![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Schepen
|
![]() Nu wél antwoorden in het oostfront topic he kameraad - ik heb me niets voor niets suf zitten typen zo-even
![]()
![]() |
#342 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je bent daar toch niet bang voor? Die mensen hebben al meer dan genoeg contactgegevens de wereld ingestuurd om bereikbaar te zijn. Of ga je misschien wachten tot je een geschreven uitnodiging krijgt...?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Europees Commissaris
|
![]() De organisatie heeft HIER een oproep geplaatst. Ik had gehoopt dat ze die zouden opvolgen. Normaal had ik de vraag niet eens gesteld, maar omdat "anderen" verteld was dat hun "veiligheid niet kon gegarandeerd worden", heb ik voor de zekerheid de vraag hier gepost.
![]() |
#344 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Heb de draad snel doorgelezen (zijn drukke dagen geweest) en merk uw vraag nu pas op. Alhoewel ik ze niet goed snap vermoed ik dat u van plan was om met iemand met een ander kleurtje op te dagen. Daar kan ik enkel op antwoorden dat er vandaag wel meerdere zulke mensen rondliepen. En allen zijn veilig op en af de weide geraakt. Het is trouwens een succes geweest. We mochten meer dan 5200 mensen ontvangen. Ieder jaar een beetje meer.
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Banneling
|
![]() Het is leuk te weten dat we nog zeker 4.000 nazi's hebben in België.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Allee, iedereen noteert: Hans vindt het leuk te weten dat er nog 4.000 nazi's in Vlaanderen en Wallonië zijn.
![]() |
#348 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
|
![]() Hans spreekt over belgië en dat bestaat uit Vlaanderen en Wallonië, vandaar.
![]() |
#350 |
|
![]() De IJzerwake was trouwens wel interessant. Mijn stem is zowat naar de knoppen van het geld inzamelen aan de ingang/uitgang van de IJzerwake, maar ik heb mij wel goed geamuseerd.
![]() |
#351 |
|
![]() Ik vraag mij nog altijd af waarom de Ijzerwake zo "achterlijk" is qua esthetiek en sfeer in vergelijking met vele andere regionalistische-nationalistische bewegingen. Het is blijven steken in de tijd dat de pastoor nog dreigde iedereen naar de hel te sturen. Zelfs in een oerkatholiek land zoals Ierland is dat al een tijdje verdwenen.
*edit* Bv. een lasershow of gigantische plasmaschermen, dat zou pas een vernieuwing zijn. ![]() Laatst gewijzigd door Praetorian : 19 augustus 2007 om 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Minister-President
|
![]() Ik vond het dit jaar beter dan vorig jaar. De organisatie was nu veel beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Banneling
|
![]() Ik heb de beelden ervan op het journaal gezien en ik moet toegeven dat ik mij ook een breuk heb gelachen.
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 19 augustus 2007 om 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een stille impressie............deze ziet er mij alleszins "nen echte" uit
![]()
![]() |
#357 |
|
![]() Een gerimpelde leeuw. Omen est nomen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Minister-President
|
![]() Dat is o.a. omdat de jongeren achteraan rechtstonden, om de ouden van dagen een stoel te gunnen. Als ze van voor filmen, zie je vooral hen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is 0.03286% van de Vlaamse bevolking. Nog een lange weg te gaan. |
|
![]() |
![]() |