![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementslid
|
![]() Tja, hij heeft zich jarenlang ingezet voor zijn zaak, en nu is hij door zijn politieke vrienden opzijgeschoven. OK, hij heeft het zelf wat gezocht, en 't is een goede zaak voor de BUB, maar ik kan mij er echt niet vrolijk in maken. Echt niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er had hier ooit iemand een discussie in dat verband met Superstaaf, maar het was niet 'Paracelsus'.... Voor mij zijn die verschillende smaken inzake muziek er in alle geval niet de oorzaak van dat ik Benno Barnard niet kan waarderen.
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil Hans Van De Cauter hier nu niet de hemel in prijzen... Maar inderdaad, Hans VDC is een bovennatuurlijk genie, vergeleken met Benno Barnard.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij vindt Benno Barnard van B-plus echter een nog veel grotere oen.
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Elk zijn smaak in muziek, dat weet ik ook wel, maar het was vooral de giftige manier waarop hij het zei dat me serieus stoorde. Jammer dat ik het desbetreffende artikel niet meer liggen heb, anders kon ik het citeren. De man die het nog niet waard is in de schaduw van zo'n uitzonderlijk begiftigde kunstenaar te staan waant zich bevoegd om daar zomaar en vrij pompeus zijn giftige stempel op te zetten. Barnard met zijn flutschrijfseltjes is een nietige worm vergeleken met een genie als Wagner. Mijn mening over Barnard staat vanzelfsprekend los van mijn mening over B-plus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijdens de rechtenstudie krijg je een inleiding sociale geschiedenis en andere historische vakken. Je krijgt enig inzicht in de geschiedenis van de Belgische staat en ik kan dan ook niet begrijpen dat Hans zo'n belgicistische nonsens kan uitkramen.
Ruben Cottenjé, is dat niet die die zichzelf baron noemt omdat hij ergens een achter-achter-achterneef met een adellijke titel heeft? Dan doen ze alsof ze niet begrijpen waarom niemand de BUB ernstig neemt.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 20 juli 2007 om 10:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() Met een terug-naar-de-19de-eeuw programma als dat van de BUB zie ik dat niet zo snel gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste Kim, ik vrees dat je je blij maakt met een dode mus. Voor jou heb ik nog hoop maar de rest van de BUB loopt op zijn zachtst gezegd niet over van zin voor realiteit. La Belgique �* papa is onwerkbaar door de eeuwige tegenstellingen tussen franstaligen en nederlandstaligen en zal dus nooit meer terugkomen, tenzij om een jaar nadien helemaal te ontploffen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 20 juli 2007 om 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent voor plus Belgique of je bent het niet. ![]()
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb wel wat sympathie voor wat B-Plus voor staat, maar ik maak me nergens lid van. Het woordje "multicultureel" wordt op de hoofdpagina van hun site ook iets te veel naar mijn goesting gebruikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
HAns? HAAANNSS?
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar vaste gewoonte ontvlucht hij weer eens de discussie... 't Was vroeger al erg, maar sedert hij van de voorzitterlijke troon is gestoten gedraagt hij zich op het forum als een klein kind dat hier en daar eens een belletjetrek doet en dan vlug wegloopt. Bang voor de reacties... 't Wordt best wel zielig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |