Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 augustus 2007, 16:38   #161
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina
Ik zie dat niet als toegeven aan religieus fanatisme. Dat gebeurt pas op de moment dat je het toelaat dat zij de regels bepalen voor anderen.
Voila. Blijkbaar gaat dit sommigen hun verstandelijke vermogens net iets te boven...
En bepalen dat bvb. mannelijke redders niet aanwezig mogen zijn tijdens het moslimvrouwenuurtje, is geen regels bepalen voor anderen?
Bepalen dat de cafetaria moet afgeschermd worden?

Voila: blijkbaar gaat dit voor sommige islamofilen hun verstandelijk vermogens niet iets te boven....
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel

Laatst gewijzigd door hermanvk : 14 augustus 2007 om 16:39.
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2007, 16:41   #162
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stratcat Bekijk bericht
Het is je goed recht om het af te trappen wanneer je inhoudelijk tekortschiet.
Geen probleem van maken...
Typische attitude van een islamofiel: bij het ontbreken van argumenten, (voor zover hun bijdragen argumenten inhouden) wordt er gescholden en/of wordt het 'strijdtoneel' verlaten.
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2007, 16:45   #163
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk Bekijk bericht
Geen probleem van maken...
Typische attitude van een islamofiel: bij het ontbreken van argumenten, (voor zover hun bijdragen argumenten inhouden) wordt er gescholden en/of wordt het 'strijdtoneel' verlaten.
Ik voel mij meer verwant met Uh-Huh dan met jou.

Laatst gewijzigd door Stratcat : 14 augustus 2007 om 16:45.
Stratcat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2007, 17:38   #164
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk Bekijk bericht
En bepalen dat bvb. mannelijke redders niet aanwezig mogen zijn tijdens het moslimvrouwenuurtje, is geen regels bepalen voor anderen?
Bepalen dat de cafetaria moet afgeschermd worden?
Uiteraard is dat puur religieus fanatisme. En weeral een staaltje van de sluipende islamisering.
Blijkbaar vinden de Edina's van deze wereld het recht op achterlijkheid en de daarmee gepaarde gaande radicalisering ok voor zover verrijkers dat eisen.

Citaat:

Voila: blijkbaar gaat dit voor sommige islamofilen hun verstandelijk vermogens niet iets te boven....
Dhimmisering = verstand op nul zetten, letterlijk kruipen voor religieus extremisme en 2000 jaar beschavende inzichten die in de 20ste eeuw vastgelegd werden in seculiere politiek en wetenschappelijke cultuur overboord kappen in naam van de heilige muliculturaliteit.

Even Edina herinneren tot welke waanzinnige situaties de islamitische kledij- en seutigheidsvoorschriften kunnen leiden.
Bij de rellen die in 2002 uibraken vanwege de Miss-Worldverkiezing, vielen 200 doden. Onschuldige mannen en vrouwen werden met machetes afgemaakt en levend verbrand om te voorkomen dat er op die getourmenteerde plek vrouwen in bikini te zien zouden zijn. Eerder dat jaar hield de politie in Mekka medisch personeel en brandweerlieden tegen die tienermeisjes in een brandend gebouw wilden redden. Waarom? Omdat de meisjes niet de traditionele hoofdbedekking droegen die de koranwet vereist. Veertien meisjes kwamen om in het vuur en vijftig raakten verwond.
Moeten moslims de vrijheid hebben om te geloven dat de 'schepper van het universum' zich met de lengte van de rok boven of onder de knie bemoeit?
Tot waar gaan de Edina's in deze waanzin mee?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2007, 17:50   #165
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

En ik heb nog steeds geen antwoord gekregen of Edina me steunt als ik een vrouwenuurtje wil met Denzel Washingtonnekes (mogen ook Vincent Kompanykes zijn) als redders, of zou ze dat er net iets over vinden?

PS.: kan er ook niet aan doen, ik moet dat van mijn geloof!

(dat helpt toch naar het schijnt?)

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 14 augustus 2007 om 17:50.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2007, 17:56   #166
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Uiteraard is dat puur religieus fanatisme. En weeral een staaltje van de sluipende islamisering.
Blijkbaar vinden de Edina's van deze wereld het recht op achterlijkheid en de daarmee gepaarde gaande radicalisering ok voor zover verrijkers dat eisen.
Even terzijde. Achterlijk zijn is een recht.
Radicalisering is in theorie ook niets mis mee.
Met aanslagen natuurlijk wel. Maar iemand die radicale ideeën wilt hebben, mag dat van mij. Da's evident.

Citaat:
Dhimmisering = verstand op nul zetten, letterlijk kruipen voor religieus extremisme en 2000 jaar beschavende inzichten die in de 20ste eeuw vastgelegd werden in seculiere politiek en wetenschappelijke cultuur overboord kappen in naam van de heilige muliculturaliteit.
Is het onmogelijk dat iemand simpelweg bepaalde rechten verdedigd, zonder de concrete inhoud te verdedigen?
Dat vraag ik me nu eens werkelijk af.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2007, 18:07   #167
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht

Is het onmogelijk dat iemand simpelweg bepaalde rechten verdedigd, zonder de concrete inhoud te verdedigen?
Dat vraag ik me nu eens werkelijk af.
Rechten verdedigen waarvan de inhoud gebaseerd is op de psychotische ervaringen en het onbewezen geraaskal van een analfabeet uit een ander tijdperk, verdient geen respect.
Oud 14 augustus 2007, 18:10   #168
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Rechten verdedigen waarvan de inhoud gebaseerd is op de psychotische ervaringen en het onbewezen geraaskal van een analfabeet uit een ander tijdperk, verdient geen respect.
*noteert*
Online gelooft niet in de vrije meningsuiting.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
Oud 14 augustus 2007, 18:11   #169
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Jammer dat je niet begrijpt wat rechten zijn.
De kans dat je dat ooit wel doet, acht ik erg klein.
Oud 14 augustus 2007, 18:30   #170
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
En ik heb nog steeds geen antwoord gekregen of Edina me steunt als ik een vrouwenuurtje wil met Denzel Washingtonnekes (mogen ook Vincent Kompanykes zijn) als redders, of zou ze dat er net iets over vinden?

PS.: kan er ook niet aan doen, ik moet dat van mijn geloof!

(dat helpt toch naar het schijnt?)

Van mijn geloof mag ik enkel aan restaurantbezoek doen in de aanwezigheid van aanhangers van mijn geloof. Tijdens ons restaurantbezoek mogen er van ons geloof absoluut geen moslims binnen.
Islamitische Shokri's mogen er dus niet in en ze mogen nog minder een glimp opvangen van onze religieus-culinaire belevenis, anders gaat onze god ons straffen - aldus ons Heilig Boek- en ons in de hel laten branden.

Ik kan dus op Edina tellen om Shokri uit te leggen dat hij absoluut een andere eettent moet opzoeken als ik met mijn medegelovigen mijn vrijheid van godsdienst wil beleven op restaurant. Zo kan Shokri de eettent op een later tijdstip afhuren of hij kan terugkomen op speciale openingsuren voor ongelovigen.
Per slot van rekening willen wij onze 72 Brad Pitts in het hiernamaals niet missen.
Oud 14 augustus 2007, 18:33   #171
Banneling

Standaard

Citaat:
Jammer dat je niet begrijpt wat rechten zijn.

Jammer dat je niet begrijpt wat psychotische geraaskaal is.
Ik kan je aanbevelen om te beginnen met o.a. de koran.
Oud 14 augustus 2007, 18:35   #172
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van mijn geloof mag ik enkel aan restaurantbezoek doen in de aanwezigheid van aanhangers van mijn geloof. Tijdens ons restaurantbezoek mogen er van ons geloof absoluut geen moslims binnen.
Islamitische Shokri's mogen er dus niet in en ze mogen nog minder een glimp opvangen van onze religieus-culinaire belevenis, anders gaat onze god ons straffen - aldus ons Heilig Boek- en ons in de hel laten branden.

Ik kan dus op Edina tellen om Shokri uit te leggen dat hij absoluut een andere eettent moet opzoeken als ik met mijn medegelovigen mijn vrijheid van godsdienst wil beleven op restaurant. Zo kan Shokri de eettent op een later tijdstip afhuren of hij kan terugkomen op speciale openingsuren voor ongelovigen.
Per slot van rekening willen wij onze 72 Brad Pitts in het hiernamaals niet missen.
ho! Jij ook? Welkom lieve zuster!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2007, 18:40   #173
Banneling

Standaard

Citaat:
*noteert*
Online gelooft niet in de vrije meningsuiting.
Het puren van eisen uit psychotisch geraaskaal valt volgens jou onder de vrije meningsuiting???
Hmmm. Opmerkelijk. Waarom sluit men dan psychoten dan in gekkenhuizen op?

Vraagje :
Wat is het verschil tussen iemand die denkt dat God hem zal belonen met 72 maagden als hij een stel ongelovigen vermoordt of dat God haar zal belonen met het paradijs als ze haar hoofddoekje maar juist draagt en niet zwemt in de aanwezigheid van al dan niet gelovige mannen,

en

iemand die meent dat wezens van Alpha Centauri hem via zijn haardroger boodschappen over de wereldvrede doorstralen?
Oud 14 augustus 2007, 18:44   #174
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het puren van eisen uit psychotisch geraaskaal valt volgens jou onder de vrije meningsuiting???
Psychotisch geraaskaal is subjectief.
Maar ja, dat is vrije meningsuiting.

Citaat:
Hmmm. Opmerkelijk. Waarom sluit men dan psychoten dan in gekkenhuizen op?
Ik geloof dat dat enkel kan als ze een gevaar zijn voor zichzelf en/of hun omgeving.

Citaat:
Vraagje :
Wat is het verschil tussen iemand die denkt dat God hem zal belonen met 72 maagden als hij een stel ongelovigen vermoordt of dat God haar zal belonen met het paradijs als ze haar hoofddoekje maar juist draagt en niet zwemt in de aanwezigheid van al dan niet gelovige mannen,

en

iemand die meent dat wezens van Alpha Centauri hem via zijn haardroger boodschappen over de wereldvrede doorstralen?
Het verschil?
De eerste valt in jouw tekst anderen op criminele wijzen lastig, de tweede en de derde - zover je dat schrijft - niet.
Oud 14 augustus 2007, 18:58   #175
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Psychotisch geraaskaal is subjectief.
Maar ja, dat is vrije meningsuiting.
De inhoud van de koran kan je samenvatten tot psychotisch geraaskal.
Van niets, maar dan ook letterlijk niets erin is kan maar één bewijs geleverd worden.

Citaat:

Ik geloof dat dat enkel kan als ze een gevaar zijn voor zichzelf en/of hun omgeving.
Wie onvoorwaardelijk 'voor waar aanneemt' wat er in de koran staat, en neem aan dat alle moslims dat doen, is een gevaar voor anderen, in casu, de ongelovigen.
Moslims dienen de koran, het eeuwige en onvoorwaardelijke woord van allah, te slikken als zoete koek. Kritiek of reflectie zijn niet toegestaan; wie zich daar publiekelijk aan waagt wordt als afvallige beschouwd en behandeld. Hetgeen niet betekent dat alle moslims de koran van naaldje tot draadje naleven, maar publiekelijk en zelfs niet in eigen kring zullen ze het nooit wagen om zelfs de goorste haatverzen afvallig te zijn.
Gematigde moslims bestaan dus niet, je hebt enkel het onderscheid tussen fundamentalisten en mislukte fundamentalisten (i.e. diegenen die bepaalde verzen laten voor wat ze zijn).
Oud 14 augustus 2007, 19:03   #176
Banneling

Standaard

Citaat:

Het verschil?
De eerste valt in jouw tekst anderen op criminele wijzen lastig, de tweede en de derde - zover je dat schrijft - niet.
Niet mee eens. Het tweede geval getuigt van een immens gebrek aan respect voor de seculiere aard van onze maatschappij en haar beginsel van gelijkheid tussen man en vrouw. Het is een vorm van apartheid, van religieus gecamoufleerd sexisme en discriminatie.
De samenleving opzadelen met dat soort eisen is dus ook een vorm van lastig vallen.
Oud 14 augustus 2007, 19:04   #177
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Jammer dat je niet begrijpt wat psychotische geraaskaal is.
Boh, ik heb hier toch al mooie staaltjes van jouw hand gelezen.
Oud 14 augustus 2007, 19:05   #178
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niet mee eens. Het tweede geval getuigt van een immens gebrek aan respect voor de seculiere aard van onze maatschappij en haar beginsel van gelijkheid tussen man en vrouw. Het is een vorm van apartheid, van religieus gecamoufleerd sexisme en discriminatie.
De samenleving opzadelen met dat soort eisen is dus ook een vorm van lastig vallen.
Democratie is zo'n moeilijk begrip.
Ik hoop dat ik u nooit de 'vrije meningsuiting' zie verdedigen.

Er staat niets in je tekstje dat - hoewel sociaal niet mijn dada is - wettelijk verboden dient te zijn.

Respectloos zijn tegen de wetten waarbinnen je functioneert, mag. Je mag ze alleen niet overtreden.
Oud 14 augustus 2007, 19:05   #179
Banneling

Standaard

Citaat:
Boh, ik heb hier toch al mooie staaltjes van jouw hand gelezen.
Ik denk dat jij enkel het niveau van Tik Tak of Musti kan volgen.
Oud 14 augustus 2007, 19:06   #180
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
De inhoud van de koran kan je samenvatten tot psychotisch geraaskal.
Van niets, maar dan ook letterlijk niets erin is kan maar één bewijs geleverd worden.
Subjectief tralalala.

Citaat:
Wie onvoorwaardelijk 'voor waar aanneemt' wat er in de koran staat, en neem aan dat alle moslims dat doen, is een gevaar voor anderen, in casu, de ongelovigen.
Leters hebben nog nooit iemand gedood.

[quote[Moslims dienen de koran, het eeuwige en onvoorwaardelijke woord van allah, te slikken als zoete koek. Kritiek of reflectie zijn niet toegestaan; wie zich daar publiekelijk aan waagt wordt als afvallige beschouwd en behandeld. Hetgeen niet betekent dat alle moslims de koran van naaldje tot draadje naleven, maar publiekelijk en zelfs niet in eigen kring zullen ze het nooit wagen om zelfs de goorste haatverzen afvallig te zijn.
Gematigde moslims bestaan dus niet, je hebt enkel het onderscheid tussen fundamentalisten en mislukte fundamentalisten (i.e. diegenen die bepaalde verzen laten voor wat ze zijn).
Cool. Maar wat is nu het probleem?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be