![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
| Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten geven jullie Raf? | |||
| 1 |
|
20 | 24,39% |
| 2 |
|
1 | 1,22% |
| 3 |
|
2 | 2,44% |
| 4 |
|
1 | 1,22% |
| 5 |
|
2 | 2,44% |
| 6 |
|
1 | 1,22% |
| 7 |
|
3 | 3,66% |
| 7.5 |
|
3 | 3,66% |
| 8 |
|
8 | 9,76% |
| 8.5 |
|
3 | 3,66% |
| 9 |
|
10 | 12,20% |
| 9.5 |
|
6 | 7,32% |
| 10 |
|
22 | 26,83% |
| Aantal stemmers: 82. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 |
|
Staatssecretaris
|
Blij dat het bijna terug woensdag is, Raf?
|
|
|
#382 |
|
Staatssecretaris
|
Nu zie ik het pas het is zondag en Raf heeft al meer dan 3000+ unieke bezoekers, Raf is bezig al de records te verbreken, dat zal wel blijken uit Gun's statistieken op woensdag!!!
|
|
|
|
|
|
#383 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
|
|
#384 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je bent een gewichig redenaar. Eén van de betere hier op het forum. Je bent waarschijnlijk ooit aan hogere studies begonnen zonder ze af te maken denk ik. Maar ik weet zeker dat je ze wel zou aankunnen. Niet alle richtingen, maar rechten of pol en soc kun je wel aan. Ik kan me vergissen uiteraard, maar dat kan alleen jij weten op dit moment. Je bent literair heel sterk, erg taalvaardig, maar soms een beetje lui. Je grootste fout staat in mijn eerste alinea. Ze komt voort uit een diepe trots, die je soms verblindt. Ik wil je niet beledigen, maar eerder mezelf wat blootgeven door je te zeggen hoe ik over je denk aan de andere kant van de lijn. Ik hoop dan ook dat je het niet als een belediging opvat. En ja natuurlijk, ben ik zeker ook niet volmaakt. Ooit zien we mekaar face tot face. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#385 |
|
Staatssecretaris
|
Wist je nog niet dat op politics alleen de unieke bezoekers bijgehouden worden beste Baseballpolitieker?!
|
|
|
|
|
|
#386 |
|
|
Wist je nog niet dat je fout zit?!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
|
#387 | |
|
Banneling
|
Citaat:
kort van geheugen? Laatst gewijzigd door Trajanu$ : 2 september 2007 om 18:35. |
|
|
|
|
|
|
#388 |
|
Staatssecretaris
|
Neen je kan dat zelf goed uittesten, start snachts een topic en druk er 20* op, het bezoekersaantal blijft op 1 staan. Anders moeten we het eens aan de moderatie vragen?; maar ik weet zeker dat ik gelijk heb.
|
|
|
|
|
|
#389 | |
|
|
Citaat:
En we gaan da zeker vragen want ik heb zeker gelijk!
|
|
|
|
|
|
#390 | |
|
Banneling
|
Citaat:
zever toch niet man. het betreft hier geen hogere wiskunde, het gaat erover dat slechts een marginaal deel van de bevolking abnormaal afwijkend seksueel gedrag vertoont. uw antwoord hierboven hoort eerder thuis in de kleuterklas trouwens |
|
|
|
|
|
|
#391 |
|
Staatssecretaris
|
Je kan het nog gemakkelijker uittesten, ga naar gebruikersinstellingen naar een topic dat je al bezocht zie hoeveel bezoekers er zijn klik erop, ga terug naar gebruikersinstellingen en je zult zien dat er nog evenveel bezoekers zijn.
|
|
|
|
|
|
#392 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#393 |
|
Staatssecretaris
|
OK we stoppen deze zinloze discussie en we gaan over tot de orde van de dag, Raf!!!!!
|
|
|
|
|
|
#394 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#395 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#396 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#397 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#398 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Stel: Jij bent kandidaat burgemeester in jouw gemeente en normaal gezien wordt het een makkie, ware het niet dat Koen Wauters zich ook kandidaat gesteld heeft maar in één van jouw buurgemeenten. Zowat alle mensen van jouw gemeente die normaal hun stem op jou zouden hebben uitgebracht stemmen echter op koen Wauters met de gedachte dat die één stem het verschil niet zal maken. Jij wordt geen burgemeester en één jouwer concurrenten gaat met de pluimen lopen. Jouw analyse graag
|
|
|
|
#399 | |
|
|
Citaat:
|
|
|