud 10 augustus 2007, 17:42   #15431
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
De reportage in mijn handtekening al gezien? If yes, what's your feedback? Thanks
Ik was er vandaag aan begonnen maar mijn looptraining kwam ertussen.
Het zal voor maandag zijn. Promised.
Oud 10 augustus 2007, 17:47   #15432
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik was er vandaag aan begonnen maar mijn looptraining kwam ertussen.
Het zal voor maandag zijn. Promised.
Thanks!
Oud 10 augustus 2007, 18:08   #15433
exodus

Standaard

Citaat:

Ik zou liever Pindar aan het hoofd van de V.S hebben dan diegene die er nu staat...
Oud 10 augustus 2007, 18:11   #15434
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik zou liever Pindar aan het hoofd van de V.S hebben dan diegene die er nu staat...

LOL

thanks!

Maar mij krijgt men daar niet

Pin d'Ar
Oud 10 augustus 2007, 18:36   #15435
exodus

Standaard

Citaat:
Ik verklaar.
Het is inderdaad soms een bittere pil om slikken, maar ik denk dat je het niet zo mag aantrekken Steve, al klinkt dit misschien raar. We moeten het accepteren zoals het is, wat niet wegneemt dat we daarvoor alle acties moeten staken, hoe gering ook. Afstand nemen ervan is denk ik soms goed, alhoewel dit natuurlijk een zeer persoonlijke ervaring is. Je kan van iets afstand hebben en er toch veel mee bezig zijn. De mate waarin je het aantrekt hangt enkel van jezelf af vind ik. Maar het is soms niet makkelijk.

Citaat:
Inderdaad, de gevolgen zouden niet te overzien zijn alhoewel ik denk dat die niet desastreus zouden zijn, als iedereen tenminste zich tenvolle bewust is dat geweld enkel geweld creeert. Want dan zouden we terug in het oude patroon vervallen. Gewoon het weigeren mee te draaien in de mallemolen zou al een zeer gunstig effect hebben. Maar daar zijn we nog lang niet.
Oud 10 augustus 2007, 18:41   #15436
exodus

Standaard

Citaat:
LOL

thanks!

Maar mij krijgt men daar niet

Pin d'Ar
En dat is een zeer wijze uitspraak. Het bewijst net dat Pindar geen naïeve wereldverbeteraar is zoals Parcifal beweert.

Nu, Parcifal is een typ die sterk in het materïele zit, en begrippen zoals liefde en creativiteit zijn te "onvast" voor hem en hij gaat het maar hippie achtig vinden. Maar ik denk dat die acties en de intenties erachter net belangrijk zijn. De intentie van Bush en consorten is een elitaire mindset en controle... ongeachte hoe ze zich willen voortdoen.
Oud 10 augustus 2007, 22:02   #15437
Pindar
Banneling

Standaard

ok Nu heb ik hier al eens geopperd dat de vrijmetselaars hoger gaan dan de
33ste graad, en werd me toen gevraagd dat aan te tonen.
Het is natuurlijk geen rechtstreeks bewijs zullen de blaters hier wel zeggen, maar toch. (Voor de UFO liefhebbers staat er een mooi overzicht in van de
geheime genootschappen die desinformatie verspreiden over de UFO's
o.a. de 'aviary' is een heel belangrijke.)

welnu:

Citaat:

Secret Societies lifts the lid on some of the most notorious and clandestine organisations in the world. From frat boy handshakes to the 47th level of Freemasonry, this entertaining and hugely informative guide tells all. Even the most sceptical of readers will agree that secret societies are more important than just passwords, secret handshakes and silly ceremonies. Often they control business and politics. The book includes 150-200 entries, each detailing a secret society. There is also an extensive bibliography and glossary included.
For nearly as long as there have been human societies, there have been secret societies. And while some are devoted to the performance of good deeds and service, others have taken a decidedly more sinister bent. The one thing they all share is that none want outsiders knowing what goes on inside. Well that's too bad. This book blows the whistle

Nuff Said

Pin d'Ar
Oud 11 augustus 2007, 13:37   #15438
ikbensatan
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
geopperd dat de vrijmetselaars hoger gaan dan de
33ste graad
ik betwijfel dat dit correct is, maar gun u het voordeel van de twijfel.
de echte vraag is natuurlijk:

SO WHAT?

wat maakt het uit hoeveel graden er zijn?
vrijmetselaars die ik ken van de 3e graad (droit humain) zijn allemaal oude zakken die te oud en zwakzinnig zijn om nog enige invloed te hebben.
Als hun macht/status al zo kleinschalig is, wat voor een senielen moeten er dan wel niet zitten op de 47e?

Merk ook op dat de vrijmetselarij geen eenduidig organisme is.
Er zijn verschillende strekkingen binnen het GO en de DH.
Niet alleen individueel maar ook tussen de tempels zelfs.
Sommigen zijn zelfs apolitiek.

En vergeet niet dat de DH atheistisch is, dus er is zelfs geen sprake van een grote architect of andere deistische toestanden.
Het lijkt me dus absurd om die tak van de vrijmetselarij te beschuldigen van satanisme of weet ik veel wat, aangezien er niets "aanbeden" w.

En het groot Oosten is gewoon deistisch.
De enige reden dat extreem-rechts en extreem-links overgegaan zijn tot de exterminatie van vrijmetselaars, is hun netwerk vorm (die natuurlijk zeer gemakkelijk gebruikt kan worden als basis voor verzet).

Ik hoop dat jullie angsten nu een beetje gekalmeerd zijn.

Laatst gewijzigd door ikbensatan : 11 augustus 2007 om 13:37.
ikbensatan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2007, 13:46   #15439
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikbensatan Bekijk bericht
ik betwijfel dat dit correct is, maar gun u het voordeel van de twijfel.
de echte vraag is natuurlijk:

SO WHAT?

wat maakt het uit hoeveel graden er zijn?
vrijmetselaars die ik ken van de 3e graad (droit humain) zijn allemaal oude zakken die te oud en zwakzinnig zijn om nog enige invloed te hebben.
Als hun macht/status al zo kleinschalig is, wat voor een senielen moeten er dan wel niet zitten op de 47e?

Merk ook op dat de vrijmetselarij geen eenduidig organisme is.
Er zijn verschillende strekkingen binnen het GO en de DH.
Niet alleen individueel maar ook tussen de tempels zelfs.
Sommigen zijn zelfs apolitiek.

En vergeet niet dat de DH atheistisch is, dus er is zelfs geen sprake van een grote architect of andere deistische toestanden.
Het lijkt me dus absurd om die tak van de vrijmetselarij te beschuldigen van satanisme of weet ik veel wat, aangezien er niets "aanbeden" w.

En het groot Oosten is gewoon deistisch.
De enige reden dat extreem-rechts en extreem-links overgegaan zijn tot de exterminatie van vrijmetselaars, is hun netwerk vorm (die natuurlijk zeer gemakkelijk gebruikt kan worden als basis voor verzet).

Ik hoop dat jullie angsten nu een beetje gekalmeerd zijn.
Tuurlijk zijn er veel verschillende strekkingen/loges ... binnen de vrijmetselarij. En niet iedereen die binnen de vrijmetselarij zit in een "complot". Maar dat neemt niet weg dat de vrijmetselarij in sommige gevallen toch een machtsblok is. Het is geen toeval dat er zoveel ministers etc vrijmetselaar zijn. Ze beïnvloed wel degelijk het politieke proces en maakt deel uit van het controlesysteem dat de NWO in stand houdt.
Oud 11 augustus 2007, 15:31   #15440
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Tuurlijk zijn er veel verschillende strekkingen/loges ... binnen de vrijmetselarij. En niet iedereen die binnen de vrijmetselarij zit in een "complot". Maar dat neemt niet weg dat de vrijmetselarij in sommige gevallen toch een machtsblok is. Het is geen toeval dat er zoveel ministers etc vrijmetselaar zijn. Ze beïnvloed wel degelijk het politieke proces en maakt deel uit van het controlesysteem dat de NWO in stand houdt.

Idd.De 'publieke' vrijmetselaarij is een 'front' voor de satanische rangen, die
hoger zitten dan de 33ste graad.
En wat het uitmaakt? welnu, die 'mensen' in de hogere graden sturen
deze wereld een bepaalde kant uit (fascitische wereldstaat, kijkt U eens om U heen!)
Dus hoe meer we over hen weten, hoe minder hun macht en hoe makkelijker wij onze eigen 'macht' (=liefde voor onszelf) terug kunnen nemen.
M.a.w het maak dus heel veel uit!

Nuff Said

Pin d'Ar
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be