![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb al veel hilarische dingen gehoord, maar dat moet ongeveer de kroon spannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is welvaart? Ging het in Afrika zo slecht voor men daar cultureel en economisch imperialisme ging invoeren? Hoe achterlijk is het niet om te denken dat een werelddeel dat eerst gewapenderhand is gekoloniseerd zichzelf zou kunnen handhaven op een vergelijkbare manier? Is het zo onlogisch dat door het 'onafhankelijk' maken van die landen er een hele opening vrijkwam voor allerlei machtsgroeperingen? Of is dat allemaal ver gezocht? Verder vind ik dat je nogal makkelijk zegt van 'neen, dat is er nog nooit geweest'. Ik ben geen geschiedkundige en kan dus 1,2,3 geen tegenvoorbeeld geven. Maar 'goed bestuur' is een Westers begrip. Zeker voor de kolonisatie. Economie (en welvaart) heeft ook typische westerse connotaties. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
qed.
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
|
![]() Dat schreef Jazeker niet, hij verondstelde eerder dat die Afrikaners uitgemoord worden door de boosaardige zwarte bevolking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je wel waarover jij het hebt? :')
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Ik denk trouwens niet dat jij niét akkoord gaat met de stelling dat het Europees en Amerikaans landbouwbeleid quasi een genocide teweegbrengt?)
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
Misschien toch eens Frederic Cooper lezen? Laatst gewijzigd door Praetorian : 24 augustus 2007 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Genocide is staat niet gelijk aan het uitmoorden van een hele bevolkingsgroep, het verwijderen/wegpesten van een bevolkingsgroep valt hier ook onder.
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel dat er in beide landen moorddadige benden rondhangen die blanke boeren viseren en dat die voor geen geld ter wereld worden tegengewerkt door het regime in die landen. Kan je me bewijzen dat het regime in die landen er wel iets aan doet? Nu, dat is niet nodig. In het verleden heb je al Stalin verdedigd dus op een dode meer of minder zal het niet steken. Maar het moeten wel blanke doden zijn, eh. Moesten ze zwart zijn het zou hier nogal waaien. En neen... ik kijk niet naar de zwarte mensen, ik kijk naar het feit dat die nieuwe regimes genocide toelaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mensen zijn best in staat om hun eigen manier van leven in te richten, naar hun eigen cultuur en zonder inmenging van die stoute slechte racistische uitzuigende blanken. You can't have the cake and eat it!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
Is het leuk vertoeven op planeet Jazeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet ik ALWEER een boek lezen? Man... ga in een bibliotheek leven. Iemand die levend in brand wordt gestoken heeft zijn gedachten niet bij boeken.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 24 augustus 2007 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zimbabwe dat de graanschuur was (door die blanke stoute racisten) van heel zuid-afrika, en waar nu de negerkes honger lijden omdat de blanken "verwijderd" werden? Daar heb je het toch over? Of denk jij ook dat gewassen gewoon groeien als je de rimboe laat doen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
Ik geef dus geen bal om wat Lanoye schrijft. Ik ben eerder geïnteresseerd in het feit dat er nog altijd maloten rondlopen die beweren dat de Apartheid beter was dan de huidige situatie, en dat zwarten gepredestineerd zijn om mislukkelingen te zijn, omdat het nu eenmaal zwarten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |