![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Bij gebreik aan inhoud schiet u dan maar op de boodschapper? Goe bezig! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
dit noemt u dus degelijke oppositie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Bourgeois is geen zakkenvuller maar zijn grote ego laat hem niet toe zijn trots opzij te zetten en een kartel aan te gaan met eender welke Vlaamse partij. Dat is nu net wat we nodig hebben, eenheid onder de Nederlandstalige 'Belgen' om de invloed van de PS te stuiten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
De teksten zijn niet door u geschreven dat weet ik , ik wou Niels alleen maar antwoorden door aan te halen dat F. De Man niet echt degelijke oppositie voert door mensen persoonlijk aan te vallen. dus als u ook Niels zijn antwoord zou lezen dan begrijpt u waar het over gaat |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Betere pogingen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() 't Is toch ontroerend he.
Die lieve PS'ers zitten zo hard in met de democratie in Vlaanderen, dat de NVA niet anders kan dan ze hierom toejuichen. Nu is het uiteraard alom geweten dat Di Rupo's eerste bekommernis de democratie in Vlaanderen is. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Op de webstek van het Blok zegt dat ze hun munitie niet willen opschieten tegen andere flaminganten maar dat Bourgeois dit wel doet. Misschien doet Bourgeois dit, maar als ik de posts van de Blokkertjes hier lees dan....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() VB en N-VA begaan allebei hun fouten. Van het verwarrende gedrag omtrent het al dan niet stemmen van de kiesdrempels bij het VB, word ik ook niet goed.
De gelijkenissen zijn groter dan de verschillen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar schijnbaar kunnen de mensen deze beide zaken niet uit elkaar houden. ZE worden in de kamer gestemd, en in het Vlaams parlement. De Drempel is federale materie. De kieskring Vlaamse ùaterie. Hou dat nu eens uit elkaar. Die van de N-VA houden die dommeheid nog altijd vol. Wat die persmededeling betreft. Het mag toch gezegd worden dat de SP, de wetten op de partijfinanciering van geert LETTERLIJK heeft overgenomen. En voor iets wat, hoort wat! Dat is een oud spreekwoord. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Het Vlaams Blok, dé partij van de democratie is voorstander van provinciale kieskringen, en de uiteraard geen enkele kritische opmerking van onze Blokkertjes. Ach ja, niets nieuws onder de zon uiteraard
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Als je ziet wat die partijfinanciering ons oplevert (net genoeg geld om een volwaardige campagne te kunnen voeren, verder niets) en als je becijfert wat een kartel met CD&V ons had opgeleverd (zekerheid van zetels én financiering dus, lid van het postbureau van het parlement, een studiedienst), doen we nu een uiterst slechte zaak...
Als het waar zou zijn dat de N-VA vanwege die financieringsbelofte een kartel met de CD&V afwees, zouden we wel zéér slechte boekhouders zijn... En dat is niet het geval, dacht ik zo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Het voorstel-Bourgeois werd door de PS volledig overgenomen, omdat het een goed uitgewerkt voorstel was. Waarom zou je er een nieuw schrijven als je al een goed voorstel voorhanden hebt? Er is echter een groot VERSCHIL tussen het N-VA-voorstel en het PS-voorstel, dat een hardnekkig analfabeet als u blijkbaar ontgaan is, namelijk dat het amendement-Eerdekens (PS, de SP bestaat al een tijdje niet meer hoor) eraan werd toegevoegd. Dat amendement zou, volgens een zeer gecompliceerde procedure, de financiering van ondemocratische partijen kunnen afnemen. De N-VA heeft dus geenszins zo'n voorstel voor het afnemen van partijfinanciering ingediend, dat is een PS-trucje. De N-VA zal dan ook tegen stemmen, maar dat wist u ook niet zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Boer Geert heeft nooit een voorstel ingedient wanneer HIJ boven de kiesdrempel zat ![]() Citaat:
Als analfabeet heb ik dat nog NERGENS geschreven. Maar een selectief lezer zoals U, leest dat er wel bij. Citaat:
Ik weet zelfs niet WAAR ik dat ergens heb geschreven. Ik heb het nogmaals over de kieskringen gehad. De kieskringen zijn een Vlaamse aangelegenheid. De kiesdrempel is een federale aangelegenheid. Boer -Geert was wel de man die PARTIJEN wilde laten verbieden bij rechtspraak! En de op maat gesneden wettekst Eerdekens, is niet een initiatief van de PS, maar een voorstel van Boer geert. De enige zaak waarom den boer niet met CD&V, of het Blok tesamen wil is, dat den boer dan tweede viool moet spelen. En dat ligt hem niet. Uw gescheld van analfabeet, en verder brengt niets bij tot een debat. het toont de aard van het beestje. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() @ Fernand
Geert Bourgeois is zijn naam en niet boer Geert. Ik dacht dat we de aanvallen tegen de N-VA - en kopstukken - niet zouden voeren.