![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Vind u dat met dit gebaar Israël een belangrijke stap tot vrede zet? | |||
Ja, want van Palestijnse zijde is er nog geen eenzelfde intiatief op komst |
![]() ![]() ![]() |
12 | 22,64% |
Ja, maar er is nog veel werk aan de winkel |
![]() ![]() ![]() |
12 | 22,64% |
Neen, Israël en de Joden moeten vernietigd worden, sieg heil |
![]() ![]() ![]() |
29 | 54,72% |
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb voor twee gestemd: 'ja, maar er ligt nog veel werk in het verschiet'. (Ongelukkige poll trouwens. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Israël komt daarvoor echter niet in aanmerking, dat is al veertig jaar lang gebleken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U wilt een poll.... ![]() Veel keuze heeft men niet.. Alleen de keuze in het voordeel van de Israelie ...niet... ![]() Daarom doe ik er niet aan mee, deze poll is te belachelijk voor woorden! kzou zeggen laten we eerst de akkoorden van Oslo uitvoeren! En Amerika laten ophouden hun veto te gebruiken tegen de resoluties van de VN tegen de bezetting , onderdrukking en vernedering van het Arabische volk dat in de Gaza en Westelijke Jordaanoever woont door Israel !
Hoogmoed komt voor de val! De geschiedenis leert dat elk rijk gedoemd is te verdwijnen. Divide et impera .... Panem et circenses Laatst gewijzigd door Hoogmoed : 25 juli 2007 om 01:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 27 juli 2007 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Ik heb maar voor de derde optie gekozen.
Ik ben niet tegen de Joden, maar wel tegen de imperealistische zionistenstaat Israel. Ik ben van mening dat dat land moet verdwijnen (terug naar de Palestijnen), zonder vervoging van de Joden uiteraard. De zionisten moeten bestempeld worden op dezelfde manier als Al Qaida.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Ik geloof zelfs niet in vrede tussen moslims en de rest van de wereld.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
(oorspronkelijke eerbied voor) Diversiteit (geweldloze maar gepassioneerde) Openheid (gelijk-(w)aardige, niet-discriminerende) Ontplooingskansen Wat wil een mens nog meer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Ongeveer 65% van de Joden die in Israël wonen, zijn daar ook geboren. Ik denk niet dat je die daar ooit nog weg krijgt. Tenzij je weer aan een holocaust begint.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ik heb uiteraard "Ja, want..." gestemd, omdat ik voor het behoud van de Israëlische staat ben. Alhoewel ik vierkant tegen nationalisme ben (de grootste etter van deze tijd) maak ik één uitzondering en dat is voor Israël. Dat op basis van mijn historische kennis ten gronde dat tweeduizend jaar Jodenvervolging enkel kan ophouden als je de Joden een thuisland geeft. Correctie: dat land moet niet 'gegeven' worden, dat hadden ze al, ze zijn gewoon terug 'thuis' gekomen en dat is ook historisch bewezen. De meeste Joden in de diaspora zien de staat Israël als een soort levensverzekering -en dat mag je, de holocaust indachtig, gerust letterlijk nemen- voor als het weer eens misloopt met hun buren waar ze op dat moment wonen. Ik geef ze geen ongelijk.
Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 30 augustus 2007 om 06:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mensen die tien minuutjes moeite willen doen om eens te luisteren, en zo meer begrip te krijgen voor het joodse standpunt, teneinde gefundeerder te kunnen discuteren.
Alleen voor mensen die écht begaan zijn met de joods-palestijnse kwestie uiteraard. http://www.aish.com/jewishissues/mid...iddle_East.asp Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In de koran en de hadith staan talloze haatverzen tegenover de joden, en Mohammed's volgelingen, zelfs op dit forum, kennen die.
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() De joden laten wat Hamas militanten vrij om de Palestijnen nog wat verder te verderelen en de enige optie in uw poll is sieg heil? Jonges toch
![]()
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Men zegt hier dat de Joden een volk zijn, waarom? Omdat ze de zelfde geloofsovertuiging hebben? Zever, een Christen uit China, en één uit Washinton, behoren die ook tot het zelfde volk? Vorige week de reportage gezien, waarbij de Joden uit een illegale kolonie, het drinkwater van de Palestijnen afsloten om hun zwembaden mee te vullen? ![]() Dat is dan een "volk" dat zo geleden heeft, en het doet net het zelfde bij andere mensen. ![]() Religie is idioot, ge krijgt alleen maar achteruitstellingen en onderdrukkingen, zoals partijen die zeggen dat vrouwen geen volwaardig lid kunnen worden van hun partij... ![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Van het Britse mandaat Palestina hebben de Arabieren reeds 90% gekregen.
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() |