![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Welke betoging was dat. Ik kan me maar één betoging herinneren dat we met 40 man hebben gedaan en dat was in de gietende regen in Gent. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 25 september 2007 om 23:29. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik durf wedden dat het voor jouw tijd was.
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
|
Citaat:
Een stad die leeft van de vreemdelingen moet duidelijk een lesje geleerd worden zeker? |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
Ge moogt gerust zijn...het mooie Leningrad...het winterpaleis...slechts van ver gezien....enkel de russische brisantkogels waren warm...te warm eigenlijk...maar het was er mooi...de mensen vriendelijk...veel gewandeld....het eten kon beter...én de terugreis was minder goed georganiseerd....denk niet dat de walen zulke groepsreizen nog organiseren...hun blik ligt nu eerder op het noordwesten...ook vriendelijke mensen...ziekelijk solidair...harde werkers...veel minder koud...en vooral ze schieten niet terug...raar volkje...en het schoonste is: niet zo ver hé...
|
|
|
#48 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gij weet altijd zo goed wat een ander denkt, he? Pretentie noem ik dat.
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#50 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien gaan veel inwoners van die landen denken: tiens, daar is het ook al zoals bij ons... In Frankrijk bvb hebben ze de neiging daar alvast iets aan te doen!
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Minister-President
|
Ik dacht dat de mens ook wel eens de "naakte aap" wordt genoemd maar goed u hebt steeds van die mensen die denken dat de mens geen (zoog)dier is. Trouwens sinds 22/05/2004 is er hier op het forum een "Belgicistische kanarie" te bewonderen...
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Minister-President
|
Sinds wanneer zijn die misdadigers toegelaten om te betogen?
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wat een beweegreden!!! |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
|
jups, die betoging was het. Ik denk dat jij en ik het er ooit al es over hadden op een ander forum. Die betoging liep van St-Pietersplein naar rectoraat, idd in de gietende regen. Was eind 2001.
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik ben benieuwd als u uw kapitalistische levenswijze kunt opgeven voor uw "communisme"... |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Minister-President
|
Bent u ook zo warmbloedig als uw "Russische Kameraden"... ik denk het niet!
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Minister-President
|
Ik zal hier de rattachitische wijze gebruiken die misschien het peil van het koele ALS bereikt om te antwoorden op zo'n onzin. Misschien begrijpt u het dan...
1989! Laatst gewijzigd door Essevee_VL : 26 september 2007 om 12:11. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
Superieur, ubermensch, untermensch, aparatchick, nomenclatura...och...totalitaire ideologiën spreken allemaal dezelfde taal...
|
|
|
#60 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|