![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af hoe dit verhaal becommentarieerd zou worden mochten de rollen omgekeerd worden: een jonge Amerikaanse man die hier afkomt om met een minderjarig Belgisch meisje aan te pappen, en daarvoor opgepakt wordt.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 25 september 2007 om 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat die sherrif dik is: dikke mentaliteit, dik denken, dik spreken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Vraag me af of de ouders van allebei de partijen niet mee in de fout zijn gegaan ... Zijn ouders betalen een reisje naar Amerika om z'n chatvriendinneke te bezoeken ... Ik zou me daar als ouder wel vragen bij stellen , al is die honderd keer 19 ![]() En haar ouders ??? Tja , als je 11/13-jarige dochter pikante foto's over het internet ligt te versturen ... Dan zou ik me helemaal al vragen beginnen te stellen ... ![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als die zeggen dat ze 16 zijn, dat gelooft iedereen. Laatst gewijzigd door Mitgard : 25 september 2007 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Ja. Een 11jarige die er volwassen uitziet. Die zijn er hoor, alhoewel de meesten nog zo plat als een vijg zijn... Te vroege hormoontjes maken sommige meisjes loops en lokken mensen die hun echte leeftijd niet kennen. Wie is dan het slachtoffer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is dan de schuldige ???
![]() |
#67 |
|
![]() Niet diegenen die de trut als volwassen beschouwen, omdat ze zich als een voordoet. Zijzelf is dus schuldig, ook al staat er in de (onlogische) wet het tegengestelde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Een 19-jarige die naaktfoto's van een 11- tot 13-jarig meisje op zijn PC staan heeft? Dat is minstens een grondig onderzoek waard ja. Waarvoor dient ons gerecht anders?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Waarvoor is er nu in godsnaam een onderzoek nodig? Iedereen weet dat zoiets een misverstand is. Zoals ik al zei: moest het een platte geweest zijn had hij waarschijnlijk niet ingelopen zijn. Of hebt u zo'n fetish voor het zakelijke en ijskoude?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() Als de wet in mijn voordeel speelt, steun ik de wet. En dat is in deze zaak het geval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() 't Is hilarisch vast te stellen dat sommige linksen alles slikken en alles toelaatbaar of verschoonbaar vinden...
Zo is o.a. de verloedering en de onbeheersbaarheid van sommige (wijken van) grootsteden ook begonnen... En de verfransing van de rand... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Ik had het over de opsluiting in de gevangenis. En een grondig onderzoek? Het volstaat in deze na te gaan of het meisje inderdaad over haar leeftijd heeft gelogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() Als de man 45 was, zouden waarschijnlijk heel wat minder last hebben met zijn opsluiting.
Ik zie in casu niet direct een essentieel verschil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Spreek voor jezelf. Voor mij is gevangenisstraf geen vanzelfsprekendheid. Zeker niet wanneer er geen strafbare feiten zijn gebeurd. Een tiener die op het internet contact zoekt met een andere tiener is alles behalve een crimineel feit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een volwassen man die naaktfoto's van een kind op zijn PC opslaat waarschijnlijk wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() |
![]() |
![]() |