![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 22 augustus 2007 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Vlamingen alleen hebben geen 2/3 meerderheid. In feite kunnen ze democratisch gezien de grondwet niet alleen wijzigen. Ze hebben minstens de steun van de MR nodig en ik zie Didier Reynders geen ' cavalier seul ' spelen in Wallonië, dat heeft hij al duidelijk laten merken.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Straf dat we een buitenlander nodig hebben om ons zo'n haarscherpe spiegel voor te houden. Dank u, Vincent! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Euhm buitenlander? Als er iemand het recht heeft om zich nog Belg te noemen is het toch wel Kompany. Naast het feit dat hij perfect tweetalig is geeft hij in interviews vaak de indruk goed op de hoogte te zijn van wat er in Vlaanderen leeft, en de kleur van die jongen doet daar mijns inziens niets van af. Ik persoonlijk heb al een stuk minder moeite om iemand als Kompany mijn landgenoot te noemen dan pakweg Milquet of Di Rupo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() De hamvraag is en blijft: waarom hebben we een staatshervorming nodig? En gelieve even de slogantaal achterwege te laten.
Tenzij uiteraard een staatshervorming die de overige uitwist al was het maar omdat hiervoor nooit de toestemming van de Belgen werd gevraagd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder vind ik het een zéér knappe gast (hij is toch al volwassen neem ik aan?).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#210 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#211 | |||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hans heeft het over de staatshervorming van 1830 denk ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
|
![]() Ik sluit me aan bij Hans, maar wil daarna ook een tweede staatshervorming om die 200 jaar te overbruggen...
![]() |
![]() |
#214 | |
|
![]() Citaat:
Of hebben je zin in duizenden Franstaligen die de grens tussen Luik en Nederlands Limburg oversteken en dan klagen bij alle mogelijke instellingen dat ze zich "buitenlander in eigen land" voelen?
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 22 augustus 2007 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
|
![]() Mwah, die scheiden zich wel af...
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 22 augustus 2007 om 16:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor mij mogen er ook weer meer federale bevoegdheden komen.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
|
![]() Heeft Hans dat pas 5 keer herhaald? Ik zou denken minstens het driedubbele.
Eigenlijk vreemd dat 'ie nog niet verbannen is. Op andere fora noemen ze dat spammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is ze bereid stappen te zetten naar een beter bestuur? Blijkbaar niet, daar ze niet wil weten van de gewestverantwoordelijkheid. Schijnbaar is ze als de dood voor deze stappen die weldegelijk kunnen leiden tot een beter bestuur, dus tot een betere maatregelen om de maatschappij goed te laten draaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |