![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
| Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten geven jullie Raf? | |||
| 1 |
|
20 | 24,39% |
| 2 |
|
1 | 1,22% |
| 3 |
|
2 | 2,44% |
| 4 |
|
1 | 1,22% |
| 5 |
|
2 | 2,44% |
| 6 |
|
1 | 1,22% |
| 7 |
|
3 | 3,66% |
| 7.5 |
|
3 | 3,66% |
| 8 |
|
8 | 9,76% |
| 8.5 |
|
3 | 3,66% |
| 9 |
|
10 | 12,20% |
| 9.5 |
|
6 | 7,32% |
| 10 |
|
22 | 26,83% |
| Aantal stemmers: 82. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#561 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vanzelfsprekend.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#562 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#563 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zucht. Dat concept begrijp ik perfect. Vandaar dat ik niet begrijp wat je zo belachelijk vindt aan het idee dat een politieke partij aansprakelijk zou kunnen zijn voor misdrijven. Ter illustratie: bedrijven kunnen wel strafrechtelijk veroordeeld worden. Wat is hier belachelijk aan? Wat zie ik niet? Ik wacht op uw antwoord. Hopelijk snijdt het deze keer wel hout. Laatst gewijzigd door Trajanu$ : 4 september 2007 om 16:35. |
|
|
|
|
|
|
#564 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben erg benieuwd en hoop van harte dat je verklaring hout snijdt... Ik vrees echter het ergste.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 4 september 2007 om 16:47. |
|
|
|
|
|
|
#565 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Ben jij achterlijk? Citaat:
Laatst gewijzigd door Trajanu$ : 4 september 2007 om 16:51. |
||
|
|
|
|
|
#566 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Aangezien gij separatisten zonder schroom "marginalen" noemt... mag iemand anders dan "mentaal gehandicapte" (of iets anders, was maar een voorbeeld) tegen een homo zeggen?
|
|
|
|
|
#567 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#568 |
|
|
Welke humorsoort ligt jou het best?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
|
#569 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#570 |
|
|
En dit ook nog eh!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 4 september 2007 om 16:57. |
|
|
|
|
|
#571 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gelieve uw toon te matigen. U bent hier niet thuis.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#572 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
't Is nikske ventje. Ik ben het gewoon dat er uit jou niet veel zinnigs uitkomt.
|
|
|
|
|
#573 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Komaan, probeer het nog eens.
|
|
|
|
|
|
#574 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#575 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zie het verband niet... Separatisten vertegenwoordigen slechts een uiterst kleine minderheid van de bevolking. Separatisme is derhalve een marginaal fenomeen. Waarom je dan plots homo's mentaal gehandicapten wil noemen, is mij een volkomen raadsel...
|
|
|
|
|
#576 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Uw "antwoord" doet mij spontaan denken aan die Miss North Carolina, alleen vergeet je nog de woordencombinatie "like, such as" te gebruiken. Ik herhaal mijn vraag: waarom zou die partij niet kunnen veroordeeld worden. Wat is daar zo verkeerd aan? |
||
|
|
|
|
|
#577 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat is daar zo grappig aan? Vind jij dat ik mezelf niet goed ken? Zo ja, waarop is die mening precies gebaseerd?
|
|
|
|
|
#578 |
|
|
Dat staat in de quote van mijn quote...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
|
#579 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In dat citaat - en dat heb ik u reeds voldoende duidelijk gemaakt - staat geen persoonlijke aanval aan uw adres. In uw bericht daarentegen, staat wel degelijk een zeer groffe persoonlijke aanval. U hebt duidelijk nog héél wat lessen te leren.
|
|
|
|
|
#580 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bij deze maak ik u "voldoende duidelijk" dat het ook geen "persoonlijke aanval aan uw adres" is. Nu content? Laatst gewijzigd door Trajanu$ : 4 september 2007 om 17:11. |
|
|
|
|