![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Het Vlaams Belang na enkele jaren... | |||
slechter en slechter |
![]() ![]() ![]() |
7 | 35,00% |
ze gaan min of meer stabiel blijven |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,00% |
ze gaan stijgen, omdat... |
![]() ![]() ![]() |
10 | 50,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() min of meer stabiel omdat tja er nu eenmaal een markt voor is. Ik bedoel kijk eens rondom u, ze lopen rond en niet alsof ze 5% gaan halen zoals FN. Tenzij ik me lelijk zou vergissen.
Meeste mensen interesseren zich hierin niet, ze voelen zich verplicht te gaan stemmen en het vreemdelingenthema spreekt zeker mensen aan. Er loopt nog genoeg vuil op straat om het met de woorden van Annemans te zeggen. Neem nu die laaggeschoolden van het Antwerps seefhoek; zulke mensen ondervinden er veel meer last van dan degene die in ver afgelegen villa's wonen in een groene buurt. In van die grote flats word veel geroddeld en kent iedereen elkaar, de kans op spanningen zijn dan ook het grootst. Politiek is nu eenmaal politiek denken de meesten en zien hun stem toch verdwijnen in het niets als ze op andere partijen stemmen, wetende dat er geen enkel gevaar is met dat cordon en dergelijke zie ik geen reden waarom dat mensen zou weerhouden. Als je separatist bent moet je sowieso dat een plaats geven in het stemhokje. Voor de verkiezingen van 2009 is er al meer nodig omdat je dan geen rekening moet houden met franstalige Walen. LDD, N-VA en VB dienen samen te gaan. De kiezers van het VB mogen zichzelf zeker niets verwijten, zij kunnen niet meer doen dan braafjes hun stem uitbrengen. Echter dat denken ze, scholing en militeren kan wel degelijk ook of een bijdrage storten want hiermee help je de partij ook. De grootste lafaards zijn degene die hun rug keren en meelopen met de leugens van Blokwatch, toont aan dat ze al die jaren naïef waren en sowieso niet bij de juiste partij thuishoorden. politiek onzekere, niet standvastige mensen dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() Ze gaat stijgen omdat de Amerikaanse olie-garchie nog een paar raketbasissen in Europa nodig heeft en ze dat naar aloude gewoonte zullen aannemelijk maken door aanslagen onder valse vlag. In dat gesternte rijzen partijen die goed zijn in Fabricating an Enemy. De Amerikaanse eeuw begint volgens Kissinger pas binnen twee jaar, maar na de betoging van gisteren is het nu misschien al stillekes tijd to counteract anti-Americanism abroad.
Zo ongeveer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Als we alle VB-ers en de leden van hun randorganisaties, hun mandatarissen èn hun leden, andere neonazi's, moslimofoben enz. allemaal een uniform zouden aantrekken, en ze vervolgens op Kruistocht tegen de Islam naar Irak en Afghanistan zouden zenden om daar de Amerikanen af te lossen (hun natste droom vermoed ik), voorspel ik dat het vanaf dan 'slechter en slechter' met ze zal gaan. We kunnen er misschien een enquete over op starten wie voor of tegen dit idee is.
![]() Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 11 september 2007 om 04:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We hoeven elkaar niet meer te versieren, we zijn al lang een koppel.
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 11 september 2007 om 06:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Volgens het VB gaat het naar eigen zeggen altijd maar beter met hen. De realiteit is dat de overloop (leegloop) van mandatarissen ook de VB-top zorgen begint te baren. Zo wist de GvA gisteren te melden dat, ik citeer:
"Vijf bestuursleden van de Vlaams Belang-afdeling van Begijnendijk stappen over naar Lijst Dedecker. Het vijftal is "het extremisme van het Vlaams Belang beu" en kiest "voor het realisme van Lijst Dedecker". LDD is volgens hen het enige rechtse en vooral democratisch alternatief met een volwaardig programma dat in de toekomst kan worden omgezet in beleid". Tijdens een persontmoeting maandagavond in Begijnendijk stelden de betrokkenen dat ze de meerderheid uitmaken van de lokale VB-afdeling. Het lokale bestuur van deze partij zou in deze Vlaams-Brabantse gemeente thans nog enkel bestaan uit Maurice Ronsmans en een familielid. Ronsmans is de enige VB-er die in de gemeenteraad van Begijnendijk zetelt. Het is al de tweede overstap van Vlaams Belangers naar Lijst Dedecker in Vlaams-Brabant op een week tijd. Vorige week maakte gemeenteraadslid David Van Hecke uit Kapelle-op-den-Bos zijn overstap bekend. Volgens Peter Reekmans van LDD kreeg de partij nog aanvragen uit Vlaams-Brabant binnen van VB-bestuursleden om over te stappen." Niet dat ze bij het VB daar wakker van liggen. Ze kunnen mandatarissen missen gelijk de pest. De beslissingen worden al van bij het begin van het VB slechts door een handvol mensen genomen en van inspraak van de basis hebben ze nooit wat van moeten hebben. Maar nieuwtjes zoals dit blijven natuurlijk 'vervelend'. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat is geen rooskleuring vooruitzicht, dan liever een economisch programma om de schade te beperken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |