![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
Bekijk resultaten enquête: moeten Belgische patriotten dringend de straat op ? | |||
ja natuurlijk, onbegrijpelijk dat ze nog niet voor t koninklijk paleis staan ! |
![]() ![]() ![]() |
25 | 67,57% |
nee, er bestaan geen active belgicisten meer ... |
![]() ![]() ![]() |
12 | 32,43% |
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ze doen wat ze niet laten kunnen.
Kim, het zou gewoon leuk zijn moest Bplus ook haar conclusies trekken: of deze regering zorgt werkelijk voor financiële en andere verantwoordelijkheid voor de gemeenschappen en gewesten en indien het weer aanmodderen wordt (en de Vlamingen dus de enigen zijn die trachten die staatsschuld naar beneden te krijgen) dan moet Bplus dus beseffen en toegeven dat 'iemand' niet wil dat België een normaal land wordt? Of willen jullie in Sinterklaas blijven geloven? |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep! En trommelaars in uniform! ![]()
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Vendelzwaaiers!
Vendelzwaaiers begot! ![]() wat een achterlijke negentiende eeuwse bedoening zeg ![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jullie zo graag een betoging zien, organiseer er dan zelf een.
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn post was een rustige, serieus bedoelde overweging. Ge kunt die verwerpen of accepteren, liefst met argumenten. Want als ik Belgicist met enige invloed was, had ik al lang de mogelijkheid van een dergelijke massa-manifestatie overwogen. Ik blijf me maar afvragen waarom dat niet gebeurt. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben ovrtuigd dat er in alle politieke partijen momenteel Belgisch-, Vlaams- en Waalsnationalisten aanwezig zijn met als variaties aanhechtingen van deelgebieden aan Nederland, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk (dus een "evaporisatie" van La Belgique/België). Nu is de charme van België/Belgique precies het feit dat het geen van alle buurlanden is.. het heeft een vleugje "meer internationalisme" vooral als je Brussel/Bruxelles beschouwt.
De "teloorgang van België" is dus ergens een spijtige zaak voor nog tal van andere redenen.. Ik heb in mijn schuif dus een artikel voor de Baarlewerkers over de spijtige zaak dat een belgisch/nederlandse grens is, hieruit blijkt onmiddelijk dat de invoering van een groot-nederlands/waalse grens evenzeer een buitengemene fout zou zijn. Een betoging om België te redden hoeft echt niet : er is momenteel geen enkele politieker die België nu "onverwijld" wil splitsen, ook Bart De Wever niet. Het nieuws dat er nu nog eens eventjes een nieuwe info of formateur moet komen, betekent niet dat "DE Walen" of "De Vlamingen" België nu laten vallen- men heeft bij onze Noorderburen zo eens efkes 7 maanden "onderhandeld" zonder dat er iemand het Koninkrijk zag ten onder gaan. Desnoods haalt men een formateur uit de Oostkantons !
#28 |
Minister
|
![]() Volgens DS organiseren ze al een internetpetitie. Bij het bekijken van de handtekeningen zal opvallen dat het taalevenwicht wat verstoord is. Ook zijn ze minder origineel dan bij de vorige BUB-petitie.
|
![]() |
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als andere organisaties willen betogen is dat hun volste recht, maar ik zie niet in waarom we per se een betoging moeten organiseren. Waarom willen jullie eigenlijk zo graag dat de Belgicisten op straat komen? Omdat jullie van mening zijn dat het er "slecht" uitziet voor ons? Ik deel die mening alleszins niet.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#31 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Mits een goede campagne, zie ik daar veel Belgen meestappen ! En dat zal dan wel de enige betoging zijn waar ik eens wil in meelopen
|
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw zoekbewerking - bub/b+ - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie: * Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn. * Probeer andere zoektermen. * Maak de zoektermen algemener. * Gebruik minder zoekwoorden.
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zou het in elk geval graag zien, maar kan niet goed uitleggen waarom. Misschien omdat zo'n betoging zo'n mooi symbool voor het definitieve einde zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#35 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik vermoed gewoon dat er veel meer Belgen zijn voor een unitair België dan voor een verdere federalisatie maar politiek wordt erg veel aandacht gegeven aan een minderheid die verder wil federaliseren en zelfs wil afsplitsen. Trouwens er wordt hier in dit landeke veel meer aandacht gegeven aan minderheden dan aan de meerderheid. En zo kan de meerderheid ook eens tonen dat ze de meerderheid zijn.
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() belgie redden door een mars ?
![]() laat dat mr zo. Vlaanderen onafhankelijk !!!! trouwens, vr zo'n mars moet er wel wat volk komen e ? en ik denk dat dat wel eens lelijk zou kunnen tegenvallen ![]() nu ja, al kan ik wel begrijpen dat de belgicisten zoiets zouden ondernemen. mr ik als vlaams-nationalist kan enkel dezer dage gelukkig zijn met de politieke situatie. al is er met een mars natuurlijk niets mis, om een mening te uiten. ieder het zijne !!!
#38 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Meerderheid is meerderheid maar ik ben er zeker van dat erg veel Vlamingen niet voor een verdere federalisatie zijn. Weet je hoeveel mensen Story kopen om die foto's van het koningshuis te zien ? Dus die zijn ook niet voor een afsplitsing.
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() de verkoopscijfers van den story als maat voor de populariteit van het koningshuis ![]() ![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
de rest kan hen gestolen worden.
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 24 augustus 2007 om 16:31. |
|
![]() |