![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Minister
|
![]() De christenen zijn de grootste moordenaars uit de gehele geschiedenis, daar was hitler maar klein bier bij. Het ergste is dat diezelfde christenen blijven dood en verderf zaaien in de naam van hun god. Ik zie totaal geen verschil in de acties van bijvoorbeeld G W Bush en Osama Bin Laden. Het enige verschil is dat G W Bush iets beter kan communiceren met de media.
![]() |
#542 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tuurlijk niet. Het gevaar voor geweld voortgebracht door dat uiterst racistisch krapuul is veel te groot.
Zelfs de raad van state zal deze keer neen zeggen. Wedden?
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Verder nog dit. In 1961 hadden we zelfs aanwervingskantoren in Noord-Afrika en Turkije. Of is dat ook een grove leugen mss. Tot 1974 hebben we massaal geprobeerd om buitenlanders naar hier gehaald. Ja idd, net na de oliecrisis. Want als er geld te kort is dan moeten we ze maar terug buitenstampen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
|
![]() Ik denk dat je wel degelijk beter weet: het gevaar zit in links&allochtone "tegenbetogingen".
![]() |
#545 |
Vreemdeling
|
![]() ...waar wsl een hoop hooligans tss zitten die niet de hele moslimgemeenschap vertegenwoordigen, net zoals dat geval is bij degene die "tegen de islam" gaan betogen. 2 extremen, dat vraagt idd om rellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
|
![]() Citaat:
Een moslim- en/of linkse betoging zou geen strobreed in de weg worden gelegd. Een staaltje van practische discriminatie.
![]() |
![]() |
#547 |
Minister
|
![]() Het gaat hier niet over een betoging maar over een bijeenkomst van extreem rechtse groeperingen die rellen willen uitlokken in brussel. Dat ze dat in den haag gaan doen maar dat extreem rechts gespuis is in belgie niet welkom!
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren, Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 14 augustus 2007 om 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#548 |
Vreemdeling
|
![]() Is er ooit al betoogd tegen het Christendom op zich? Is er ooit al een betoging geweest waarin het Christendom echt wordt zwartgemaakt? Je mag me dan eens zeggen wanneer eigenlijk.
En bij mij gaat het niet om de betoging op zich, dat is te belachelijk om aandacht aan te geven. Maar als rechtse groeperingen dan wat extremistische moslims uit hun tent gaan lokken ligt het weer aan heel de moslimgemeenschap. Laatst gewijzigd door VVouter : 14 augustus 2007 om 22:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
|
![]() Citaat:
En van mij mag ook best tegen christendom en godsdiensten in het algemeen worden betoogd; opzouten, al die mislukte tovenaars.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 15 augustus 2007 om 01:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Savatage : 15 augustus 2007 om 01:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
Minister
|
![]() Een grap? Wat is hier grappig aan?
Het gedeelte over bush of over de geschiedenis van het christendom? Beiden zijn zeer duidelijk geregistreerd. Maar als je over bush struikelde wil ik je vragen wat het verschil is tussen iemand die roept in de naam van allah te handelen en iemand die zegt in gods naam te handelen. Ik moet toegeven dat voor mij god iets vertrouwder klinkt als allah. Maar daar houdt het dan ook. Ze gebruiken beiden een bovennatuurlijk excuus om te moorden. En dat is wat mij het ergste stoort aan heel die anti islam beweging. Bijna iedereen binnen die beweging gelooft zelf in hun eigen versie van allah. Voor zover ik heel die godsdienst discussies kan volgen spreken zowel de joden, de katholieken als de moslims over dezelfde god?!
![]() |
#553 |
Banneling
|
![]() Citaat:
2) Het kan niet anders dan dat Bazilfunk meent dat Bush de President van de EU is. Waarom sleept hij Bush anders bij een louter Europese aangelegenheid? Dit verraadt een ernstige graad van dhimmitude. Hij praat over Bush in dezelfde termen als het gros van de moslims : Bush de grote Satan ! ![]() 3) 175 doden bij bomaanslagen in Noordwest-Irak : aanslag opgeëist door Paus Benedictus ![]() BAGDAD - Vier zelfmoordbomaanslagen op een religieuze gemeenschap in het noordwesten van Irak hebben dinsdag aan 175 mensen het leven gekost. Ongeveer tweehonderd mensen raakten gewond. De aanslagen in de omgeving van de stad Qahataniya, 120 kilometer ten noordwesten van Mosul, waren gericht tegen de Yazidi-gemeenschap. Aanhangers van deze overwegend Koerdische sekte vereren een engelenfiguur die door sommige moslims en christenen als de duivel wordt beschouwd. De aanslagen werden uitgevoerd met vrachtauto's geladen met explosieven, waaronder een brandstoftankauto. Verschillende winkels en flatgebouwen vlogen in brand of werden door de zware explosies verwoest, zei de politie. De verantwoordelijkheid voor de aanslagen is nog niet opgeëist. Een zelfmoordaanslag op een belangrijke brug ten noorden van Bagdad kostte eerder dinsdag aan zeker tien mensen het leven. Auto's stortten het water in en er vielen zeker zes gewonden, zei de politie. Op de brug, onderdeel van de snelweg tussen Bagdad en de noordelijke stad Mosul, werd drie maanden geleden ook al een aanslag gepleegd. Slechts een rijlaan was sindsdien nog open. De Thiraa Dijla brug bevindt zich bij de stad Taji, ongeveer twintig kilometer ten noorden van Bagdad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Online gelooft ook niet in de seculiere maatschappij, getuige zijn (nee: haar, zeker?) gebrek aan respect voor zoiets elementair als vrijheid van meningsuiting.
De rest boeit niet zo. Spijtig voor die slachtoffers van dat achterlijk religieus geïnspireerd geweld.
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn kleine pink zegt me dat AdrianHealey er een totaal andere houding op na houdt indien bij voorbeeld vrouwelijke skinheads dezelfde eisen zouden stellen op basis van hun geloof. Tja, de gekende poco-hypocrisie... AdrianHealey blijkt bovendien aan ernstige geheugenstoornissen te lijden. http://forum.politics.be/newreply.ph...eply&p=2851649 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Eerst leg je me een bepaald feit in de mond/schoot, om daarna te zeggen dat jij dat afkeurt. Ik zal _altijd_ (enfin, in deze fase van mijn leven toch) iemand zijn recht om iets te eisen van de staat verdedigen. Ook van fascisten, ook van racisten, ook van pedofielen, ook van communisten. Dat betekent logischerwijze nog niet dat ik daarmee akkoord ga. Duh. Jij hebt simpelweg geen respect voor de vrije mening van anderen. Door wat die ook wordt ingenomen. A fortiori ben je geen democraat noch liberaal. (Geen flauw idee of je je ze noemt.) Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#560 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ik heb dat al gelezen. En het enige wat daaruit blijkt is dat je totaal niet snapt wat de vrije meningsuiting is.
![]() |
![]() |