![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben helemaal niet nijdig.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Freek is God.
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hihihihihi....
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Mij maakt het ook niet veel uit. Die mens mag denken wat-ie wil, net zoals Kim of Knuppel.
Maar ik vind hem wél een goed cabaretier.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 september 2007 om 23:12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
http://www.groene.nl/1996/43/Belga_nostra |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bon... Hertog weet dus hoe ik me voel (beter dan ikzelf blijkbaar) en weet ook dat ik zit te fulmineren achter m'n pc (weet hij ook beter dan ik).
![]() Wat is jouw probleem eigenlijk zeg? Mag ik niet eens meer m'n mening geven? Ach ja... maar dat is juist ook. Mijn mening past niet in jouw kraampje en dus ben ik weer direct OF een hollanderhater OF ik heb een slechte dag OF ik ben nijdig OF (om het met de woorden van kortaf te zeggen) ik ben verliefd en denk daarom niet helder meer. Mijn god zeg...
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Het lijkt er op dat het heel wat meer Vlamingen kan gestolen worden hoe Joëlle Milquet, Didier Reynders of koning Albert over België/Vlaanderen denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit een link gelegd tussen jouw gevoelsleven en je politieke opvattingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch bedankt voor de link. Een aanrader voor iedereen die deze periode vergeten was en vooral voor de non-believers!
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Telaat.
Je hébt je al gemoeid. ![]()
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet niet welke post van mij Kim juist in die zin geïnterpreteerd heeft, maar het was in elk geval niet mijn bedoeling politiek en relaties te vermengen. Zeker niet in het openbaar.
Laatst gewijzigd door Kortaf : 24 september 2007 om 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Ten eerste is het hier Koetjes en Kalfjes waarin ik een tekst van een liedje heb gepost wat ik even daarvoor sinds lange tijd weer eens had gehoord. Ik vond het grappig omdat het nog actueel lijkt. Maar het is wél Koetjes en Kalfjes he? Jeweetwel, het subforum waarin je mag stemmen of iemand haar billen moet laten zien. Ten tweede vond ik jouw reactie eerlijk gezegd nogal grappig en heb er plagerig op gereageerd, zoals ook al gebruikelijk is in Koetjes en Kalfjes. Meer dan dat is het niet. Laten we er geen 'kwestie' van maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Toch heeft Vlaanderen zich de afgelopen tien jaar aardig weten te ontworstelen aan deze toestanden, heb ik het idee. |
||
![]() |
![]() |