![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Milquet = Di Rupo? | |||
Ja, ze heeft goed geleerd NON te zeggen. |
![]() ![]() ![]() |
33 | 66,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
17 | 34,00% |
Aantal stemmers: 50. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was er altijd van overtuigd dat het luidde:
"Je suis une poupé-hé-hée, qui fait non, non, no-ho-ho-hon, toute la journé-hé-hée, non, non, no-ho-ho-hon", maar 100% zeker ben ik toch ook niet. Wie kan ons hier uit helpen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Joëlle Milquet behoudt de gewone man (voorlopig nog) voor de ultraliberale plannetjes van VLD/MR & NVA.
Alleen beseft de Vlaamse gewone man dat blijkbaar niet en blijft die hardnekkig met zijn uitbuiters dwepen.
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat deze combinatie alleszins in Vlaanderen een duidelijke meerderheid heeft, ontgaat u, of u gaat ervan uit dat de Vlamingen domkoppen zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Op Terzake vond ik het liedje wel toepasselijk op die Waalse slet van Dipedo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaamse bevolking wil dat Leterme het been stijf houdt en de Waals bevolking wil dat Milquet het been stijf houdt. In wezen kun je beide politici weinig verwijten want ze doen gewoon wat hun kiezers eisen van hen. In het verleden was dit anders. Nu zitten we voor het eerste met 2 mensen die luisteren naar hun kiezers en men staat lijnrecht tegenover elkaar in alles.
Er valt daar dan ook maar 1 conclusie uit te trekken: "Het heeft geen zin meer om dit land nog langer bij elkaar te houden." |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een onzin! Het probleem is uiteraard het FDF.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zou het cliché "Milquet= Di Rupo" anders willen stellen. Milquet is pion van Di Rupo. Inderdaad, zij moet er voor zorgen dat ongeacht de samen-
stelling van de nieuwe regering, er zoveel mogelijk van het PS-programma uitgevoerd wordt. Ofwel zit PS niet in de nieuwe regering en dan zal Milquet daar permanent de stoorzender in worden die met een vingerknip de nieuwe premier zal kunnnen doen vallen, ofwel zit PS wel in die nieuwe regering en knapt de PS zelf haar werkjes op. Milquet heeft het trouwens in een of ander intervieuw gezegd, Di Rupo is als een broer voor haar. Ik durf er voor wedden dat ze aan het einde van een onderhandelingsdag eerder verslag aan Di Rupo uitbrengt dan aan haar eigen achterban. Bij deze mogen we ook niet vergeten dat vooral aan Waalse zijde , er eigen- lijk geen onderscheid meer is tussen PS, CDH en Ecolo. Zij vormen één links blok. Uiteindelijk zullen we belanden in een Angelsaksisch model met 2 groepen, de linksen en de rechtsen zoals in Amerika en Engeland. Ik hoop dat Vlaanderen zo snel mogelijk inziet dat de rechtse krachten zich zo snel mogelijk moeten verenigen willen we voldoende tegenge- wicht kunnen bieden. Ik kijk hier vooral naar NVA, Lijst DeDecker en Vlaams Belang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlamingen hebben enkel en alleen hun nieuwe Waalse zondebok gevonden. Vroeger was het Di Rupo, nu is het Milquet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Pfffff, kunnen we niet een apart forum der gefrustreerden en simpelen maken?
Dan durven ze iets over mijn polls zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Allemaal flauwekul en oogverblinding
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Het zal het woordje zijn dat ze het liefst gebruikt hé
![]() Ik zou er niet mee willen getrouwd zijn
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar bon, ik zal maar zwijgen zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens de nieuwe echtscheidingsprocedure is het nog slechts zes maanden indien één van beide partijen de aanvraag indiende...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() ALLE Waalse politici handelen altijd en consequent volgens het principe: Eigen WAALS volk eerst !!!
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |