![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
| Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten geven jullie Raf? | |||
| 1 |
|
20 | 24,39% |
| 2 |
|
1 | 1,22% |
| 3 |
|
2 | 2,44% |
| 4 |
|
1 | 1,22% |
| 5 |
|
2 | 2,44% |
| 6 |
|
1 | 1,22% |
| 7 |
|
3 | 3,66% |
| 7.5 |
|
3 | 3,66% |
| 8 |
|
8 | 9,76% |
| 8.5 |
|
3 | 3,66% |
| 9 |
|
10 | 12,20% |
| 9.5 |
|
6 | 7,32% |
| 10 |
|
22 | 26,83% |
| Aantal stemmers: 82. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
*knip*
Verwijderd op vraag van Paulus zelf! Laatst gewijzigd door Pluche : 2 september 2007 om 18:05. |
|
|
|
|
|
#362 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nee, ik vind homoseksualiteit niet abnormaal en nee, ik kan dat niet met cijfermateriaal staven, zoals ik hierboven al uitlegde. Menselijke eigenschappen kan je nu eenmaal niet in statistiekjes gieten om er vervolgens volstrekt van de pot gerukte conclusies uit te trekken. Homoseksuelen zijn een minderheid ten opzichte van heteroseksuelen. Dat betekent allerminst dat ze "abnormaal" zijn. Dat betekent alleen maar dat er minder van zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#363 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je hebt gelijk, sort of. Homoseksuelen zijn volgens jouw definitie abnormaal. Evenals linkshandingen, domme blondjes, valschermspringers, kernfysici, bakkers, fans van Laura Lynn enz ... De echte vraag is: welke gevolgen heeft de abnormaliteit van deze groepen?
|
|
|
|
#364 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Van mij mag je alles zeggen, maar in een topic forummer van de week, een man die zich out als homo, dan je denegrerende praat horen vertellen is kwetsend voor Raf, ik heb als taak als moderator alles in goede banen te leiden en zeker om te voorkomen dat de forummer van de week zich beledigd voelt. |
|
|
|
|
|
|
#365 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#366 |
|
Banneling
|
lamaar
Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 september 2007 om 17:55. |
|
|
|
|
|
#367 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#368 |
|
Banneling
|
Raf,
zou je voor een roze partij stemmen als die bestond? |
|
|
|
|
|
#369 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#370 |
|
Banneling
|
wiskunde is mooi nochtans
|
|
|
|
|
|
#371 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee. Er zijn voldoende traditionele partijen die opkomen voor de belangen van holebi's.
|
|
|
|
|
#372 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ok laten we bij deze wijze woorden van Raf het topic homosexualiteit sluiten, voor het hier nog helemaal uit de hand loopt. |
|
|
|
|
|
|
#373 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Absoluut. Alleen hoort die niet thuis in ethische kwesties. Het omgekeerde geldt evenzeer.
|
|
|
|
|
#374 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Sex onderhoud de sociale gevoelens tussen partners. Het is geven en nemen. Elkaar plezier schenken. Wegwerken van spanningen, niet noodzakelijk tussen de partners. Sex is een gezonde uitlaatklep, en niet alleen in onze maatschappij. Sommige diersoorten kennen ook homosexualiteit om dezelfde redenen. Dat je jezelf voortplant door mideel van sex, is een bijkomstigheid, vooral voor de mens. Als mens kan je altijd sex hebben, niet gebonden aan seizoenen, zoals sommige diersoorten. We gebruiken allerlei middelen juist om voortplanting te voorkomen, dus het niet voortplanten als argument kan echt niet tellen. Of waarom zou men anders condooms gebruiken? Of laat men zich steriliseren? Als we hier in Vlaanderen géén middelen zouden gebruiken om voortplanting juist te voorkomen, zouden we allemaal met nogal kroostrijke gezinnen zitten, en daar zitten we vér af. BTW : ik ben géén homo!
|
|
|
|
#375 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het was inderdaad niet erg tactvol van me om in "de forummer van de week" zo te keer te gaan tegen Raf. Een mens laat zich soms meer meeslepen door emoties, dan eigenlijk goed is. Ik wil dan ook openlijk mijn verontschuldigingen aanbieden. Zowel aan de moderatie, aan de andere forummers en niet in het minst aan Raf zelf. Het is inderdaad heel er fijn om Raf erbij te hebben op ons forum. Aan deze persoon alleen al heb ik uuuuuren forumplezier te danken. En ook al liepen de discussie soms hoog op, mijn aanbod om samen een pint te gaan drinken blijft gelden. Ik sta dan ook toe dat de moderatie, de minder mooie postings van mijnentwege in deze topic, volledig verwijderd. zodat niks van mij dit eerbetoon aan Raf om enige wijze ontsiert. Proficiat Raf met je verkiezing, en dat meen ik. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#376 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarom dat ik het wiskundige begrip "abnormaal" ook op andere minderheidsgroepen toepaste. In de hoop de absurditeit van dit gebruik van "abnormaal" te illustreren.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 2 september 2007 om 18:04. |
|
|
|
|
|
|
#377 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#378 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#379 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#380 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|