![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveeel punten geven jullie Pietje? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,56% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,78% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,56% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,78% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 8,33% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 11,11% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 13,89% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,56% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 11,11% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,56% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
10 | 27,78% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 24 augustus 2007 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
|
![]() Oef, we zijn al met twee!
![]() |
#123 |
Europees Commissaris
|
![]() Beste Pietje,
2 dingeskes 1. Voor zover de praat van iemand over zichzelf representatief kan zijn voor een niet-psychiater zoals ik, lijk je nogal sterk op de president van de SAT (Sennacienca Tutmonda Associo) ofte de Esperanto-progressievelingenbeweging, ovrigens een Vlaming en Antwerpenaar . 2. Wat betreft "een linkse visie" op de val van de Berlijnse muur, raad ik je het meesterwerkje van Günter Grass "ein weites Feld" in vertaling "Een gebied zonder eind" aan - maar je moet om door deze pil van 649 blz. te geraken echt eerst en vooral wat over "1848", Bismark en de Duits-Deense oorlog en de schrijver Fontane lezen. Ook verhelderend is de uitspraak van Helmut Schmidt (ex kanselier) over Duitsland in Europa nl. dat het probleem met Duitsland vooral is dat het aan 10 verschillende landen grenst.. haast een unicum in de wereld. (zelf tel ik er maar 9, maar misschien telde hij er de "freistaat Bayern" bij.
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#125 |
Europees Commissaris
|
![]() Zou kunnen , mijn stadsgenoot Helmut had zo van die aparte gedachtekronkels zo beweede hij dat Nederland slechts aan Duitsland en de Noordzee grenst (België vond hij een soort half binnenland -hij is als het ware een groot-Nederlandist).
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verdere antwoorden komen morgen (nightshift vandaag)
![]() |
#129 |
|
![]() Wel, gezien het "bedrijf" waarvoor je werkt, zou ik je toch de vraag willen stellen: hoe groot is de kans op een herhaling van 11 september eigenlijk in onze regio's en zijn er hier ook scenario's, voor moest er toch een vliegtuig gekaapt geraken?
En hoe technisch veilig zijn de vliegtuigen die in België optsteigen en landen? Sorry dat ik zulke drastisch vraag stel, maar ik hen een enorme vliegangst. De kans dat je mij ooit in de lucht krijgt, is kleiner dan 1/1000, geloof ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() Pietje,
Dit is een vraag die ik aan iedereen kan stellen, toevallig stel ik ze aan u. Waarom heeft u zich kandidaat gesteld om forummer van de week te worden? vind je van jezelf dat je belangrijk bent? |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dag Pietje,
ik weet nu dat je een liefhebber bent van rock en blues. Mijn vragen zijn : Speel je een (of meer) instrument(en) ? Zo ja, dewelke ? Zo neen, zou je er ooit nog willen leren bespelen, en indien ja, welk(e) ? En hoe zit het met je talenkennis ? Welke talen beheers je goed, of een beetje, en welke taal/talen zou je eigenlijk nog wel eens willen leren ? En waarom ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pietje,
lees je véél ? Is er een Nederlandstalig schrijver/boek waar je 'weg' van bent ? Worden er bij Belgocontrol ook wel eens gewaagde (= potentieel gevaarlijke) grappen/stunts uitgehaald ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Europees Commissaris
|
![]() Het forummer-van-de-week-forum boeit me weinig, maar voor Pietje doe ik een "efforreke". Met Pietje wil ik wel eens een pot gaan pakken. Bluesbrothers, verenigt u ! cheers !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom vermeldt je "inbreuk op iemands religieuse overtuiging", en laat je "inbreuk op iemands politieke overtuiging" weg? Het gaat tenslotte ook om een geloof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() stel ge hebt nog éen dag te leven.. wat doet ge?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Pietje,
Indien Johan Vande Lanotte je zou vragen een analyse te geven van de verkiezingsnederlaag van de Spa, want zou je hem zeggen? En hoe verklaar je het feit dat extreem-linkse partijen niet van de grond komen? Thx |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja die vraag stel ik mij ook, hoe verklaar je dat CAP 0.32, met veel affiches te plakken haalt voor de senaat en een partij voor de lol als STIJN 0.28 procent zonder affiches te plakken(voor de kamer haalde Cap wel 0.40 door de 5+ procent in het kanton Peer)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Goed punt. Had ik niet gezien maar Pietje's jeugdbeweging doet alleszins aan politieke discriminatie door bepaalde leden te weigeren of te ontslaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Vindt u die massale aanwezigheid van niet-Westerse vreemdelingen leuk ?
En zo ja, wat vindt u er dan zo leuk aan ? Laatst gewijzigd door Cynicus : 25 augustus 2007 om 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() Wat vind je van het marxisme?
|
![]() |
![]() |