![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() kinderen zijn geen marsjandies.Maak ze zelf, tegen de natuur kan je geen klacht indienen.Dat die dokter nu last heeft, vind ik op zich niet slecht, mischien stopt hij er nu wel mee dit soort ingrepen te doen, om zijn dagelijks brood te verdienen.Dokters zijn er om mensen te genezen, niet om god de schepper te spelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() Jij bent echt wereldvreemd hé! Denk je nu echt dat er donors staan aan te schuiven als ze de vrouw kennen die met hun sperma zal bevrucht worden? Snap je het verschil niet tussen misschien ergens een kind hebben rondlopen, maar niet weten waar en een kind hebben rondlopen dat je kent? Overigens is de kans groot dat er medische indicaties waren voor IVF. Anders hadden ze het wel via KI gedaan. IVF doet men echt niet zomaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beide dames waren onvruchtbaar en moesten via hormonale behandeling ervoor zorgen dat ze minstens een paar eieren konden ophoesten??? maak dat jezelf wijs. Spermabanken bestaan overal, zelf op internet. cut the bullshit Edina en get real! Deze bitches hadden beter een draagmoeder ingelast: dan behielden ze zelfs nog hun figuur terwijl ze de kinderkamer installeerden. Misschien gewoon "hun kind" besteld via postorderbedrijf X? dan wisten ze tenminste dat er maar één ging geleverd worden. Hoe kan je zulke bitches nog verdedigen? en ja: ik wijt dat tevens aan hun geaardheid: ik ben dol op homo's (behalve degenen die lijken op een bepaalde forumposter) maar de meeste lesbiennes, alhoewel ze best te pruimen kunnen zijn, doen zo hun best om de vreselijkste onder de heren te zijn, dat ze zeker geen IVF behandeling mogen hebben "omdat ze toevallig ook nog over een uterus beschikken".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 september 2007 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het feit of het al dan niet slechte ouders zijn, staat los van hun geaardheid.
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Edina : 18 september 2007 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() Of het goede ouders zijn kan je op basis van een krantenartikel niet afleiden. Tenzij je Circe heet natuurlijk. Overigens vind ik die schadeclaim totaal buitensporig, maar zelfs dat zegt niets over het feit of ze goede ouders zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeten dat ze JONG moeten zijn om maar één embryootje ingeplant te krijgen? Boven een bepaalde leeftijd moeten ze er meer hebben hoor meiske! Wat is het nu? Pick your choice --------------- en ja: FYI= sperma kan je zo krijgen op eigen risico! te moeilijk om te snappen voor jou? jammer maar helaas. http://www.europeanspermbank.com/?gc...FQFSZwodpHI3BQ je volgende 47.800 hits zoek je maar zelf: http://www.google.be/search?hl=nl&q=...le+zoeken&meta= nooit gedacht dat ik je nog zou moeten helpen om aan een kleine te geraken. ![]() Wel grappig dat het homo-koppel uit mijn voorbeeld niet enkel GEEN IVF nodig had, maar bovendien nog een DRAAGMOEDER én een DONORMOEDER hebben gevonden zonder IVF nodig te hebben! Een mens zou zo al beginnen te twijfelen nietwaar? BEIDE LESBIENNES ONVRUCHTBAAR?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 september 2007 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
"De 40-jarige vrouw..."
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zoek even terug: ik gaf een link waarbij men onder de 34 moest zijn om maar één embryo te moeten krijgen in geval men succesvol een KIND wou kunnen baren. Natuurlijk kan men ook voor de lol wat hormonen slikken en net doen alsof en dan per ongeluk een tweeling baren, terwijl je als lesbienne daar helemaal geen zin in hebt. Maar die uitleg kan Edina je wel geven.
In feite is het nu wachten op haar 75-jarige - of zoiets(?) onvruchtbare partner om te weten of ze beiden IVF nodig hadden gehad om "bevrucht" te worden. "Ze" wilden toch 1 (één) kind nietwaar? Omdat het bij de kinderkamer paste of zoiets?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 september 2007 om 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind echer wèl dat je verantwoordelijkheidszin moet hebben om ouder te worden en ZEKER indien je daarvoor superdure technische hulpmiddelen als IVF wil gebruiken. De dames in kwestie hadden nooit toestemming mogen krijgen om via IVF een(of meerdere) kinderen te baren. En nu zeker geen schadevergoeding: de kinderen moeten bij een ander gezin (weze het hetero, weze het holebi) worden ondergebracht. Aan de hand van de antwoorden van de "birthmother" = zij die ze geworpen heeft zeker? te horen is er niks sprake van verantwoord ouderschap. Een tienermeisje kan meer verantwoordelijkheid opbrengen dan de betreffende birthmother ( baarmoeder dus) dan de persoon in kwestie, die zelfs overweegt om eerst IVF te laten plegen (vader = onbekende Deen) maar gelijktijdig kan overwegen of ze niet één van haar bevruchte eicellen ter adoptie zou kunnen aanbieden ergens. en dié gedachtengang lijkt me zéér gelinkt te zijn aan haar geaardheid Edina, en wie was het nog? Evil en Rafke?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 september 2007 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Vreemdeling
|
![]() Waaruit maak je op dat het losbandige vrouwen zijn?
![]() |
#117 |
|
![]() Enfin, nooit ni goe voor de mensen: zelfs twee voor de prijs van 1 slaat al niet meer aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() deze bitches lijken me weldegelijk losbandig
als ze zwangerschap willen koppelen aan het behangen van de kinderkamer. als ze de aankoop van een kinderwagen toch wel iets teveel vinden voor een - niet zozeer gewenste dan toch wel georchestreerde - zwangerschap als ze overwegen om één van haar bevruchte en voldragen eicellen toch maar weg te geven als adoptie als ze nadien dan ineens de artsen gaan vragen om compensatie om haar ongewenst (doch via onnatuurlijke gewenste bevruchting op haar eigen vraag) kind te laten opvoeden. Ik walg er hoe langer hoe meer van ---------------------------------------------------- Vraagje aan de poco's: Edina, Evil, Rafke en degenen die ik vergeet: hoe zouden jullie reageren als het over een hetero-vrouw gaat? hoe zouden jullie reageren als het over een alleenstaande vrouw gaat die dezelfde smerige toestanden uithaalt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 september 2007 om 22:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() En wat doen we dan met de "racistisch" heterokoppel dat niet gelukkig was met het feit dat de arts hen een gekleurd kindje bezorgde door middel van IVF. Dokters zijn ook maar mensen.
Als je een kind teveel krijgt: geef het dan weg voor adoptie. Dat lijkt me beter dan geld uit de zakken van de arts kloppen. Ik geloof niet dat die mens echt een zware, fatale fout gemaakt heeft. Zulk een embryo is maar een speldekop groot. Je ziet het niet met het blote oog, dus ... |
![]() |
![]() |