![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 |
|
Europees Commissaris
|
Voor mij zal het voor een volgende keer zijn : nl. ter bezichtiging van het monument dat in Charleroi staat en de aanhechting van de gebieden
ten zuiden van Samber en Maas aan Frankrijk bepleit... We hebben overigens ook een ander monument nl; de leeuw van Waterloo dat de afscheiding van de 9 departementen die de zuidelijke Nederlanden vormen van Frankrijk viert (opgericht door Willem I). Charleroi is overigens ook een symbolische plaats vanuit EU perspectief : genoemd naar de "eerste" EU heerser Karel De Grote, een gewaardeerde tijdsgenoot van de "grote" kalief Haroen el Raschid.. een tijd toen er weer vrede heerste tussen Christendom en Islam (reconquista en kruistochten moesten nog beginnen, de ottomanen bedreigden Byzantium nog net niet). ... denk er zaterdag eens over, ikzelf kan helaas niet komen.
|
|
|
#342 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
klik
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
|
#343 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kun je dan pleaspleaspleas niet net komen opdagen als ik weg ga? En ik wil je knuffelen. Mag da?
|
|
|
#344 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#345 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
graag. your place or my place?
|
|
|
#346 |
|
Europees Commissaris
|
![]() Zo stond er vorige week ene op het Boombalfestival in Lovendegem. Af en toe werd het een onoverzichtelijk kluwen. |
|
|
|
|
|
#347 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#348 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Europees Commissaris
|
Mappy is my friend. Ik vind alles.
Citaat:
Voor de liefhebbers een schit-te-rend festivalletje, overigens. Ik ga volgend jaar terug. |
|
|
|
|
|
|
#350 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#351 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Morgen is't zover zeker?
|
|
|
|
#352 |
|
Lokaal Raadslid
|
Zal, aangezien ik morgen zelf in gent moet zijn, ook proberen om eens langs te komen. Maar ik zal er zeker niet voor drie uur geraken. Dan zal er wel nog volk zijn zeker? Of is dat altijd vroeg gedaan zo'n forummeeting?
|
|
|
|
|
|
#353 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Komde gij nu? Nee zeker, verrader!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
|
#354 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen Murray, dan is er zeker nog volk.
|
|
|
|
|
#355 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#356 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wel eh, ik moet morgen om 14 uur in Brussel zijn, dus als ge me echt wilt ontmoeten, ben ik normaal van 12:55 tot 13:01 op't station van Gent-Sint-Pieters (overstap)
|
|
|
|
#357 | |
|
|
Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
|
|
#358 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iedereen zowat denk ik
|
|
|
|
#359 |
|
|
dat heb je met opzet gedaan eh!
|
|
|
|
|
#360 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zal er niet zijn. Was ervan overtuigd dat het morgen was...
En voor deze namiddag kan ik me absoluut niet meer vrijmaken. Zal voor volgende keer zijn dus. |
|
|
|