![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() Tielemans, dat is toch dezelfde die op de Grote Markt gratis rondjes gaf omdat de vorige paus zijn doodstrijd aan het uit"vechten" was. En met zijn zatte botten begon te "dansen"
Deed 'm dat ook om de veiligheid te waarborgen? Of had 'm geen reden om bang te zijn, onze straffe. Het is mij een raadsel hoe iemand die ze alle 5 op een rij heeft zo'n creatuur kan goedpraten. tjah Laatst gewijzigd door born2bewild : 12 augustus 2007 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() Dat bedoelde ik. Ik dacht wel dat ge u zou aangesproken voelen. En dat het uw type redneck is.
so easy ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 12 augustus 2007 om 20:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ben je blij, nietwaar? W�*t een overwinning ook, per slot van rekening.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor wat het "religieuze" betreft beweerde, of wilde ik beweren dat deze gasten zich geen bal van hun godsdienst aantrekken enerzijds, kan toch niet met het gedrag dat ze tentoonspreiden! Maar ze gebruiken het wel als een soort uitleg, een soort excuus voor wat ze doen! Een beetje zoals in de tijd van de kruistochten er ook veel lieden mee op stap gingen omdat ze verwachtten dat er heel wat te plunderen en zo ging vallen, maar "officieel" was dat in naam van hun geloof en was het ok. Zoiets? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En als ik je goed begrijp, dan is het dus omdat sommige rotventjes de islam als excuus gebruiken voor hun baldadigheden dat we dan de islam maar moeten beschouwen als de bron van alle kwaad? Eigenaardige redenering is dat. Dat zouden we dus ook beter het christendom als gevaarlijk beschouwen, want er zijn in de VS een paar gekken met punthoeden die de christelijke leer als excuus voor moord gebruiken. Dit is, met alle respect, dikke zever. Je moet het gedrag van mensen beoordelen, en als dat gedrag niet kan dan moet je dat bestraffen. Je moet mensen niet veroordelen op wat ze denken, geloven of als excuus gebruiken.
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() moeten moeten...praat jij altijd zo? Niet erg vrdrgzm hoor Doki
Laatst gewijzigd door born2bewild : 12 augustus 2007 om 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Minister
|
![]() Mensen, groepen die met boekjes zwaaien respecteren anders denkenden niet. Die gebruiken geweld om hun denken door te drukken. Boekjes zoals dat van Dolfke, Mao, bijbel, koraan en talmoed.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() ach we hebben gewoon gelijk punt andere lijn. Dat weten we allemaal omdat we verdomde nationalisten zijn en kameraden voor elkaar.
Niet alleen het Vlaams Belang zegt dat het verbod op die betoging een schande is, ook LDD wou officieel betogen. LDD je weet wel... dan hebben we het al lang niet meer over extreemrechts. Ik weet ook niet waarom buitenlandse organisaties dat perse in ons land willen doen maar goed. Qua (excuseer ik bedoel Kwa) mobilisatie zit het blijkbaar goed, Of ze dat nu nog gaan doen weet ik niet, van Dewinter en het VB hebben we alleszins gehoord van wel. Beste nationalisten al een sms gestuurd naar VB ? Zoniet doen! Een sms is 50 cent voor de partijkas. Waarom ik denk dat TAK een goede zaak is ? Omdat ik volop Franstalige geschriften doorhaalt zie met stift of verf. Ik merk ook dat Franstalige zaken zoals de bowling hier wat verder getrakteerd werden op reusachtige graffiti VL tekens op hun muren. Het zijn van die kleine irritante (kinderachtige?) dingen die duidelijk maken dat Franstalige arrogantie hier niet op zijn plaats is. Ik hou ook van wat actie en adrenaline, die jonge rebelse jaren... schitterend! Willen ze amok maken omwille van een stomme discussie of omwille van een omgestoten pint ? Ze kunnen het krijgen! We willen duidelijk maken dat wij separatisten zijn en de franse taal de taal is van de bourgeoisie en van Wallonië en mindere mate Brussel. In Holland praat iedereen Nederlands, Duitsland iedereen Duits, Italië Italiaans maar hier jawadde... Dus ik zou zeggen opereer zelfstandig. Grijp je auto en rijd wat rond. Stop bij dat bus kot en doe je ding... Haal inderdaad de stickers boven die je kan bestellen via de VB webshop en plakken maar. Scheur die verdomde linkse FDF borden daarvan, is zuivere anti-Vlaamse propaganda. FDF partijen horen eens niet op te komen in Vlaams-brabant moest BHV gesplitst zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik volg Rene Artois en Doki.
Vooral om deze posting: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=200 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 13 augustus 2007 om 08:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ontopic een betoging tegen islamisering zegt veel over de nood tot het terugdringen van deze aanhangers van deze godsdienst ter bescherming van zijn/haar eigen levenssfeer.
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() Racistisch gespuis? Het zal je wel niet verwonderen dat ook heel wat homo's willen meelopen in de betoging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het nu al verboden om een organisatie op te richten die de standpunten van een bepaalde groep wil aanvechten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() Neen, dat wil jij. Door de problemen systematisch te negeren wordt een conflict op langere termijn onvermijdelijk. Dat dankzij mensen zoals u.
Laatst gewijzigd door Dycore : 13 augustus 2007 om 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |