Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 20 september 2007, 09:15   #1281
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Beste Peter Johan,

Dat begrijp ik. Maar ik zou toch nog graag een antwoord willen op het volgende: waar, wanneer en hoeveel maal hij dat heeft gedaan én ofdat u hem tenminste eerst een waarschuwing heeft gegeven?

Dank,
Eén keer in mijn eigen huis bedreigd worden is voor mij voldoende om iemand voorgoed de deur te wijzen. Dan mag het nog met iets 'legaals' zijn. Er wordt mij immers hoe dan ook een hoop overlast bezorgd, zelfs al oordeelt het centrum voor gedachtenkontrole en repressie uiteindelijk dat er geen, of onvoldoende, grond was om mij aan te klagen.

Bazilfunk bezondigde zich daarenboven voortdurend aan hetzelfde dat hij zijn onderwerp van haat aansmeerde. Dat brengt voortdurende klachten van voor-en tegenstanders met zich mee. Wie de moderatie gedurigaan overlast bezorgt moet er zich niet over verwonderen dat hij op een dag zélf in het gat valt dat hij voor anderen graaft.
Oud 20 september 2007, 17:32   #1282
Trajanu$
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan Bekijk bericht
Beste,

Mensen die ons afdreigen vliegen er onder waarschuwing onherroepelijk en voorgoed af.
Beschouw het als een vorm van zelfverdediging. Je maakt het je belagers niet makkelijk door ze toegang tot je huis te verschaffen.

Dat is quatsch. Iemand bedreigen met iets dat volstrekt wettelijk en ok is, is geen kwaadaardige bedreiging. Je zou zelfs kunnen argumenteren dat het een vorm van positieve inbreng is om het forum te zuiveren van de onwettelijke zaken.

Want dat is wat de kerel in kwestie deed hé, dreigen dat hij iets onwettelijks wil counteren met een wettelijke remedie.

Kortom, heel uw uitleg slaat nergens op, en is volledig quatsch. Het enige dat u bereikt is dat u zichzelf hopeloos belachelijk maakt. Niemand apprecieert dit soort van willekeur. U bent de teugels aan het verliezen.
Trajanu$ is offline  
Oud 20 september 2007, 21:12   #1283
Peter Johan
Parlementslid

Peter Johan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trajanu$ Bekijk bericht
Dat is quatsch. Iemand bedreigen met iets dat volstrekt wettelijk en ok is, is geen kwaadaardige bedreiging. Je zou zelfs kunnen argumenteren dat het een vorm van positieve inbreng is om het forum te zuiveren van de onwettelijke zaken.
Beste,

Iemand die ons bedreigt, ook al is het met wettelijke middelen, om ons de duvel aan te doen met censuurinstituten etc., die maken we het niet makkelijk, die is hier niet welkom.

De bedoeling van het forum is niet de moderatie afzeiken, doch over politiek te discussiëren. Als dat niet op een deftige manier kan, dan grijpen wij in. Hoogst uitzonderlijk mag u daar eens tegen protesteren, maar dat is dan ook alles. Al wie te lang te lastig doet, vliegt eruit.

Citaat:
Kortom, heel uw uitleg slaat nergens op, en is volledig quatsch. Het enige dat u bereikt is dat u zichzelf hopeloos belachelijk maakt. Niemand apprecieert dit soort van willekeur. U bent de teugels aan het verliezen.
Best mogelijk.
Een goede raad: blijf uit de buurt van dergelijke mensen, jaag ze niet over de rooie. Een kwaadaardige gek aan de banknop, doet soms rare zaken.

Peter Johan
Peter Johan is offline  
Oud 20 september 2007, 21:14   #1284
Peter Johan
Parlementslid

Standaard

@ Raf & Trajanu$

Gelieve jullie totaal irrelevante dialoog per PB voort te zetten.

Dank bij voorbaat
Peter Johan is offline  
Oud 21 september 2007, 02:25   #1285
Trajanu$
Banneling

Standaard

Citaat:
Beste,

Iemand die ons bedreigt, ook al is het met wettelijke middelen, om ons de duvel aan te doen met censuurinstituten etc., die maken we het niet makkelijk, die is hier niet welkom.

De bedoeling van het forum is niet de moderatie afzeiken, doch over politiek te discussiëren. Als dat niet op een deftige manier kan, dan grijpen wij in. Hoogst uitzonderlijk mag u daar eens tegen protesteren, maar dat is dan ook alles. Al wie te lang te lastig doet, vliegt eruit.

Best mogelijk.
Een goede raad: blijf uit de buurt van dergelijke mensen, jaag ze niet over de rooie. Een kwaadaardige gek aan de banknop, doet soms rare zaken.

Peter Johan

Bent u mij hier aan het "afzeiken"? Is dit een bedrijging?
Trajanu$ is offline  
Oud 21 september 2007, 11:07   #1286
Peter Johan
Parlementslid

Standaard

Beste,
Citaat:
Bent u mij hier aan het "afzeiken"?
Als u behoort tot diegenen die de moderatie afzeiken en/of bedreigen, dan kan ik bevestigen dat u d.m.v. mijn post ook afgezeikt wordt. In voorkomend geval is de boodschap blijkbaar goed doorgekomen.

Citaat:
Is dit een bedrijging?
Reken maar.

Peter Johan
Peter Johan is offline  
Oud 21 september 2007, 11:15   #1287
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gelieve jullie totaal irrelevante dialoog per PB voort te zetten.
Een vraagje hierover.

Geldt het forumreglement ook voor PB's?

Maw, mag ik in een PB een medeforummer de huid volschelden, hem/haar op de meest gemene wijze bedreigen,enz ...?

Niet dat ik dat van plan ben, uiteraard.
Oud 21 september 2007, 12:07   #1288
Trajanu$
Banneling

Standaard

Citaat:
Beste,

Reken maar.

Peter Johan

Van consequentie gesproken. lol
Trajanu$ is offline  
Oud 21 september 2007, 12:33   #1289
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste,

Mensen die ons afdreigen vliegen er onder waarschuwing onherroepelijk en voorgoed af.
Beschouw het als een vorm van zelfverdediging. Je maakt het je belagers niet makkelijk door ze toegang tot je huis te verschaffen.
In dit geval is het probleem dat uw belager al zo'n ruim vier jaar in uw huis zat voordat hij u begon te belagen. U hebt dan 2 optie's om 'het belagen' op te lossen:

1. U waarschuwt hem dat hij moet stoppen met u te belagen omdat u hem anders uit uw huis zal gooien (al dan niet permanent).

Indien hij geen gehoor geeft aan optie 1, kan u gaan voor optie 2:

2. U gooit uw belager, zonder boe of ba, uit uw huis (al dan niet permanent).

Mijn kritiek op uw wijze van modereren is dat u optie 1 niet eens heeft overwogen of geprobeerd. Waarom weigert u eerst een (of meerdere) waarschuwing(en) te geven?
Uh-Huh is offline  
Oud 21 september 2007, 12:55   #1290
Trajanu$
Banneling

Standaard

Citaat:

Mijn kritiek op uw wijze van modereren is dat u optie 1 niet eens heeft overwogen of geprobeerd. Waarom weigert u eerst een (of meerdere) waarschuwing(en) te geven?

U heeft kritiek? Start dan maar je eigen forum op. Daar kan je zoveel kritiek geven als je wilt.

Sterker nog. Laat ons deze subsectie "suggesties en mededelingen" gewoon afschaffen.
Trajanu$ is offline  
Oud 21 september 2007, 17:22   #1291
Peter Johan
Parlementslid

Standaard

Beste,
Citaat:
In dit geval is het probleem dat uw belager al zo'n ruim vier jaar in uw huis zat voordat hij u begon te belagen.
Net als huisgenoten kunnen ook forumgenoten veranderen. Als samenleven niet langer mogelijk is, dan worden er maatregelen getroffen........

Citaat:
U hebt dan 2 optie's om 'het belagen' op te lossen:

1. U waarschuwt hem dat hij moet stoppen met u te belagen omdat u hem anders uit uw huis zal gooien (al dan niet permanent).

Indien hij geen gehoor geeft aan optie 1, kan u gaan voor optie 2:

2. U gooit uw belager, zonder boe of ba, uit uw huis (al dan niet permanent).
Een waarschuwing al dan niet met strafpunten kan werken bij kleine overtredingen.
Bedreigingen zijn echter meestal zelfs een gevolg van het niet verteren van dergelijke ingrepen.

Verschillende reacties vragen om verschillende tegenreacties.
Bij bedreigingen blijf ik ook niet langer vriendelijk en grijp ook naar grove middelen. Beschouw het als een soort zelfverdediging waarbij ook meer toegelaten is dan bij een banale onenigheid.

Citaat:
Uw kritiek is terecht.
Ik overweeg desondanks optie 1 helemaal niet.
Waarom? Heel simpel:
Vanwege forumgenoten met wie het zodanig escaleert dat ze met vervolging dreigen, kunnen we geen normale discussie meer verwachten, gezien ze hun argumenten (of gebrek eraan) met steun van een staatsinstelling willen doordrukken.
Voor hen gaat de deur dan ook direct en onherroepelijk dicht, ze zijn schadelijk en bezorgen nodeloos overwerk dat het forum niet ten goede komt.

Peter Johan
Peter Johan is offline  
Oud 21 september 2007, 17:25   #1292
Peter Johan
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Een vraagje hierover.

Geldt het forumreglement ook voor PB's?

Maw, mag ik in een PB een medeforummer de huid volschelden, hem/haar op de meest gemene wijze bedreigen,enz ...?

Niet dat ik dat van plan ben, uiteraard.
Beste,

Via PB scheldt en bedreigt u maar raak.
Wie niet van uw schrijfssels gediend is, kan ze blokkeren of ermee naar de politie trekken, dat valt allemaal buiten ons blikveld en onze verantwoordelijkheid.

Voor het overige hebben we uiteraard liever dat u GSM-nummers uitwisselt en mekaar totaal op eigen kosten schoffeert, en daarbij onze server te ontlasten.

Peter Johan
Peter Johan is offline  
Oud 21 september 2007, 17:27   #1293
Peter Johan
Parlementslid

Standaard

Citaat:
U heeft kritiek? Start dan maar je eigen forum op. Daar kan je zoveel kritiek geven als je wilt.
Een prachtige suggestie.

Citaat:
Sterker nog. Laat ons deze subsectie "suggesties en mededelingen" gewoon afschaffen.
Wees voorzichtig, want af en toe nemen we een suggestie ernstig. Deze wordt b.v. door het beheer en de moderatie reeds ernstig in overweging genomen.

Peter Johan
Peter Johan is offline  
Oud 21 september 2007, 17:30   #1294
Trajanu$
Banneling

Standaard

Ik was ook ernstig. Ik ben voorstander van het afschaffen.
Trajanu$ is offline  
Oud 23 september 2007, 00:16   #1295
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard Verplaatsen van topics.

Aan de mods.

Zou het mogelijk zijn om na het verplaatsen van een onderwerp uit een topic naar een andere topic ook de referentie uit de oorspronkelijke topic te verwijderen ? (oef). Of toch op z'n minst na enkele dagen.

Die referenties "verplaatst" vind ik nogal storend.

mvg

R.
Rudy is offline  
Oud 23 september 2007, 20:02   #1296
Pieter Vandoorne
Coördinator

Pieter Vandoorne's schermafbeelding

Standaard

Geachte forummers

Mag ik voor een laatste maal verzoeken deze draad enkel te gebruiken voor vragen aan de moderatie?

Een volgende maal gaat er onherroepelijk een slotje op.

Met dank.
Pieter Vandoorne is offline  
Oud 23 september 2007, 20:04   #1297
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Vandoorne Bekijk bericht
Geachte forummers

Mag ik voor een laatste maal verzoeken deze draad enkel te gebruiken voor vragen aan de moderatie?

Een volgende maal gaat er onherroepelijk een slotje op.

Met dank.
Hoe zou je het gevoel omschrijven wanneer je die nederige forumzieligaardjes in dikke rode tekst mag terechtwijzen?

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline  
Oud 23 september 2007, 20:18   #1298
Pieter Vandoorne
Coördinator

Standaard

Verveeld, omdat we op zijn minst al tien maal met aandrang hebben gevraagd deze draad enkel te gebruiken voor vragen en niet voor nevendiscussies. Er zijn genoeg discussieplaatsen voorzien, waar dat wel kan.
Oud 23 september 2007, 20:21   #1299
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Vandoorne Bekijk bericht
Verveeld, omdat we op zijn minst al tien maal met aandrang hebben gevraagd deze draad enkel te gebruiken voor vragen en niet voor nevendiscussies. Er zijn genoeg discussieplaatsen voorzien, waar dat wel kan.
Wat is jouw lievelingsgerecht?

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline  
Oud 23 september 2007, 20:51   #1300
Pieter Vandoorne
Coördinator

Standaard

Lamsbout met gestoofde worteltjes, gekookte aardappelen en met een goed glas rode wijn erbij.

Laatst gewijzigd door Pieter Vandoorne : 23 september 2007 om 20:51.
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be