![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#102 |
Burger
|
![]() Als je Gül wel een moslimextremist kunt noemen??
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij wel?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als mijn tante wieltjes had, kon mijn nonkel haar gebruiken als winkelkarretje...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
@Raf: Ja, Rafken, ik wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kinderen zijn rap op hun kleine teentjes gatrapt en huilen dan ook sneller dan grote mensen...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nederlanders beklaag ik in veel steden hoor... Het generaal pardon gaat het volk mijoenen euro kosten ! Steeg de BTW al niet met één procent ? ja willem, die werden dan nog beloond ook ! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 21 september 2007 om 07:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ge WILT het echt niet onder ogen zien he,awel Raf ik ken persoonlijk een homo ( toffe gast trouwens ) die onlangs nog eens ( het was nu de tweede keer al ) in Antwerpen 's avonds tijdens het uitgaan door een groepje van 4 vier vreemdelingen ( ja zo dapper zijn ze wel ) op agressieve wijze is beroofd.Als je hem voor deze "aanrandingen" had gevraagd naar zijn mening over allochtonen reageerde hij net zoals jij,nu echter..... Moet jij het ook eerst persoonlijk hebben meegemaakt voor je wordt inzien wie voor u en jouw "soortgenoten"( niet denigrerend bedoeld) de echte vijand is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() dat is zoals een fietsdiefstal : als het iemand anders gebeurd is het kleine criminaliteit... als het uw fiets is, is dat grote criminaliteit ! ![]() mijn linkse collega uit Mechelen kent nu ook dat verschil ! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die hadden ze letterlijk op een paal gezet met punt in zijn kont... na een tijdje moet die uitgekomen zijn in de hersenen. Rafke en C° gaan nog smeken om het Vlaams Belang aan de macht te komen, maar tegen dan kan het wel te laat zijn, en heeft hij wieltjes aan om als winkelkarretje of kruiwagen te dienen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Stilaan vallen de oogkleppen af, worden er meer en meer bewust dat de hele islam-opvrijerij van de laatste tientallen jaren meer slecht dan goed heeft gebracht. Dreigen de autochtonen de aboriginals van Europa te worden. Op de Belgische schijtlaarzen zullen we echter niet moeten rekenen om deze pest een halt toe te roepen, daarvoor zit de multi-kul er veel te diep ingebakken. Nog gisteren is in het Aalsterse de kok van een schooltje lastig gevallen door een moslima die, quote "haar man ging sturen om haar te kelen als haar kind nog vlees kreeg voorgeschoteld tijdens de ramadan. Een verrijking? 't Zal wel zijn zeker, terug naar de pre-historie als we die bende hier verder toelaten. Maar er is nog hoop voor Europa en de Europese cultuur:
71 procent van Duitsers negatief over islam Duitsers staan steeds negatiever tegenover de islam. De tolerantie is gedaald, concluderen onderzoekers na de ondervraging van ongeveer 2.000 personen. Duitsers zijn steeds minder bereid tolerant te zijn tegenover een geloof waarvan wordt verondersteld dat het zelf onverdraagzaam en bedreigend is, aldus de wetenschappers. Van de ondervraagden vindt 71 procent de islam intolerant, tegen 66 procent twee jaar geleden. Een meerderheid van 56 procent vindt een verbod op de bouw van moskeeën in orde zolang in sommige islamitische landen geen kerken mogen worden gebouwd. Hetzelfde percentage stelt dat tussen het christendom en de islam een „botsing van culturen” plaatsvindt, meldden Duitse media. Vier op de tien Duitsers pleiten voor een sterke beperking van de uitoefening van het islamitische geloof in de Bondsrepubliek
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Frankrijk begint ook te reageren... ook veel te laat... Nederland met een generaal pardon dat +/- 350.000.000 euro kost... domme europeanen, belgen zijn nog dommer... Niemand gelooft het Vlaams Belang... nog niet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan moeilijk anders met zo'n bleekwater-kapsel.
![]() |
#117 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Parlementslid
|
![]() De kans dat uw tante wielvormige aanhangsels krijgt, kan ik wegens gebrek aan kennis van de andere genetische afwijkingen in uw familie niet zomaar inschatten. Maar ik weet wél dat de kans dat er binnenkort een flink aantal islamitische verkozenen in onze bestuursorganen zetelen groter is dan de incidentie van die wielenafwijking. Uw vergelijking slaat dus, zoals gewoonlijk, nergens op.
![]() |
#119 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie als man zijn haar verft is een jaenet hé Pietje...enfin, aan 't mijn valt niet veel te verven maar ik ben ook geen Jaenet soms eens een vuile.....daarmee zal die Wilders tegen de moslims zijn 't is ook een Jaenet....eigen vel eerst?
Tot zover deze inhoudelijk verantwoorde bijdrage. ![]()
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, waar zeg ik dat ? Je bent verzocht mij geen woorden in de mond te leggen.