![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Of hebt U gisteren Axelle Red, Eddy Merckx, Luc De Vos.. niet gezien/gehoord op TV? ![]() En vandaag het artikeltje van Axl Peleman niet gelezen in De Standaard? ![]() En let op.. Bij mij moet België ook niet splitsen... Maar die dwazerikken zijn goed bezig te bereiken dat het binnenkort niet anders meer zal kunnen... ![]() Goe bezig..; Laatst gewijzigd door Chipie : 27 september 2007 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel. Daarom dat ik graag bronnen zou hebben, want veel bashen heb ik niet gezien. Is je trouwens het tourette syndroom opgevallen van de gemiddelde franstalige journalist of ben je zo selectief blind dat je met een liftje een trap op moet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Kunnen die Franstalige zeikerds echt eens niet normaal doen? Eerst met ons kloten spelen 177 jaar lang aan een stuk en dan nu gevlag en petitiegedoe. Wat een hypocriet gezuig allemaal! Ik ga echt tevreden zijn als we van dat ranzig volkje af zullen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Het grappige aan die hele discussie vind ik, dat iedereen die het heeft over de onverdraagzame, splitsgrage Vlaming en over de noodzakelijkheid van de solidariteit, doen alsof hun neus bloedt als het over de uitvoering van de taalwetten, de blokkeringen van de franstaligen van de Ijzeren Rijn (omdat de franstaligen er niets van hebben, dixit Dirupo)en het constant in vraag stellen van de taalgrens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat er iets loos is zal niemand ontkennen. Het is zo dat de Belgische bescheidenheid zich ook uitte op nationaal gevoel. Daar is nu blijkbaar iets in aan het veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 27 september 2007 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
België op zich kan hun blijkbaar niet schelen, zolang de Vlamingen maar blijven betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaamse CAO's om maar een ding te noemen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik wel mis, is de unitaire boodschap. Het is allemaal te braaf federalistisch, maar het is beter dan niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dit is juist wat ik bedoel. Iedereen roept maar, maar weinigen kennen het prijskaartje dat er aan vasthangt !
Wim Verrecyken, Roeland Raes, Luc Vermeulen, Xavier Buisseret, Frieda Van Temsche, Francis Van den Eynde, Johan Vanslambrouck, Roeland van Walleghem, Johan Demol, Karel Dillen,... -------------------------------------------------- Een hoopje om als Vlaming echt trots op te zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Niets uit mijn duim gezogen. Lees zelf maar en U zal tot dezelfde conclusies komen !
Wim Verrecyken, Roeland Raes, Luc Vermeulen, Xavier Buisseret, Frieda Van Temsche, Francis Van den Eynde, Johan Vanslambrouck, Roeland van Walleghem, Johan Demol, Karel Dillen,... -------------------------------------------------- Een hoopje om als Vlaming echt trots op te zijn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Actief in Vlaanderen Van Itinera Institue : van baanzekerheid naar werkzekerheid Begin hier al eens mee zou ik zeggen...
|
![]() |
![]() |