![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveeel punten geven jullie Pietje? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,56% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,78% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,56% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,78% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 8,33% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 11,11% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 13,89% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,56% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 11,11% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,56% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
10 | 27,78% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#202 |
Minister-President
|
![]() Vind jij dat het paarse immigratiebeleid het welke we de vorige jaren moesten doorstaan gewerkt heeft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bye to all for now. Ik ga "Gun's filmpje bekijken en mijn gedacht hier morgen over geven en doe ik verder met "post 134 van "Online" . Goodnight everybody.
![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 26 augustus 2007 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vrienden of familie? En geen gezever, keuze maken en eventueel een uitleg die alleen over die keuze gaat!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
|
![]() Waarom ABVV?
![]() |
#208 |
|
![]() VRT of VTM? Waarom?
![]() |
#209 |
|
![]() Als je één woord uit ieders vocabularium wil schrappen welk kies je?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met één zaak ben ik het alleszins al eens : god werd door de wereld geschapen en niet omgekeerd. Religies werden in het leven geroepen om macht uit te oefenen, zoveel is mij ook duidelijk. Of ik nu plots een NWO-adept ga worden, want allesoverheersende duistere machten zijn wel thema's die relmatig terugkeren in deze (iets te lange) docu-film. Is "9/11" een inside job ?? Na deze film zullen velen wel geneigd zijn ja te antwoorden. En er zijn wel wat indicaties die ook mij in die richting doen denken, maar een waterdicht bewijs hebben we niet en ik vrees dat we dat nooit zullen krijgen. Believers en non-believers zullen elk met "hun bewijzen" de anderen blijven trachten te overtuigen van "hun" gelijk. Van het feit dat de VS alles in het werk stelt om de wereld te domineren, moet ik allang niet meer overtuigd worden en ik zie de toekomst dan ook nogal somber tegemoet.
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een politieke overtuiging zie ik niet als een geloof, doch als een middel om een socio-economische structuur uit te bouwen.
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfffh, niks vrees ik. Ik denk niet dat ik de kracht zou hebben om daadwerkelijk iets te doen. Bij mezelf misschien zeggen : dat was het dan.
![]() |
#213 |
|
![]() Wat is jouw favoriete denker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- De SP-a is veel te rechts geworden (zelden werden meer overheidsbedrijven geprivatiseerd dan de laatste acht jaar) - De vakbonden schofferen toe die protesteerden tegen het Generatie-pact , zoals Van de Lanotte publiekelijk deed, doe je niet "ongestraft". - Een dertigjarige politica zonder veel ervaring aan het hoofd plaatsen van een extreem belangrijk departement als Begroting, met de gevolgen die we kennen, doe je ook niet ongestraft. - Van de Lanotte was tijdens zijn verkiezingscampagne ook iets te zege-zeker : hij zei "iets te dikwijls" : "Ik ben kandidaat-premier"
![]() |
![]() |
#215 | |
|
![]() Citaat:
Thanks a lot. Zeitgeist is zeker niet de beste in zijn soort maar doordat hij niet te gedetailleerd is en de manier waarop hij is samengesteld is hij wel heel aanvaardbaar voor de minder kritisch ingestelde burgers en daardoor een perfecte instap. Ik heb intussen al een aantal PB's en mails gekregen van mensen die zich tot op vandaag niet zo zeer in de materie interesseerden maar me wel hebben bedankt voor de 'promotie'. Een te gedetailleerde film elimineert onmiddellijk een deel van mijn doelpubliek. ![]() Ik heb bijvoorbeeld nooit Parcifal kunnen overtuigen om naar een 9-11 gerelateerde film te kijken, deze heeft hij wel bekeken en ook al doet Parcifal zich nog steeds voor als een die hard believer van de officiële lijn, ik ben er vast van overtuigd dat er in zijn achterhoofd al het één en ander aan het bewegen is gegaan. Warme groet, Gun
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#218 |
Minister-President
|
![]() Je vindt jezelf niet belangrijk, waarom doe je dan zoveel moeite om je eigen gelijk gelijk te halen, zie je handtekening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pietje,
Ik kom hier eigenlijk voor het eerst en aan de hand van de antwoorden weet ik eigenlijk al precies hou je bent (innerlijk) en denkt! Bovendien schelen we maar een jaartje! Jouw zoon is 27, mijn dochter 11 en onze vaders zijn recentelijk overleden. Maar.....heb je net als ik nog steeds lang haar? En vanwaar die passie voor de Rock en Blues? En doe Djimi de groeten! ![]() De twee gitaren van Rory!
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() Pietje,
A380 ? A350 of B787 Dreamliner ? Welke van de drie zie je het liefst en waarom ? ![]() |
![]() |
![]() |