![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() moest dat kloppen dan zou ik allang een strafblad hebben en in de psychiatrie gezeten hebben. in de voormalige ussr zou dit zeker het geval geweest zijn.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() en moest dit kloppen dan zou ik als dakloze destijds nooit in de zevende dag zijn geraakt.
ik heb hier verder nog stapels bewijs liggen dat armen wel toegang tot de media kunnen hebben armen zoals jij willen echter zelf helemaal geen toegang tot de media - meermaals was je ertegen dat we de media zouden gebruiken dus moet je nu niet komen zeggen dat je geen toegang krijgt - je sluit jezelf namelijk uit.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Jij misschien wel ja. Ze zouden daar misschien beter weg weten met lui van uw soort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
de ene keer post je met limburgse leeuw als zg niet communist en verraad je je kameraadjes en nu verdedig je de ussr weer als een staat waar mensen die hun mening vrij uitten zoals ik worden opgesloten ![]() laat het me weten als je eruit bent he ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Thomas Szasz, de anti-psychiater ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jeps. Boeiende literatuur. Ik volg hem helemaal niet in alles, maar één van zijn kerngedachten is exact wat je zei en dat is zeer interessant, vind ik.
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Lees mijn postings of onthoud u van reageren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() hieronder enkele bewijzen dat armen wel degelijk toegang kunnen hebben tot de media.
http://vierdewereldsyndicaat.org/web...2.0;attach=221 http://vierdewereldsyndicaat.org/web...2.0;attach=223 het spreekt echter vanzelf dat anarchisten en communisten geen of nauwelijks toegang krijgen tot de media. ze zijn immers maar een marginaal randverschijnsel - en de arme die zijn dat niet - die zijn maatschappelijk wel relevant.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
probeer tenminste een echte poging te ondernemen om te argumenteren of reageer anders gewoon niet op mijn postings.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Toch niet in de reguliere zin van het woord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() afgunstige anarchistische mietjes die niets durven en al bang zijn om zelfs maar heel even administratief te worden aangehouden kunnen natuurlijk de media niet halen. dat spreekt nogal vanzelf
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 september 2007 om 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 21 september 2007 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En,je mocht toch ook niet bij het recht op antwoord van le goedele lieckens!Liever hebben ze een schertsfiguur gezet!Zo is de media,mijn beste
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
de media is een drukkingsmiddel dat door alle belangengroepen en dus ook door het vws gebruikt wordt - niet als doel dus maar als middel.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 september 2007 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Probeer op de goede weg verder te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() tja maar dat zal wel een liberaal pad blijven.
al was het maar ( zelfs indien ik geen echt liberaal zou zijn ) omdat ze me dan niet als anarchist of communist kunnen weglachen. en een dergelijk gemak gun ik de tegenstanders van de armen niet. we leven bovendien nu eenmaal in een liberaal gegrondveste samenleving en het vws legt zich daarbij neer. het vws legt zich echter niet neer bij de hedendaagse inconsequentie van die liberaal gegrondveste rechtstaat. het vws wil die rechtstaat in ere hersteld zien. niet afgebroken want daarvan zullen de armsten de eerste slachtoffers zijn.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 september 2007 om 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() PS moest ik een communist of anarchist geweest zijn dan hadden ze me in kapellen gewoon weggelachen hoor. ik zou niet eens de media gehaald hebben. en er zou voor de plaatselijke armen niks bereikt zijn.
probleem met klein linksen is dat ze hun ideologie belangrijker vinden dan mensen, armen ideologie is er voor de mens en niet omgekeerd.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 september 2007 om 12:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() moesten we destijds naar onze junkfoodetende en interbrewbierdrinkende salonanarchist hebben geluisterd en niet bij vervotte zijn binnengegaan (vanwege princiepes
![]() hij vond zijn principes en angst vd flikken dus belangrijker dan het omniostatuut ![]() gelukkig heeft hij het niet gehaald en hoeven we met hem nu totaal geen rekening meer te houden.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 september 2007 om 12:07. |
![]() |
![]() |