![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1221 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit is een achterhaalde redenering. Je tekst wijzigen indien die ondertussen werd gequoted is inderdaad belachelijk. En dat kan ik nog begrijpen. Maar. Zolang echter niemand reageert op jou tekst zie ik geen enkel probleem indien de poster z'n tekst wijzigt. Vanwaar de redenering dat je de tekst niet meer zou mogen wijzigen louter door de veronderstelling dat iemand die tekst toevallig zou kunnen hebben gelezen ? Zolang niemand reageert op mijn post zou ik toch mijn post mogen wijzigen. Of niet ? Het gaat om niet meer dan een paar vinkjes binnen V-bulletin Arnold. Ik begrijp je logica niet goed. Met vriendelijke groeten, Rudy |
|
|
|
|
|
#1222 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ben je daar zeker van ? Zoja dan vind ik het toch maar een belachelijke instelling.
Het kan ook anders worden ingesteld. Bijvoorbeeld: Een posting kan je niet meer wijzigen nadat er werd op gereageerd. Klinkt volgens mij iets aanvaardbaarder. |
|
|
|
|
#1223 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Maar enfin? Als ik een fout pas na 35 minuten opmerk kan ik ze niet aanpassen. In dat geval moet u de bewerk-functie tout court afschaffen.
|
|
|
|
#1224 |
|
|
Iedereen praat door elkaar in veel topics, het zit er dus ik in dat er na jouw post al onmiddellijk een andere volgt die helemaal niets met de jouwe te maken heeft, maar met dat systeem zou je dus ook die post niet meer kunnen corrigeren (een kapotte link, een joekel van een spellingsfout, of gewoon per ongeluk op Antwoord versturen geklikt en het is al verloren...)
|
|
#1225 |
|
|
vraagje: waarom werd de draad over de 5000 handtekeningen voor belgië (van hans) verplaatst naar "communautaire discussies"? Als je die verplaatst denk ik dat je heel "politiek binnenland" mag verplaatsen naar daar hoor...
??? Alvast bedankt voor het antwoord... |
|
|
|
|
#1226 |
|
Minister
|
Ik ben niet de techneut van het forum, maar voel je vrij om mij naar het goeie vinkje te leiden... Als het zo simpel is kunnen we binnen de moderatie even de pro's en con's afwegen.
|
|
|
|
|
#1227 | |
|
|
Citaat:
Maar wat wel dwaas is, is dat die onnozele dt fout er nog op stond toen ik verzond klikte. Dus het is wel mooi dat ik dat nog rap effe kan retoucheren. Persoonlijk vind ik 30 minuten al erg ruim voor aanpassingen. Dat zou evengoed 5 minuten mogen zijn, maar zonder
|
|
|
#1228 | |
|
|
Citaat:
??? Is ons (binnen)land niet genoeg binnenland om in het binnenland te staan? |
|
|
|
|
|
#1229 |
|
|
Geen antwoord...?
Ok dan kunt u aub deze discussies ook op z'n plaats zetten dan (kwestie van specifiek te zijn): De formatie anders bekeken., GVA & HBVL: 64% voor Vaanderen Onafhankelijk, Wat is de economische impact van Brussel?, Wie is verantwoordelijk voor de crisis ?, Vastberadenheid tonen., ... alvast bedankt |
|
|
|
|
#1230 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#1231 |
|
|
|
|
|
|
|
#1232 | |
|
|
Citaat:
ironie (uit het Grieks: εἰρωνειᾶ (eirooneia) = geveinsde onwetendheid)is een stijlfiguur om je spottend uit te drukken. In het Frans noemt men ironie wel eens "l'arme du faible" (het wapen van de zwakke). Ironie kent verschillende vormen:
Verwante begrippen zijn:
Recentelijk is ook beslist om een ironieteken in te voeren. Op deze manier laat men lezers duidelijk merken wanneer en hoe ironie in een tekst gebruikt wordt.
|
|
|
#1233 |
|
|
Waarom wil je dat nu (be)lachelijk (en) maken???
Dit was echt serieus... Die draad moet verplaatst worden... Ik herhaal de draad van hans over de 5000 ingezamelde handtekeningen voor de eenheid van BELGIE hoort in binnenland... Zo niet kan men mij uitleggen waarom... Zo wel mag die daar aub teruggeplaatst worden? Of moet ik gewoon een nieuwe draad starten over hetzelfde in binnenlandse politiek? Laatst gewijzigd door largo_w : 30 augustus 2007 om 16:09. |
|
|
|
|
#1234 | |
|
|
Citaat:
PS: je hoeft dit niet te beantwoorden
|
|
|
#1235 | |
|
|
Citaat:
Wat is er communautair aan dit: "Wij, Belgen van geboorte, in hart en nieren of van adoptie, vragen aan de politici om ons land en zijn Eenheid te respecteren. Ons land is te klein om nog in kleine stukken verdeeld te worden, vooral binnen het huidige Europa. Wij, Belgen uit alle Gewesten en van alle Gemeenschappen, vragen aan de politici om zich bezig te houden met de echte, en meer dringende, problemen van dit land zoals de werkgelegenheid, de veiligheid, de gezondheid, het welzijn, het milieu ..., zonder hun tijd en ONS geld te verspillen met ruzies over zaken die alleen maar een kleine minderheid betreffen." Onze Eendracht zal onze Macht zijn ! Bedankt." Het is moeilijk te verstaan voor sommigen maar sommige mensen houden zich niet beter met communautaire zaken! |
|
|
|
|
|
#1236 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Threads over eenmaken of splitsen van België horen thuis in communautaire discussies. Ze handelen immers over de (soms moeizame) (samen)werking van de Belgische gemeenschappen (Fr.: Communautés) Dat lijkt me té vanzelfsprekend om nog verder op in te gaan. De mods die het verplaatsten handelden dus correct, en hoeven uiteraard niks terug te plaatsen. Citaat:
Peter Johan |
||
|
|
|
|
#1237 | |
|
|
Citaat:
Alvast voor het (wat trage maar het is er toch) antwoord largo_w ps: die draad gaat niet over het splitsen van België. En België moet al lang niet meer één-gemaakt worden... |
|
|
|
|
|
#1238 | |
|
Europees Commissaris
|
Ha Largo, waar valt mijn oog nu op? Ben jij achter mijn rug bezig jouw favoriete draadje op een betere plaats te krijgen? En willen de stoute mods niet mee?
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1239 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
mvg |
|
|
|
|
|
#1240 | |
|
Parlementslid
|
Beste,
Eenmaken of splitsen van België zijn twee mogelijke opties in het communautaire debat. Het zijn keerzijden van dezelfde medaille. Een discussie met argumenten voor eenmaking zal hier bijna automatisch reacties oproepen die een splitsing voorstaan. Overduidelijk dus communautaire discussies. Citaat:
Peter Johan |
|
|
|