![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister
|
![]() IRC-log met een Engelse taalkundige, deze beweert dat beide kunnen.
<Debianfox> so the sentence is: Furthermore, thanks to this program I developed a view which goes further than your, let us be frank, retarded insights. <Debianfox> I'm telling them it's wrong: it must be yours instead of your. <Debianfox> who's right now? <rlount> singular is correct although the sentance sucks, heh. <Debianfox> hm <rlount> it's awkward. <rlount> and rude. =( <Debianfox> Furthermore, thanks to this program I developed a view which goes further than yours, let us be frank, retarded insights. -> This sentence is better then? <rlount> ah, with both yours and insights it makes sense. <rlount> still pretty harsh, but if thats what you are trying to get across, it's blunt. <Debianfox> yea don't know who's actually meant by your? it can be the view and it can be the retarted insights <rlount>yes indeed |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Aan de andere kant zijn we helemaal van het onderwerp afgedreven en is het nu terug tijd om onze liefde en solidariteit aan onze geweldige Waalse vrienden te tonen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister
|
![]() Ik heb gewoon gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Europees Commissaris
|
![]() Met wat jij hem voorspiegelt? JA!
![]() |
#127 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het wegvallen van hun controle via het koningshuis is wel een streep door hun rekening en wanneer de Bilderbergers de kant van de (Franstalige) koning kiezen zou het er voor Vlaanderen wel eens minder goed kunnen uit zien.
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
![]() We zitten hier klaarblijkelijk met een aantal ongeloofelijke taalbetweters ... YOUR INSIGHTS dus
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 18 september 2007 om 01:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() Ik heb hem enkel de oorspronkelijke zin van Tommm getoond, ik vind uw zin trouwens beter en mooier klinken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister
|
![]() Laten we de "your vs yours" desnoods verder zetten via privé-berichten, maar laten we hier terug on topic gaan.
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 18 september 2007 om 01:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Debian Fox zou gelijk kunnen hebben/halen, indien "retarded insights" tevens te boek zou staan als een zelfstandige (scheld)benaming; Engelstaligen bezigen soms vergelijkbare meervoudsvormen in (bij)namen, zoals "sparks" voor marconist.
Overigens heb ik met de omstreden zin geen enkele moeite, zomin als met het gebruik van "acquainted" als eveneens hier werd aangevochten. Erger vind ik het dat Debian Fox in Nederlandse bijzinnen, op het allochtoneske af, die/dat met elkaar verwart.
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
''I'm yours'' = Ik ben de jouwe ''I am continually trying to prove that my English is better skilled than yours'' = Ik probeer onophoudelijk te bewijzen dat mijn Engels beter is qua vaardigheden dan het jouwe Nu, your is enkel toepasbaar wanneer het ''jouw'' betekent, en is dus niet betrekkelijk. ''Your scrambled egg is particularly good'' = Jouw roerbakei is uitzonderlijk goed ''People will always punish your lack in grammour'' = Men zal altijd jouw gebrek aan grammaticakennis bestraffen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Furtermore, thanks to this program I've developed a view which goes further than yours, for you have nothing but retarded insights. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 18 september 2007 om 08:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
--------- Nu, vermits ikzelf het onderwerp/slachtoffer ben van deze in benepen Engels geschreven belediging, and since I am familiar with this language, zal ik de zin even naar MIJN goesting aanpassen en dan kan verder over het - toch wel zeer interessante - onderwerp van de topicstarter gepraat worden. Furthermore, thanks to this programme I have developed a broader view on this subject, which exceeds your - if I may say so - retarded insights on this matter. Zo, en nu terug aan de orde van de dag gentlemen! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 september 2007 om 09:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister
|
![]() Er waren maar 500 mensen op die pro-Belgische betoging gisteren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Filmverslag van deze BUB-cantus op http://www.unionbelge.be/nl/homenl.php Bericht uit HLN: Citaat:
Laatst gewijzigd door Kortaf : 18 september 2007 om 10:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() ik had de titel van dit topic verkeerdelijk gelezen als: "interessant: Guderian interviewt Vlaamsgezinden en burgemeester Rode"
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zouden ze daar in Nieuw-Leuven buiten het anti-Vlaamse discours ook de rest van het partijprogramma van Hans en zijn discipelen, zijnde tweetaligheid en unitarisme, lusten? |
|
![]() |
![]() |