![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten geven jullie Raf? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
20 | 24,39% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,22% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,44% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,22% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,44% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,22% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,66% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,66% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
8 | 9,76% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,66% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
10 | 12,20% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
6 | 7,32% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
22 | 26,83% |
Aantal stemmers: 82. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van een frigo kan ik ook een scheldwoord maken eh, daarom �*s het nog geen scheldwoord!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom zei ik meteen al dat alles afhankelijk is van wie een bepaald woord gebruikt, onder welke omstandigheden hij dat doet en met welk doel... http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=469 ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 3 september 2007 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
|
![]() Dus je doet je eigenlijk voor op dit forum als een zeer verdraagzaam iemand (tot bepaalde hoogten) maar bent in het echte leven wel heel rap op uw tenen getrapt en kan niet veel verdragen?
Jaja je hebt gelijk ik heb de vraag (eigenlijk een beetje bewust) wat boertig gesteld maar hoe moet iemand die met jou aan het babbelen is vragen of je homoseksueel bent? |
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Europees Commissaris
|
![]() OK we zouden dit misschien onder "BHV" verder kunnen uitdiepen. als het inderdaad zo is dat een franstalige inwoner van vilvoorde voor een Brussels kandidaat voor het Brussels gewest zou kunnen stemmen. Is dit volgens mij komplete onzin en absoluut een reden om het gewest "onverwijld" te splitsen.
De man stemt tegen zijn eigen belang in voor een assemblee die geen decreten maakt voor hem, maar zelfs tegen zijn belangen in. Behalve taalbelangen heeft mlen er inderdaad nog andere.. Hiet kiesarrondissement BHv voor federale verkiezingen is echter even logisch als eender welk ander kiesarrondissement, dat er bij deze verkiezingen geen kandidaten op franstalige lijsten die in Halle-Vilvoorde wonen is louter toevallig. Neem eender welk ander kiesarrondissement oude stijl (dus arrondissementeel niet provinciaal) hier zullen telkenmale ook gedeelten van het arrondiissement, distrcten of gemeenten zijn die geen kandidaten tellen op deze of gene lijst. Het arrondissement BHV bezorgt zelfs "Vlaamse stemmen" aan nederlandstaligen die niet in Halle Vilvoorde wonen maar in Brussel. Er bestaat een gegronde vreees dat door de splitsing het aantal rechtstreeks in de kamer van volksvertegenwoordigers verkozen Vlaamse Brusselaars zal "verdampen" (modewoord). Maar nogmaals onafgezien van alle pro's en contra's ben ik van mening dat om een proper "federaal" systeem te bekomen het onding van een "gemengd" rechterlijk en kiesarrondissement moet verdwijnen. ... Laatst was ik op het districtshuius van Deurne waar een jongeman verbezeld van zijn letse vriendin aanwezig was om haar rijbewijs om te zetten in een belgisch rijbewijs. Ongelukkig genoeg was er geen beëdigde tolk voorhanden die het letse dokument in het Nederlands kon vertalen, de districtsbediende verontschuldigde zich hier voor, correct aanhalend dat goede juridisch beedigde tolken niet altijd in alle talen voorhandig zijn.. een oplossing belovend... Toestanden ! Voor dat ene koppel uit Charleroi, zullen er waarschijnlijk nog andere zijn die wel inzien dat mits wat goede wil en desnoods een tolk men zich op een officiële instantie verstaanbaar kan maken. Zelfs in Nederlan wonen er Walen en Fransen, als die alle dagen zich boos moeten maken zullen ze vroegtijdig aan een hartkwaal overlijden.
![]() |
#486 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus wat?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
|
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 3 september 2007 om 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is eigenlijk redelijk eenvoudig: "Ben je homoseksueel"? Toch niet zo ingewikkeld, zou ik zo denken...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, gewoon "Raf" zal volstaan, denk je ook niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
|
![]() "Ben jij homo" en we krijgen een schoen naar onze kop ofzo...?
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | ||
|
![]() Citaat:
En nu vertel je hier dat als je twee mensen naast u hoort spreken over "flikkers" je je gedegouteerd/geshoceerd zou voelen. Volgens mij wel een bewijs dat je het niet verdraagd dat mensen anders denken dan jij... Citaat:
![]() ![]() Ben jij een nicht? Ben jij gay? (ik zie zo een oude man die hip wil zijn dit wel zeggen) Ben jij een mietje? (ik pik er juist drie uit) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, hoezo?
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf, waarom denk je dat alle (of toch de meeste) Vlaams Belangers rascisten zijn?
(om effe van al die homovragen weg te zijn ![]()
![]() |
![]() |
#494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf, je werkt (nog voor een tijdje heb ik begrepen) voor een gemeente.
Stel dat na gemeenteraadsverkiezingen het VB in het schepencollege geraakt. Blijf je voor de gemeente werken, en zo ja, kan je dat loyaal tegenover het gemeentebestuur doen?
![]() |
#495 |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kijk, er is een hemelsbreed verschil tussen iemand die me vraagt "ben jij een nicht" en iemand die me van aan de overkant van de straat toeroept "hé, vieze nicht". Nochtans gaat het twee keer om hetzelfde woordje. Wordt het verschil nu al wat duidelijker?
||
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze behoren tot, meewerken aan of steun verlenen aan een organisatie die voor racisme veroordeeld werd.
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's een moeilijke... Ik zou mijn werk in ieder geval naar behoren vervullen, zodat de burger geen schade ondervindt, maar achter de schermen zou ik er zeker alles aan doen om ervoor te zorgen dat het bestuur zo slecht mogelijk overkomt bij de kiezers...
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt niet. Ga nog eens terug kijken...
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ookal zegt het VB dat er geen fascisten binnenkomen, geloof je er geen snars van? Op wie moet een separatist dan stemmen als hij niks met rascisme te maken wil hebben?
![]() |
![]() |