![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() man gij denkt echt dat de nulmeridiaan door uw dik gat loopt, is het niet? Over uzelf beginnen lallen in de 3de persoon, ge weet toch dat dat het begin van het einde is?
Nee serieus efkes, wie heeft u ooit op zo'n gek idee gebracht? Ooit moet er iets een klik gegeven hebben, een verandering, klap, botsing, val of zo. We gaan er vanuit dat niemand zo geboren wordt. Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 augustus 2007 om 03:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(spirit,spa) ![]() ![]() ![]() rijp voor het ****ticht Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 augustus 2007 om 03:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Indien mijn teksten je steeds tot de waanzin brengen raad ik je aan om deze niet meer te lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar zouden we eens een poll moeten over houden. Wedden dat "ge zijt precies nen Feremans" op dit forum een nog grotere verwensing inhoudt dan "vuile zwetten"?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is net de waanzin die uit de teksten spreekt die de mensen er toe aanzet om ze te lezen. Dit is een duidelijke patstelling...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#110 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
31/08 Vlaams Belang vindt het tijd voor Vlaamse onafhankelijkheid Vlaams Belang gaat maandag in het bureau van het Vlaams Parlement vragen een debat op te starten dat moet leiden tot het afkondigen van een autonoom statuut en de onafhankelijkheid van Vlaanderen. Dat kondigde Filip Dewinter, fractieleider in het Vlaams parlement, vrijdag aan op een internationale persconferentie. Het Vlaams parlement is volgens de partij het enige legitieme parlement van Vlaanderen en dient zich gezien de huidige politieke crisis zelf bevoegdheden toe te kennen. "Er kan immers geen regering gevormd worden die aan beide kanten van de taalgrens de weerspiegeling is van de verkiezingsuitslag", stelde Joris Van Hauthem. Na de onafhankelijkheid dient het autonoom statuut van Vlaanderen via een referendum aan de bevolking te worden voorgelegd. De top van het Vlaams Belang heeft naar eigen zeggen de jongste tijd veel vragen van buitenlandse journalisten gekregen over de toekomst van het land. "Voor de eerste keer willen we euthanasie toegepast zien ter wille van de twee kinderen die nog gezond zijn", aldus nog Dewinter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() Voor mij alleszins niet. Het migrantenprobleem blijft echter aanwezig, ook in een nafhankelijk Vlaanderen. Vlaams Belang is gewoon één van de middelen om dat doel te bereiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
Het gevaar is geweken: de "putch" van Leterme is uitgebleven. Het schelden naar alle andere partijen kan nu rustig door gaan. En dit tegen een forse vergoeding en misschien met nog wat extra zeteltjes. Hij doet door zijn pathetische schertsvertoning enkel nog de schouderophalers reageren, met schouderophalen dus. Mijn vraag: hoe zot zijn de VB stemmers nu eigenlijk: willen ze constant het niets tegenover het iets verheerlijken? Maar een deftiger vraag: hoe gaat mijnheer Dewinter dit organiseren: wil hij Brussel nog steeds annexeren? Denkt hij nu dat de andere partijen zich voor het hoofd gaan kloppen zeggende "dedju: dat we daar nog niet aan gedacht hebben???" Ik begin oprecht medelijden te krijgen met de mensen die dit soort paljas nog ernstig wensen te nemen: daar zijn ook kosten aan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
Dewinter gaat niets uit de weg om stomme zaken te zeggen. Hij denkt dat hij grappig is. Ik zie hier heel wat oudere mensen fronsen. Hij is allicht vergeten dat zijn kiesvee voor een groot deel uit vijfenzeventig plussers bestaat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 31 augustus 2007 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En zie je daar in het bejaardentehuis waar je woont zoveel mensen fronsen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Gelukkig dat u nog voor wat humor zorgt, hé Erik? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
Of moeten de sossen aan periodieke onthouding doen om een Vlaamse regering tot stand te brengen met tweederden meerderheid? Het lijkt allemaal nogal vreemd... ![]() Het is in de peutertuin blijkbaar niet zo plezant als in het oude mannekes gesticht ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 1 september 2007 om 01:38. |
|
![]() |
![]() |