![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, beleefd zijn is een van mijn goede kanten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stukske? Kan ook niet. Belg? Dit moet het dan zijn, ik begrijp het, ik vind het ook niet mooi als ik zo genoemd word. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Hoewel marlientje maar 3 regels zelf heeft geschreven, is't al een blunder van jewelste....
Straf dat Belgicisten elkaar niet eens herkennen. Maar deheer Aernoudt is er alvast eentje met warme banden met B-plus. De man heeft alvast vele pogingen ondernomen om toch maar dat beeld van de luie waal te ontkrachten. Maar ja, hoe meer verstoten hij is, des te beter hé ![]()
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, ik zal wel weer een arrogante Hollander zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Ik zou toch maar even wachten om te weten wat men dhr Aernoudt precies verwijt. Misschien heeft hij geld verduisterd. Of een vrouwelijke medewerkster belaagd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toegegeven... ik heb zijn volledige boek niet gelezen maar wel een samenvatting in DS, niet bepaald nog een Vlaemssche krant dezer dagen. Het kwam er wel op neer dat onze Rudy vertrok vanuit het idee om het Warande manifest te recycleren tot nieuw papier, maar uiteindelijk de feiten uit het manifest moest toegeven en daar dan op het einde een draai aan gaf dat we maar belgique beter moeten doen werken.
Voor de rest heeft Coekie hier het enige gepost dat steek houdt: het is een ontslag om dringende redenen en dat wil toch al wat zeggen. @Marlientje... get a life en leer in het vervolg het verschil tussen een Vlaams-nationalist en een belgicist.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 16 september 2007 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar slaat dit nu op?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Jazeker;2934208]toegegeven... ik heb zijn volledige boek niet gelezen maar wel een samenvatting in DS, niet bepaald nog een Vlaemssche krant dezer dagen. Het kwam er wel op neer dat onze Rudy vertrok vanuit het idee om het Warande manifest te recycleren tot nieuw papier, maar uiteindelijk de feiten uit het manifest moest toegeven en daar dan op het einde een draai aan gaf dat we maar belgique beter moeten doen werken.[quote]
Ja, en? Hij wou iets bestuderen, kwam tot de conclusie dat het correct was en trekt daaruit conclusies. Ohnéé, laten we Voorpost eropaf sturen. [/karikatuur] Citaat:
![]() Enfin, iets gelijkaardig.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Hoeveel miljoenen € gaat deze onnozelaar trekken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hollander = arrogant ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() verdomme, niet beginnen wurtelen he,het is zondag en rustdag
![]() Laatst gewijzigd door Marlientje : 16 september 2007 om 17:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 16 september 2007 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je zou denken dat al dat lekkere bier en die chocola uit België een mens toch goed zouden doen. ![]() Hier is dat onbetaalbaar. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 16 september 2007 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 16 september 2007 om 17:42. |
|||
![]() |
![]() |