![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en nu ga je er blijkbaar ook nog van uit dat mannen enkel met vrouwen neuken en omgekeerd?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Merde, onvergeeflijk dat ik de voor de hand liggende mogelijkheid over het hoofd zag dat mannelijke VB-carrieristen met mannelijke VB-bazen neuken om parlementslid te worden. Ligt aan mijn sexisme, hoor. Maar alles wel beschouwd, wordt het hier alleen maar boeiender. Welke mannelijke VB-parlementsleden neuken met mannelijke VB-bazen om parlementslid te kunnen blijven? Ik zal niet rusten voor ik het weet. Anyone? Laatst gewijzigd door Kortaf : 30 augustus 2007 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
![]() meestal gebeurt dat dan ook achter gesloten deuren. het sexleven van een persoon behoort dan ook tot de privésfeer. als ik al vermoed dat mensen sex hebben dan ga ik er van uit dat ze dat doen omdat ze dat leuk vinden. vrouwen vinden namelijk net als mannen sex meestal iets aangenaams.
verder ga ik er van uit dat vrouwen, net als mannen promotie maken of een plaatsje op een lijst krijgen, omwille van een bepaalde reden: ze hebben hard gewerkt, ze zijn capabel, ze presenteren goed, ze kennen de juiste mensen,... dat ze ervoor met iemand in de nest zijn ekropen is een veronderstelling die ik niet zomaar maak. bedoel je dit met 'dan wil je het niet zien' misschien? maar goed, aangezien je zo zeker bent van je zaak kan jij mij ongetwijfeld meerdere gevallen geven van vrouwen die zich naar de top geneukt hebben. Citaat:
en blijkbaar krijg je maar niet genoeg van je seksistische oneliners, want stel je ook nog eens dat het voornamelijk vrouwen zijn die anderen vals beschuldigen van bazenneukerij. ![]() zowel mannen als vrouwen kunnen zich schuldig maken aan seksiskme. zowel mannen als vrouwen kunnen er slachtoffer van zijn. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb niet gezegd dat het "voornamelijk" vrouwen zijn, en ik heb al zeker niet gezegd dat het om valse beschuldigingen zou gaan. Dat maak jij ervan. Ik heb integendeel gezegd dat het in mijn ogen terecht is als vrouwen klagen over andere vrouwen die zich een weg naar de top neuken. En nu wacht ik op een rechtzetting alvorens verder op je berichten in te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een mens moet tegenwoordig 't een en 't ander kennen om correct te kunnen zijn, zeg. Sorry, maar ik beweeg me niet in kringen die over "heteronormativiteit" spreken en denken dat ze de wereld gaan veranderen door steeds maar weer nieuwe modetermpjes in te voeren. Straks ga je nog zeggen dat er iets mis is met mijn ecologische voetafdruk (goed hé? geleerd van Edina). En waar sta ik dan? Laatst gewijzigd door Kortaf : 30 augustus 2007 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
![]() Citaat:
en waarvoor staat die 'op de eerste plaats' dan? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
Dan is er toch nog hoop ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 30 augustus 2007 om 13:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() --
Laatst gewijzigd door Kortaf : 30 augustus 2007 om 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() --
Laatst gewijzigd door Kortaf : 30 augustus 2007 om 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Anders had ik wel "voornamelijk" gescheven. Jouw verdraaiing nr. 1. Citaat:
Verder moet ik helemaal niets aantonen, wel de eventuele vrouwen die andere eventuele vrouwen dat eventueel verwijt zouden maken. Laatst gewijzigd door Kortaf : 30 augustus 2007 om 13:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Ik vraag me af wat sommige mensen verwachten te lezen in een topic met als titel 'roddels' ...
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() en is het niet seksistisch dat pipo's als Stevaert en Vande Lanotte, jongevrouwen als Freya electoraal uitspelen enkel en alleen omdat ze er mooi uitzien? Wel?
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 30 augustus 2007 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Men noemt dat dan "positieve actie". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 30 augustus 2007 om 13:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() Mijn complimenten aan Ingenious en Firestone die op superieure wijze met hun tegenstander de vloer aanvegen.
Proficiat dames ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() kunt u mij alstublieft es aanwijzen waar zij zich sterker tonen dan Kortaf?
![]() |
![]() |