![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Idd, als ik een aanval met traangas of zo verwacht, zou ik ook een masker dragen! Jij weet ni hoe hard da pikt zeker? Je krijgt da amper uit je kleren als je de volle laag hebt gehad!
![]() |
#62 |
Gouverneur
|
![]() Diefstal met geweld... gewoonlijke manieren... in uw milieu misschien.
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kunnen ze misschien eens leren hoe (s)links de allochtoonse gemeenschap voor zulke zaken 'misbruikt'.
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Het is omdat ik in Borgerhout woon dat ik misdadig ben zeker? Racist!
![]() |
#65 |
Vreemdeling
|
![]() Juist de beelden gezien. En het is juist FDW die dan spreekt over "vrije meningsuiting". En FVH beweert dan dat hij werd mishandeld, maar was wel de eerste om zich te gaan moeien en te stampen.
![]() |
#66 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Tja, mooie show van Dewinter en co. De vlaamse zaak doet het natuurlijk geen goed men zal daar weer een zaak van extremisme van maken.
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Uw haat tegen alles wat vlaams is wordt hier door bijna niemand op prijs gesteld. Maar waarschijnlijk hebt u dat zelf al gemerkt, hoop ik
![]()
![]() |
#71 |
Burger
|
![]() Vond het maar overdreven politiegeweld
En precies nogal veel franstalige agenten , die moesten hun frustraties op wat vlamingen kunnen uitwerken precies |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jammer dat de Lijst Dedecker niet aanwezig was, hé. En natuurlijk doet het de Vlaamse zaak wel goed: de intolerantie van de Belgische staat is wederom bewezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Vreemdeling
|
![]() Even overdreven geweld van FVH en FDW, hadden ze zich niet gemoeid, dan waren ze ook zo niet aangepakt.
Was u erbij misschien? Het is misschien normaal dat de uniformen in Brussel tweetalig zijn.
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Die intolerantie WAS al bewezen met het onterecht verbod van deze betoging. Als je iets verboden doet dan moet je je er ook van bewust van zijn dat de politie je komt oppakken. En je dan verzetten met geweld is gewoon zeer ...
![]() |
#76 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De betoging is nooit kunnen beginnen er was meer pers dan betogers en meer politie dan betogers en pers samen, is nogal logisch dat er niks vernield werd? Verder Spreken jullie over politiegeweld, wat ik gezien heb op de beelden is niet lief, maar als activist weet ik dat dat geen geweld is. Ten eerst is dit een betoging die oproept tot haat (sorry het is zo). En ook een directe provocatie voor de gehele allochtone gemeenschap in Europa. In rostock Duitseland hebben facisten gegroepeerd om een aanval te chargeren op een groep andersglobalisten. Hier heb ik geen enkele allochtoon gezien, de hele allochtone gemeenschap heeft braafjes thuisgebleven wetende dat dat het beste was dat ze konden doen, chapeau hiervoor. Zeker omdat ze allemaal geprovoceerd werden. Stop in godsnaam met het "recht op vrije meningsuiting" te misbruiken, ik moet ook niet op straat komen en aan iedereen vertellen dat staat afgeschaft moet worden. Jullie moeten niet aan iedereen vertellen dat de Islam afgeschaft moet worden, enig verschil is ik heb geen wapenstokken gezien op die betoging, ik heb het al anders geweten (kijk naar Leuven betoging wegens ontruiming skwattus dei in juni). Mijn conclusie: Goed je kan het politiegeweld noemen, maar ik heb meneer dewinter zich ook zien verzetten tijdens zijn arrestatie, hij heeft een tik op zijn vingers gekregen toen hij zijn hand tussen de busdeur zat zodat die niet kon vertrekken. Had ik dat gedaan dan hadden ze mijn hand er wss afgeklopt. Ik ben blij dat tegen de kopstukken van Vlaams Belang dezelfde behandeling gebruikt is als tegen alle burgers, ik ben niet blij voor de behandeling dat dat was. Maar ik wil er nog eens op stresseren dit is een provocerende betoging die oproept tot haat tov. de Islam. ps: het maskeren op betogingen kan voor verschillende redenen zijn, meestal is het een manier om niet herkenbaar te zijn, dan vooral op verboden betogingen. tegen traangas helpt dat niet, het enige dat daartegen echt helpt is een deftige duikbril aandoen en je mond en neus afdekken met een soort van een bandana
"Anarchy" is an expression of social behavior that reflects the individualized nature of life. Only as living beings are free to pursue their particular interests in the unique circumstances in which they find themselves, can conditions for the well-being of all be attained. Anarchy presumes decentralized and cooperative systems that serve the mutual interests of the individuals comprising them, without the systems ever becoming their own reasons for being. Butler Shaffer Laatst gewijzigd door neetro : 11 september 2007 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() In 1940-1945 collaboreerde de politiek en politie met de nazi's en nu collaboreren ze met de moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Was jij op die betoging? Was jij daar om je idealen te verdedigen? Ik ken linkse betogingen in België die VEEL harder aangepakt geweest zijn dan deze betoging geloof me vrij. We leven in een multiculturele samenleving, aanvaard dat.
"Anarchy" is an expression of social behavior that reflects the individualized nature of life. Only as living beings are free to pursue their particular interests in the unique circumstances in which they find themselves, can conditions for the well-being of all be attained. Anarchy presumes decentralized and cooperative systems that serve the mutual interests of the individuals comprising them, without the systems ever becoming their own reasons for being. Butler Shaffer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |