![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik heb zo onlangs mijn "prepaid" tarief veranderd in "e-sim". Veelbelovende reclam op hun website deed mij overhalen; het zou beter, goedkoper, voordeliger, etc zijn.
Nu kom ik er toch wel niet achter dat ze het verdomd geniepig gespeeld hebben: blijkbaar wordt er behalve het feit dat ik nu 25ct/min. betaal, nu ook pas per seconde aangerekend NA éen minuut bellen. Dus je betaalt per belleke zowiezo 25ct. Das echt te zot, hoeveel keer wordt er niet gebeld in den aard van "yow, ik ben zo daar", "tot subiet dan!", of "bel me subiet terug" enzovoort. Tot voor kort kostte mij dat gemiddeld 7 cent! dit is nog altijd de helft als éen stom smske (idd, de 12ct/min. was de reden van mijn aansluiting bij base, indertijd) . Het is vrij frustrerend dat je niet terug kan naar je oude tariefplan, wat spoorloos verdwenen blijkt op de website. Een telefoontje naar de helpdesk maakte mij duidelijk dat je inderdaad niet terugkon. Dus: bij deze zijt ge gewaarschuwd. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 16 augustus 2007 om 22:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Ik bel weinig, da kost me denk ik al direct 50 cent voor een minuut ofzo...
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() klaag niet. hier in de vs betaal je zelfs als je opgebeld wordt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Enkel verwoede smsers doen geen voordeel met base pre-paid tarief 3. Ik blijf bij dit tariefplan, tot zolang ik geen ander tarief tegenkom dat minder dan 15 cent per minuut tel (dan moeten er wel sowieso nog andere voordelen zijn, anders scheur ik toch mijn broek). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Dat was (en is voorlopig, voor degenen die niet veranderen!) het goedkoopste. Met Base z'n "e-sim" is het éen pot nat geworden met Proximus en Mobistar. Afzetterij tot en met. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Ga naar mobistar
kheb mobistar relax 10 euro per maand: 45 minuten gratis bellen en 120 gratis SMSjes per dag !
![]() |
#10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie kan er nu 120 SMSjes op één dag verzenden?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() ik kom rond met één om de twee dagen...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Belspel idioten
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tennessee GSMs sucken trouwens echt in de VS. Als ge u van een stad verwijdert hebde 50 prcnt vd gevallen zelfs geen ontvangst meer. De meeste bedrijfkes smeren u enkel abo's met lelijke prutsgsm's (cell phone) aan. Als ge een echte gsm (GSM) wilt met een uitneembare sim kaart, dan moet ge u wenden tot duurdere alternatieven zoals t mobile (mijn provider) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Het spel wordt gewoon smerig ingewikkeld gemaakt. Met opzet. Kan ik toch niet goed tegen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() De oude (Base Prepaid 1-2-3) formules worden inderdaad niet meer verkocht.
Zelf heb ik nog steeds Base Prepaid 3 (vast tarief), en ik blijf daar voorlopig ook bij. Voor iemand met mijn belgedrag is het nog altijd de beste formule. Je moet echt wel de kleine lettertjes lezen (of juist niet lezen), hé. Als er niet expliciet bij vermeld wordt dat je per seconde betaalt en dat vanaf de eerste seconde, mag je er gif op innemen dat je telkens voor een volle minuut kan dokken. Stap over naar Base Zero, zou ik zo zeggen. Per seconde vanaf de eerste seconde, 20 ct/min en geen abbo-kosten. Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 16 augustus 2007 om 22:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zit nog steeds met een "oud" base pre-paid systeem
![]() Indertijd genomen omdat ik toch amper bel. Ik denk dat ik de meeste beltijd al gespendeerd heb aan doorgeven dat mijn vliegtuig vertraging heeft of het bellen van Touring wegenhulp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |