![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Hola. Dus als jij iets zegt dat een inbreuk maakt op mijn mening, dan is mijn eigendomsrecht en dus mijn vrijheid geschonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil geen varkensvlees eten op school = negatieve vrijheid Ik krijg halal op school = positieve vrijheid Ik wil geen vlees klaarmaken dat op barbaarse wijze geslacht is = negatieve vrijheid |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je maakt een grapje, toch?
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() En om het duidelijk te maken
Ik wil niet samenleven met moslims = negatieve vrijheid Ik wil niet samenleven met Europeanen = negatieve vrijheid |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |||||||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mooi zo.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ZEKER WETEN! ps: Pak uw tricolor vlagjes mee als je A'pen ontvlucht ![]()
![]() |
![]() |
#108 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo denkt justitie er blijkbaar ook over. Tijdens de ramadan, die loopt van 13 sptember tot en met 12 oktober, zullen er voor het eerst in ons land betaalde almoezeniers langsgaan bij moslim - gevangenen. De overheid trekt daar dit jaar voor het eerst geld voor uit. In de Belgische gevangenissen zitten naar schatting 3000 - 4000 MOSLIMS. Bron: Teletekst tv1 pag 106. Laatst gewijzigd door daiwa : 11 september 2007 om 00:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |||||
|
![]() Citaat:
Zelfs gedegen onderzoek ernaar, zoals oa het rapport Van San, werd door de regering achtergehouden om de harde waarheid te verdoezelen en de media werd ingezet om de dame in kwestie te blageren ipv de resultaten van het rapport ernstig te nemen. So be it. Voor de rest beschouw ik mezelf, blijkkbaar net als een pak anderen op dit forum, als een levende getuige van de islamitische opmars in Antwerpen van de laatste 20 jaar. De eerste bendes met kutmarrokaantjes, loverboys en allochtone draaideurcriminelen met alle problemen vandien voor hun omgeving, zag ik reeds komen en gaan toen jij nog leerde fietsen en het begrip multi-cultuur nog niet eens bestond. Citaat:
![]() Hebt je al eens een blitse carriere overwogen als comedian van de week, ergens in de back of swinging Oezbekistan of zo ?? Realy Adrian... ![]() ![]() Had je anders nog (n)iets relevant tegen Elst in te brengen ? Check ! ![]() Verder, wat Huntington betreft, vermoed ik dat deze man de nabije toekomst net iets beter doorheeft dan jij. Eventjes eyes wide shut, Adrian: ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Als je consequent bent in het kapotrelativeren van je eigen cultuur, dan is het vroeg of laat onvermijdelijk dat jezelf compleet verdwijnt, maar dat zal je dan ook wel als vrij relatief beschouwen... ![]() Soit, je doet ermee wat je wilt, maar vergeet niet dat de mogelijkheden en de intellectuele bagage die je door onze maatschappij werd aangereikt en waar je zo graag weg-met-ons-relativerend mee kokketeert, uitsluitend en alleen te danken hebt aan de vrijheidskeuze van de westerse cultuur, niet aan die van de islam. Sleep tight, dear Adrian. ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
Schat dat daarvan 1 % de wapens of bomgordel wil opnemen en je komt aan 2000 kandidaten voor a ticket to paradise, en dan spreken we nog maar alleen over Belgie. Nee hoor Adrian, niks aan de hand. De democratie is heeel veilig in de handen van de federale poco-partijen. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 11 september 2007 om 00:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Je staat in je blootje dear Adrian, either you like it or not.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[quote[Soit, je doet ermee wat je wilt, maar vergeet niet dat de mogelijkheden en de intellectuele bagage die je door onze maatschappij werd aangereikt en waar je zo graag weg-met-ons-relativerend mee kokketeert, uitsluitend en alleen te danken hebt aan de vrijheidskeuze van de westerse cultuur, niet aan die van de islam. [/quote] Neen, ik heb dat te danken aan de vrijheidsliefde van Westerlingen. Een zelfde vrijheid die ik ook wil geven aan moslims. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... Waarom heb jij camera's in mijn living en weet jij wat ik niét aan heb?
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De antwoorden van Adriaan worden minimalistischer en minimalistischer. Straks zou ik nog zeggen dat hij aan moderne kunst doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn posts zijn pure kunst.
Ik ga nu slapen, wil je die ene discussie nog verder zetten? Dan doe ik het morgen wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zou het beter zo zien: iedereen gelijk voor de wet. Gelijke rechten, gelijke plichten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |