Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 september 2007, 18:18   #141
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pavolini Bekijk bericht
Het is triestig gesteld met de politieke en intellectuele kritiek als men al zit te leuteren over een affiche in plaats van over de betoging en haar onderwerp. Is het jaloersheid of gewoon onkunde? Misschien wel beide...
De betoging moet nog plaatsvinden, dus daar valt nog niet veel over te zeggen. Dat komt nog wel, en dat wordt gegarandeerd lachen geblazen, dat kan ik u nu al op een blaadje meegeven.

Het 'onderwerp' van die betoging ('wij' betogen) is ... euh ... hoe zou ik dat nu zo eufemistisch mogelijk formuleren?... euh ... nogal compleet van de pot gerukt, eigenlijk. Het 'voorwerp' van die betoging ('wij' betogen VOOR of TEGEN iets) verspreidt ook zo van die verdachte geurtjes.

En d�*t alles brengt ons dan gelukkig weer terug naar de scatologie .

Laatst gewijzigd door djimi : 27 september 2007 om 18:21.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2007, 18:19   #142
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pavolini Bekijk bericht
Het is triestig gesteld met de politieke en intellectuele kritiek als men al zit te leuteren over een affiche in plaats van over de betoging en haar onderwerp. Is het jaloersheid of gewoon onkunde? Misschien wel beide...
jaloezie? mmmm... efkes denken... nope

onkunde? mmmm... efkes denken... nope

wij lachen hier gewoon mee.. mag toch? niets zo leuk als lachen met een klein groupuscule gefrustreerde fascisto-skinheads en hitler-verheerlijkaars...

eigenlijk zouden we jullie moeten helpen, hoor... bijvoorbeeld door jullie een deftige opvoeding en respect voor alle medemensen aan te leren...

en misschien zelfs een psychoanalysche uitvoeren om na te gaan waar die haat voor vreemdelingen vandaan komt... waar dat slaafse volgen van het blut und boden gedachtengoed vandaan komt....

jullie moeten toch ergens gefrustreerd zijn? niemand die jullie serieus neemt, iedereen die met jullie lacht als jullie al vendelzwaaiend door de straten marcheren?

hebben die gasten niks beters te doen, denk ik dan....
Oud 27 september 2007, 18:21   #143
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
De betoging moet nog plaatsvinden, dus daar valt nog niet veel over te zeggen. Dat komt nog wel, en dat wordt gegarandeerd lachen geblazen, dat kan ik u nu al op een blaadje meegeven.

Het 'onderwerp' van die betoging is ... euh ... hoe zou ik dat nu zo eufemistisch mogelijk formuleren?... euh ... nogal compleet van de pot gerukt, eigenlijk.

En d�*t brengt ons dan weer terug naar de scatologie.
je moet eens naar die gasten hun site surfen...

om je te bescheuren... zooooooo grappig... of neen, zooooooo fout dat het grappig wordt

en dan nog, dat ze t zelf niet door hebben hoe grappig ze zijn... dat is echt de kers op de taart
Oud 27 september 2007, 18:21   #144
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

dobbel

Laatst gewijzigd door Khonnor : 27 september 2007 om 18:24.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2007, 18:23   #145
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
jaloezie? mmmm... efkes denken... nope

onkunde? mmmm... efkes denken... nope

wij lachen hier gewoon mee.. mag toch? niets zo leuk als lachen met een klein groupuscule gefrustreerde fascisto-skinheads en hitler-verheerlijkaars...

eigenlijk zouden we jullie moeten helpen, hoor... bijvoorbeeld door jullie een deftige opvoeding en respect voor alle medemensen aan te leren...

en misschien zelfs een psychoanalysche uitvoeren om na te gaan waar die haat voor vreemdelingen vandaan komt... waar dat slaafse volgen van het blut und boden gedachtengoed vandaan komt....

jullie moeten toch ergens gefrustreerd zijn? niemand die jullie serieus neemt, iedereen die met jullie lacht als jullie al vendelzwaaiend door de straten marcheren?

hebben die gasten niks beters te doen, denk ik dan....
Toch schijnen er, als ik dat zo lees, nogal wat mensen op hun kosten te leven.
???
Oud 27 september 2007, 18:26   #146
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

1) je moet eens naar die gasten hun site surfen...

2) om je te bescheuren... zooooooo grappig... of neen, zooooooo fout dat het grappig wordt

en dan nog, dat ze t zelf niet door hebben hoe grappig ze zijn... dat is echt de kers op de taart.
1) Heb ik al eens gedaan. Ik ben blij dat ik er niet in gebleven ben.

2) Ik ga moeten stoppen met forummen, want ge brengt me terug op slechte gedachten, en ik voel dat er een onstuitbare lachaanval aankomt.

Ik hoop dat u mij een eventuele blijvende afwezigheid op dit forum niet kwalijk zult nemen.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2007, 19:17   #147
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Veel te laat op het jaar. Dit had moeten gebeuren midden de maand juli. Jullie weten toch dat toeristen tuk zijn op kermisattracties.
En men zal aan de aanwezige toeristen in Brugge kunnen zeggen : "Dit is Vlaanderen".
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2007, 19:19   #148
evilbu

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
En men zal aan de aanwezige toeristen in Brugge kunnen zeggen : "Dit is Vlaanderen".
Vind jij vast erg leuk.
Oud 27 september 2007, 19:23   #149
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Vind jij vast erg leuk.
Dat ze dan niet betogen, zo simpel is het.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2007, 20:19   #150
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Dat ze dan niet betogen, zo simpel is het.
Tja, eigenlijk zouden alle niet-linkse demonstraties categorisch beter maar worden verboden ....
Oud 27 september 2007, 20:41   #151
Essevee_VL
Minister-President

Essevee_VL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jullie twee mislukte Fransmannen mogen ook erbij zeggen waarom.
Essevee_VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2007, 20:58   #152
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Tja, eigenlijk zouden alle niet-linkse demonstraties categorisch beter maar worden verboden ....
om de schade te beperken in de winkelstraten, vitrines, auto's...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 00:30   #153
Webcrusader
Provinciaal Statenlid

Webcrusader's schermafbeelding

Standaard

Eigen volk is me te vaag en onbruikbaar als begrip.
Geef me liever een anti-islamitische betoging! 't Zou al veel boeiender zijn!
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking.
De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam.

''
Webcrusader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 02:05   #154
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webcrusader Bekijk bericht
Eigen volk is me te vaag en onbruikbaar als begrip.
Geef me liever een anti-islamitische betoging! 't Zou al veel boeiender zijn!
Die was er onlangs maar tja weer door Voorpost dus dan moet je al fan zijn van het heel nederlandse gedachtengoed.
Zolang er geen groep is die duizenden militante leden telt die voor niemand uit de weg gaan dan zie ik nog kansen maar zoiets aub nee daar komt 2 man en een paardekop op af. En pas op ik ben ook tamelijk rechts maar zelfs wij vele rechtsen hier lachen hun ook uit wegens onkunde en amateurisme.

Dat zegt al genoeg eigenlijk dat ze door niemand serieus genomen worden.
Wannabee idealisten die teveel terug denken aan het verleden en er een normenvervaging optreedt waarbij ze een ziekelijke fobie hebben voor materialisme en kapitalisme. Uiteraard zijn ze hardcore racisten maar niemand van hun heeft een succesvol bedrijf of respectabele ouders die enige faam geniet.
Alles wat ze zeggen schrikken vrouwen af, hun negatief agressief taalgebruik.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 07:49   #155
bentje
Parlementsvoorzitter

bentje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Honoré gepluimd Bekijk bericht
Ach, de zoetwaterflaminganten zijn weeral begonnen met het zoeken naar excuses om toch maar niet aanwezig te moeten zijn....
Omwille van die 10 tot 15 personen die op dergelijke optochten rondlopen met een ietwat kortere haarsnit...

Een andere oplossing zou zijn dat jij "bentje" massaal al je vrienden en kennissen zou mobiliseren (netjes in maatpak dat spreekt) zodat die enkele kortgeknipten minder zouden opvallen.

Wat is dit nu voor een k*t-reactie?
Ik zeg gewoon dat personen die zo'n stijl hebben gezien worden als neo-nazi, en ook vooral gefilmd worden, om daarna door de onwetende Vlaming zijn strot te rammen op het nieuws.
Dus volgens jou moet ik met m'n combats met witte veters, opgepompte luchtvestjes en kaalgeschoren afkomen op de betoging? Anders ben ik een "zoetwaterflamigant"? Waar haal je het!
Oud 28 september 2007, 09:06   #156
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht
Johan Verminnen
ieder met zijn vlag

Er wordt gelachen en geschranst
gefeest, gevierd,gefuifd,gedanst
met toeters en trompetten rondgewalsd
in gekke kleren of serieus
met feestneus, pruik, majestueus
met masker, mijter, in habijt
je hebt de keus.(2x)

Ieder met zijn hymne
ieder met zijn vlag
ieder in dit landje
heeft zijn eigen feestdag.(2x)

Het feest van de fanfare
en van de duivenbond
het feest heel nationaal
van eendracht maakt gezond
het feest van de anarchisten
het feest van de typisten
het feest van de middenstand,
de openbare onderstand. (2x)

De voorzitter aan 't hoofd van de tafel,
naast hem gerangschikt volgens salaris,
volgt de eerste en de tweede secretaris.
De glazen staan al drinkensklaar
eerst toch nog 't verslag van 't jaar
dan wat is teveel verdiend
opdoen maar.(2x)
de idiotie van uw post wordt alleen overtroffen door de mate waarin het naast de kwestie was en weerspiegelt oogkleppen van het formaat "cup Lollo Ferrari"
1) Maxetc had het weldegelijk over vlaggen. Zie ook de vlagverknipping door die andere pubervereniging.
2) mijn hoon en pisprijzen gaat naar alle nationalistjes. de kinderlijke glimlach van een VSA-aan die zijn sterren en strepen ziet doet vermoeden dat Sinterklaas wel heel recent is langsgekomen, zelfs als er daarnet nog 3000 Newyorkers omkwamen. Geef ze hun vlaggetje en ze zijn tevreden

Citaat:
Men vergelijkt ons ook altijd met vendelzwaaiers en dergelijke... Tradities zijn geen zaken om beschaamd over te zijn. Je kan nog altijd verhuizen als je je eigen cultuur en geschiedenis minacht hoor! Vermoedelijk vind je de Afrikaanse cultuur vele interessanter dan uw eigen Vlaamse cultuur. Uw zaak, maar zaag dan niet over de mening van een ander!
3)u reageert compleet naast ke kwestie.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 10:08   #157
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Vind jij vast erg leuk.
Man,wete je pas wat een schande is;als je aan toeristen vraagt welke taal ze bij ons spreken;krijg je meeste gevallen steeds het verwachte anwtoord te krijgen;frans dus.
Dusja,ik vind dat men als toeristen gewoon eens willen luisteren of zelf vragen stellen je ze idd eens mag uitleggen hoe het echt zit en dat er hier in vlaanderen nederlands word gesproken,dat is de voertaal beste vriend en geen frans.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 10:28   #158
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Man,wete je pas wat een schande is;als je aan toeristen vraagt welke taal ze bij ons spreken;krijg je meeste gevallen steeds het verwachte anwtoord te krijgen;frans dus.
Dusja,ik vind dat men als toeristen gewoon eens willen luisteren of zelf vragen stellen je ze idd eens mag uitleggen hoe het echt zit en dat er hier in vlaanderen nederlands word gesproken,dat is de voertaal beste vriend en geen frans.
de meeste toeristen spreken hier engels, mijn beste sigarettepeukje?

of denk je echt dat engelsen, duitsers, japanners, amerikanen, spanjaarden, noren, zweden, denen en godbetert hollanders een woord frans kunnen?

en ja, de meesten weten wel dat Vlaanderen tweetalig is...

ga dus nog maar een sigaretje smoren... blijkbaar nog altijd je grootste talent
Oud 28 september 2007, 10:32   #159
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
de meeste toeristen spreken hier engels, mijn beste sigarettepeukje?

of denk je echt dat engelsen, duitsers, japanners, amerikanen, spanjaarden, noren, zweden, denen en godbetert hollanders een woord frans kunnen?

en ja, de meesten weten wel dat Vlaanderen tweetalig is...

ga dus nog maar een sigaretje smoren... blijkbaar nog altijd je grootste talent
Bullshit;we zullen ze eens voor de camera halen en we halen er bv een 100 tal voor de camera.We zullen eens zien hoeveel er zullen zeggen dat het frans of nederlands is.
Ik zeg u nu al dat je op voorhand zal verliezen.
Mensen die hier mss al eens geweest zijn zullen dat ondertussen hoogst waarschijnlijk wel al weten maar dat zou al te makkelijk zijn.
Het gaat hem om mensen die hier nog nooit zijn geweest.

En ik verwacht niet van toeristen dat ze nederlands kunnen,dat zou te gek zijn.
Ik kan ook geen spaans(ben al paar keer naar spanje op reis geweest).
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 20:34   #160
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Die was er onlangs maar tja weer door Voorpost dus dan moet je al fan zijn van het heel nederlandse gedachtengoed.
Zolang er geen groep is die duizenden militante leden telt die voor niemand uit de weg gaan dan zie ik nog kansen maar zoiets aub nee daar komt 2 man en een paardekop op af. En pas op ik ben ook tamelijk rechts maar zelfs wij vele rechtsen hier lachen hun ook uit wegens onkunde en amateurisme.

Dat zegt al genoeg eigenlijk dat ze door niemand serieus genomen worden.
Wannabee idealisten die teveel terug denken aan het verleden en er een normenvervaging optreedt waarbij ze een ziekelijke fobie hebben voor materialisme en kapitalisme. Uiteraard zijn ze hardcore racisten maar niemand van hun heeft een succesvol bedrijf of respectabele ouders die enige faam geniet.
Alles wat ze zeggen schrikken vrouwen af, hun negatief agressief taalgebruik.
Weer een verrader ontmaskerd. Het kaf wordt langzaam maar zeker van het koren gescheiden.

En uiteraard dienen we het huidige extreme kapitalisme en materialisme te verwerpen. Ook onze Heer Jezus zou dit zo gewild hebben.

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 28 september 2007 om 20:36.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be