![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dan kunnen misschien eindelijk de (echte!) Vlaamse partijen is gaan samenwerken. Zeg nu zelf, alle Vlaamse heil verwachten van een Belgische partij, dan ben je toch wel goed gek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De redenering zou kloppen indien ze het bestaan van een "Belgische natie" zouden erkennen, maar van mening zouden zijn dat het toch beter is om België op te doeken, maar dat is duidelijk het geval niet.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 28 augustus 2007 om 15:48. Reden: woordje vergeten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() De nephitler ontkent ook niet het bestaan van het VB, integendeel, hij vraagt expliciet er lid van te worden !
![]() http://www.youtube.com/watch?v=ezJgQlIeP_Y |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Europees Commissaris
|
![]() Nadat ge dat onnozel filosofisch-semantisch ding wel gebruikt hebt om te proberen de NVA- en VB-volksvertegenwoordigers te discrediteren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zijn in deze draad veel mensen, die niet op nva gestemd hebben, die zich nu geroepen voelen om te zeggen wat het Weverke zou moeten doen.
Ik zeg: het Weverke moet doen wat hij voor de verkiezingen beloofde, en dus waarvoor de mensen op de nva gestemd hebben. Sommigen weten niet waarvoor de nva zou staan in deze; en ook al niet waarvoor de tsjeven zouden staan: ik herinner me dat het kartel een tijdelijke samenwerking was en is: tesamen een gezamenlijk programma afwerken, daarna ieder zijn eigen weg, want de tsjeven hebben eerlijk van in het begin gezegd hoe ver ze wilden gaan. Klaarder kan niet. Sommigen dromen van een forza flandria. Voor de verkiezingen is door een aantal mensen beloofd dat ze niet zouden samenwerken met het Blok. De verkozenen zouden zich best aan die belofte houden, want hun kiezers wisten zeer duidelijk waarvoor ze kozen. Samengaan van nva en lijst-Dedekker ligt bovendien nogal moeilijk: den brulkikker zijn gat ziet nog bont en blauw, van zo hard buitengesjot te zijn eerst uit de vld en dan uit de nva. Bovendien zijn er al velen op dit forum die vastgesteld hebben dat "le nouveau beaujolais = de nieuwe cd en v" is aangekomen: bejaarde Dehaene en al die fossielen die nu geraadpleegd worden door le roi zitten niet meer in het parlement.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
:') :') :') |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is evident.
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() En ondertussen is alweer duidelijk geworden, dat het Kartel in een vuilspelletje is beland van bepaalde journalisten van Knack (die al meermaals het kartel probeerden een voetje te lichten:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
idd, het is vijf voor 12 voor het weverke. Hij staat op het punt Vlaanderen het mes in de rug te steken. Zijn enige kans die hem nog rest is 'onverwijld' het kartel opblazen. Want dat de tjeven op de buik gaan voor de Walen staat als een paal boven water !!
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() En wat er volgens mij gebeurt is dit.
Het is te toevallig, dat Dehaene die nota zo maar open en bloot legt op zijn schoot, zodat iedereen het kan zien. Volgens mij was dat moedwillig. Een valse poging van enkele oude Belgicisten in de CD&V om het kartel op te blazen. Het is algemeen gekend, dat Dehaene en konsoorten (oude garde) niet zo gelieft zijn met de nieuwe CD&V. (Leterme en Vandeurzen). Omwille van de veel Vlaamsere houding. Dit zal dan ook de reden geweest zijn, waarom Dehaene het is afgebold als "ontmijner". Ik heb daarnet enkele Jong CD&Vers ontmoet, die dit bevestigen. Ik verwacht trouwens reacties van Jong CD&V aan het adres van Dehaene. Het enige wat moet gebeuren, is het hoofd koel houden en afwachten. Laatst gewijzigd door giserke : 28 augustus 2007 om 16:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar als men de piste van een traditionele tripartite gaat opzoeken - wat gisteren toch duidelijk klonk in Ter Zake - dan is de N-VA zeker niet thuis. Om over Vlaanderen maar te zwijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||||
|
![]() [quote]
Citaat:
En eerlijk gezegd: ik verbaas mij van niks meer... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zij worden trouwens enkel uit het koninklijke arsenaal geplukt om tweedracht te zaaien in Vlaanderen.... BTW: de enige legitimiteit die die oude kroko's hebben is een vodje papier dat hun wegens anti-Vlaamse verdiensten is verstrekt door een niet verkozen koning...
![]() |
![]() |
#179 | |
Gouverneur
|
![]() [quote=Fieseler;2886986]
Citaat:
Ik wil dat best allemaal geloven, maar de hamvraag blijft : gaat het kartel zijn verkiezingsbeloftes, die ze al héél erg afgezwakt hebben, nog verder laten uithollen door die oude belgicisten , het hof en de vakbonden en Vlaanderen straks weer met een enorme kater opzadelen Ik vrees alvast het ergste.....
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dehane had niet alleen zijn eigen notaatje (ochottekes, als ge 't leest vind ik het maar mager), maar ook een tekst die de top van de tsjeven had klaargestoomd. Den Terme krijgt zijn sms'ke, en denkt - verkeerdelijk - dat het de nota van den top is die gefotografeerd is (en mompelt zo iets van dat ze er nog zo hard aan gewerkt hebben). Later blijkt dan wat er presies gefotografeerd is .... Dat Dehane niet alleen een cd en v-tekst mee naar le roi neemt, tot daartoe, hij is niet de voorzitter of de woordvoerder van de nieuwe tsjeven. Maar voor de nieuwe tsjeven moet dit toch een rare smaak in de mond nalaten. Geen erg: mond een beetje spoelen met Vlaams water ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |