![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu ja, goed dat we van mening kunnen verschillen.
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of is lachen met niet-sexy 'seutekes' niet sexistisch dan?
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://193.190.56.244/saw/onaantrekk...avolledig.html
Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nochtans de eerste vraag die gesteld wordt wanneer een babe-type aangenomen wordt.
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Echt. Je lijkt democratie te verwarren met een poppol.
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Seksisme is een complex ding. ![]()
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 17 augustus 2007 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat doet het ertoe een vraag te stellen als men niet in het antwoord geinteresseerd is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Ze is in een orbit om de planet earth gebracht dankzij Mr. Bracke. Dat weet je toch?
omdat ik van het type ben dat bekwaamheid zich moet bewijzen en niet onbekwaamheid. en van ons freya heb ik alleen maar blote benen en blunders gezien. Wat heb jij ervaren? Doet dat ertoe. bij sommigen wel en bij anderen niet zeker. Ik kan hier nu een "babe" opnoemen die ik hoger inschat maar dan wordt de discussie verlegd naar een ja-nee spelleke en 't gaat hier over ons Freya. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, ik vind die benen-foto ook niet de slimste zet die een vrouw kan maken. Maakt het haar een slet?
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Dat van die slet dat neem ik op mij. En ja ik vind haar eerder een slet dan een minister van begroting. Sorry.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 17 augustus 2007 om 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nu ja, eigenlijk is dit een non-topic: een mythomaan over een politica van wie de carrièreplanning een beetje verkeerd is gelopen (meer de fout van de partij dan van haarzelf), tja, er moet geloof ik iets met mij schelen dat ik daar tijd in steek.
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() revenons a nos moutons Laatst gewijzigd door born2bewild : 17 augustus 2007 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er staat hier nog een berg afwas en was op mij te wachten, en ik moet ook nog mijn boekhouding in orde brengen.
Sexy!
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat het nonsens is. Naast het feit dat ik me tot nu toe bij geen enkele partij thuisvoel, heb ik geen zin om in de politiek te gaan omdat je als vrouw al gauw loslopend wild bent, tenzij je beenhard bent, maar dat zou niet mijn stijl zijn. Ik zou me nochtans érg graag politiek engageren. Gemeentepolitiek draagt mijn voorkeur weg, maar niét als ik de roddels gehoord heb over een aantal vrouwelijke kandidaten tijdens de laatste verkiezingen in de stad waar ik toen woonde. De roddels waren allemaal 'seksegericht': slet, hoer, slechte moeder,... Dat één van de mannelijke 'kopstukken' er een maitresse op nahield, daar werd lacherig over gedaan (het was eigenlijk de maitresse die de hoer genoemd werd) maar dat één van de vrouwelijke kandidaten iets te snel een nieuwe partner had na een scheiding, HO maar, wat een slet. En zo zijn er véél voorbeelden te noemen. Van één van de jonge kandidates moest overal verteld worden dat ze seks heeft gehad met ene op 't wc. Het meiske wordt er nog mee gepest. Een man zou daarmee geplaagd worden, niet gepest, en dat weet je zelf maar al te goed.
![]() |
#58 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
(ook iedereen uitgenodigd voor haar trouwpartij in Thaïland.) Zalm nochtans een uitstekend minister op financiën, by the way, in Nederland hebben ze geen minister van begroting dat is ook de taak van de minister van financiën. Bovendien is zij nog steeds de zetelende minister van begroting, deze is behoorlijk uit de bocht gegaan en het zou haar sieren mocht ze een begrotingscontrole doen. Wat lezen we gisteren, dat ze een nieuw lief heeft, dat ze haar pollen niet kon thuishouden , dat na een mislukt huwelijk en een miskraam, zou jij dan niet een beetje de luwte opzoeken ? Kan je zo iemand 's lands financiën toevertrouwen ? Anderzijds vernamen we dat een grote naam bij financiën, Philippe Maystadt (CDH), overal geroemd voor zijn kunde, met swaps (speculeren op zwakke /sterke munten) zomaar even 24 miljard oude belgische franken heeft verloren met de burger zijn geld. Van de Lanotte met zijn zon & zee, ook van dat. Daar wordt je toch moedeloos van, zo iemand zou je toch voor het gerecht moeten kunnen dagen ! Laatst gewijzigd door boerenverstand : 17 augustus 2007 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de situatie waarin iemand die amper stemmen haalt (of niet eens verkiesbaar is) minister wordt is ook niet echt democratisch, niet?
![]() |